|
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb'm alleen als MP3, ik wil er wel een audio CD'tje van branden voor je, maar ik wil'm ook wel op Raj's FTP zetten? |
|
you,ve got mail elessar [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 22-07-2002 9:10] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ik heb die cd een tijdje geleden op metalmarket gekocht, dus mocht je naar wacken gaan, daar is wel te vinden denk ik. |
|
Deze post komt uit een reeds gesloten topic: quote: I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ook deze post komt uit een reeds gesloten topik: quote: |
|
Een NS-band zijn ze wel. Bekijk hun logo maar 'es goed, plus ik heb ze vaker gezien op NS-getinte muzieksites. Aangezien ze uit Macedonie(?) komen zijn de teksten niet echt leesbaar. Sowieso vind ik hun muziek slaapwekkend. |
|
quote: Ik dacht dat ze uit de Oekraïne kwamen? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote:Is ook zo. Kijk hier voor meer info. |
|
quote: Kan hun land van oorsprong niet echt vinden. De URL "rusmetal.ru" zegt me ook niks, ze kunnen net zo goed uit Tahiti komen. |
|
quote:NOKTURNAL MORTUM P.O.Box 8622 Kharkov, 310144, Ukraine |
|
Als dat niet duidelijk is... |
|
Aha, niet gezien Mja ik denk dat ik ze echt in war heb gebracht met een andere slavische band, ik dacht Baltak maar toch niet. |
|
Nokturnal Mortum... |
|
BalZAK is een "down onder" band, uit australie. Waar de kangeroes en blanke negers vandaan komen. |
|
quote: WAAT?? Welke band heeft dan een CD getiteld "Kral Na Dva Svetoi"?? Ik denk nl. niet dat die Australiers dat zullen verzinnen. |
|
Balzak heeft idd maffe titels geloof ik. Ken de band niet goed of zo. Maar ik meende toch echt dat ze uit australie komen. Even opzoeken... |
|
Er zijn wel betere NSBM bands... Maar zeker niet de beroerdste! |
|
Hmm, ze komen uit Macedonie. Maf, vraag me af waar i kdat australie dan heb gelezen. Misschien zitten ze op een australisch label of zo. |
|
|
|
quote: toen ze net waren begonnen, hadden ze geen fuck met deze ideologie te maken, zaten zelfs op een joodse platenlabel. NS is gewoon zeer populair geworden in de black metal scene |
|
Grappig, dat wist ik helemaal niet!! Tof man... Hahahaaa |
|
baltak komt echt uit australie maar zijn geinspireerd in de geschiedenis van macedonie,omdat gorgoroth zijn voorouders uit macedonie komen welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Nokturnal Mortum lijkt me redelijk rechts aangezien er meer dan genoeg hakenkruizen op zowel hun site als hun bandnaam/ logo te vinden zijn... 4 hakenkruizen in 1 bandlogo... |
|
Als je hem nog wil, kan ik hem je wel bezorgen. Tum podem extulit horridulum... |
|
Heb zelf "Ne Christ" en "To The Gates Of Blasphemous Fire" en ik dacht "Lunar Poetry" .... En ja, er goed, vooral Ne Christ, veel folk-achtige geluidjes e.d. Die hakenkruizen waren me echter nog nooit opgevallen! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |