|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Vaginistische hiphoppende sk8er boi |
|
quote: Doe dat dan ook niet! I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Vagina-istisch? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
mja .. zoiets je zit achter de vrouw(en) aan je en je bent vegan ... leek me te combineren .. niet echt dus |
|
Metal is zeker het belangrijkste in mijn leven, het kan me echt uit dipjes trekken bijvoorbeeld. Zoals Snagger zegt, steeds meer bands leren kennen, meer concerten bezoeken, meer andere metalfans leren kennen, enz. Ik denk dat de term "persoonlijke levensstijl" ook wat meer van toepassing is. Dat zuipgedrag van sommige mensen staat mij ook totaal niet aan, maar dat moet eenieder zelf weten. |
|
Ben gewoon mezelf en heb dus geen specifieke levenststijl... of er nu metal of wat dan ook inzit maakt mij geen f*ck uit....... luister naar veel soorten muziek.... vooral metal..... ben gitarist en zuip graag een biertje..... |
|
eej, dat is nie true man |
|
quote: Ben ik het helemaal mee eens. Metal kan als levens steil gezien worden. Maar iedereen doet dat op een persoonlijke manier, maar het idee blijft (meestal) hetzelfde. |
|
nah.. metal levenstijl?? Metal is een muziekgenre toch Tuurlijk wordt je levensstijl beïnvloed door de muziek waar je naar luistert, maar om nou te zeggen "Ik leef METAL!!!!", dat slaat nergens op natuurlijk. Wat houdt dat dan in? Veel bier zuipen, headbangen en naar metal luisteren ofzo? Bestaat het leven alleen uit muziek dan? |
|
levensstijl is toch wel ietske meer of kledij en booze, denkek voor mij is mijn levensstijl ook wel metalkledij en superveel zuipen. daarbij komt wel da ik mij van geen kloten aantrek van onze "maatschappij', en denk wel dat er daar velen mooi in het lijntje blijven lopen. If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
quote: eh... niet dan ...?? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote:Ik denk juist dat veel metalheads tegen het systeem aan schoppen. Of dat iig willen. |
|
daar ben ik het met je eens, slechtheid, maar bij mij in het café kan je er zo veel uithalen die gewoon graag hun favoriete manowar liedje komen beluisteren bij een vitelleke, terwijl ik wel graag wat actie heb. in het weekend wordt er normaal gezien in de vroege uurtjes gezopen, gegoten met bier, foodfights, .... headbangsessies... de jongere mannen zijn daar ni zo veel meer voor te vinden, maar das dan weer mijn mening he [Dit bericht is gewijzigd door Barrrman op 16-12-2002 15:27] If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
zou de metal als levensstijl ook niet moeten worden verdeeld in sub stijlen: een voorstel death black trash enz enz tot de bands die hun eigen muziekstijlen verzinnen? And my marlboro light |
|
quote: och, ik weet niet hoe het komt, maar als ik te veel gezopen heb verander ik niet. En ik ben nog naar een festival geweest in een korte broek met combats eronder en een KNALROZE topje eronder, ze deden zelf niet de moeite om stilletjes te lachen. What the fuck, het was gewoon fun, en kvind het gewoon jammer dat met toptje gesneuveld is in de pit. maar hij is bij Paul Dianno op het podium beland |
|
quote: Ja, tHrash misschien . Maar dan zullen de meeste mensen sowieso aan het multiclassen (sorry, D&D) zijn. Ik ken eigenlijk niemand die puur van 1 genre houdt. |
|
Metal is zeer zeker een levensstijl. IK heb altijd het gevoel gehad dat metal-liefhebbers meer passie voor de muziek tonen dan de algemene popmuziek fan. Echer, er moet niet vergeten worden dat metal niet het karakter vormt maar dat een bepaald soort karakter van metal houdt. Met andere woorden: in metal voelt die zich het beste thuis. Ten tweede kan ook worden gesteld dat een karakter die metal als zijn handtekening heeft, meestal een karakter is die overeenkomstig is met andere metalliefhebbers. Zo een karakter uit zich aan de hand van kleding, levenswijze etc. Dus in het kort kan zeker worden gestipuleerd dat metal een levensstijl is die we kiezen maar niet als vanzelfsprekend kan worden aangenomen. . . denk ik zo een beetje, toch? There is no religion higher than Truth! |
|
quote: Hell yeah! roze heerst! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: hehe, jij bent zo'n popi-hopi |
|
Levensstijl, pfffff . |
|
Ik weet niet of dat echt een levensstijl is.Ik leef gewoon mijn eigen leven en ik luister ook metal(daarnaast nog heel veel andere muziek).Ook drink ik graag veel bier maar dat hoort allemaal bij mij en niet per se bij metal. Sterker nog,ik wil niet eens gerekend worden tot de huidige generatie metallers(op enkelingen na natuurlijk).Tegenwoordig vormen de meesten alleen maar kudde-gedrag en leven zoals ze denken dat van hen verwacht word. Ik geef dan ook helemaal niks om wat anderen van mij vinden.Zolang ik zelf maar gelukkig ben in de manier hoe ik leef Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Jippie als het niet in een lijstje kan, past het altijd nog in een hokje. |
|
Ik ben Vladimir, aangenaam. |
|
quote: Schrijf je het niet met een W |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |