IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Nokturnal mortum Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-01-2010 21:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

meteen es luisteren

mijn favo is
To the Gates of Blasphemous Fire


signature


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 20-01-2010 21:14 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Heb de NeChrist CD nog wel te koop..

EDIT: Ik heb het trouwens niet te koop, heb 'm niet meer. Zal 'm wel eerder verkocht hebben ofzo.

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 21-01-2010 13:42]


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 20-01-2010 21:26 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 20 January 2010 21:14 schreef nuclearwarfare het volgende:
Heb de NeChrist CD nog wel te koop..
Psssttt, Sturm cd kopen?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Northward
Usericon van Northward
Posted 20-01-2010 21:44 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

De nieuwe heb ik nog niet gehoord. Ik zit nog te wachten tot die in de mailorders komt.

Weltaanschauung is met stip hun beste plaat, echt een briljant album... Goat Horns vind ik ook erg goed. De andere releases vind ik maar zo-zo, hoewel er meestal wel een aantal sterke nummers opstaan.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-01-2010 21:46 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 January 2010 21:44 schreef Northward het volgende:
De nieuwe heb ik nog niet gehoord. Ik zit nog te wachten tot die in de mailorders komt.

Weltaanschauung is met stip hun beste plaat, echt een briljant album... Goat Horns vind ik ook erg goed. De andere releases vind ik maar zo-zo, hoewel er meestal wel een aantal sterke nummers opstaan.


Deze nieuwe plaat rost al het oudere werk compleet van tafel.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 21-01-2010 1:53 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 21:26 schreef kwelgeest het volgende:
Psssttt, Sturm cd kopen?




Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 9:30 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 20 januari 2010 21:46 schreef Onweerwolf het volgende:
Deze nieuwe plaat rost al het oudere werk compleet van tafel.


ik ga onwaarschijnlijk stoer klinken, maar bij de nieuwe kreeg ik haast tranen in mijn oogjes
wat een prachtwerk


signature


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 21-01-2010 9:59 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Nieuwe klinkt tot nu toe erg goed ja.

Kom er trouwens net achter dat mijn NeChrist CD eerst negen nummers heeft, dan 78 opvullertjes van een paar seconden en dan de laatste track zodat de totale tracklist op precies 88 nummers uitkomt.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 10:09 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

geen toespraak op het einde?


signature


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 21-01-2010 10:14 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Geloof van niet, nee.



Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 11:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 9:30 schreef Hypnos het volgende:
ik ga onwaarschijnlijk stoer klinken, maar bij de nieuwe kreeg ik haast tranen in mijn oogjes
wat een prachtwerk


Luister hem nu voor de derde keer en ik ben nog steeds verbijsterd.

Weg is het rommelige spel, weg is de soms twijfelende productie, weg zijn de kazige geluidjes en weg zijn de matige folky vullertjes.

Dit is pagan black metal zoals het behoort te klinken.

NM heeft zichzelf op werkelijk waar elk gebied compleet overtroffen.

Elk nummer van de ruim 69 minuten durende plaat is een schot in de roos. Van begin tot eind staat de plaat vol spanning en dynamiek. Afwisseling binnen een coherent geheel met een fantastische opbouw, zowel voor de gehele plaat als voor wat betreft bijna elk nummer op zich.

Stuwende aggresieve black stukken waarin elk instrument fatsoenlijk is te horen, zelfs de bas en zeker de vette drums alsmede de handelsmerk screams van Varggoth worden afgewisseld met stukken die echt daadwerkelijk aan Pink Floyd doen denken. Ongelovelijk! Een andere naam die mij veelvuldig te binnen schiet hier is Moonsorrow. Op CD vind ik dat ook een erg goede band (live iets minder) maar waar Moonsorrow vaak te veel in herhaling valt in hun proggy pagan weet NM het perfect te doseren.

Natuurlijk staan er ook weer fluitjes op deze plaat, het blijft tenslotte slavische black en de Oekraïense roots is zeker duidelijk aanwezig, maar ook dit is net als de andere aspecten van deze plaat perfect gedoseerd.

En die clean backing vocals!

Dit is echt een mijlpaal in het genre en met terugwerkende kracht mijn echte nummer 1 in de jaarlijst van 2009, want het is een behoorlijke tijd geleden dat ik zo onder de indruk was van een nieuwe CD.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-01-2010 11:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht



Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 21-01-2010 11:31 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

Dit wordt een gevalletje 'op repeat' voor de rest van de week geloof ik, serieus goede plaat.



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 11:34 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-01-2010 13:05]


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 11:40 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Als het je toch niet uitmaakt waar ze het over hebben/hadden, is het misschien niet verstandig om het dan ook gewoon niet te noemen in de review?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 11:44 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 11:40 schreef ZelThoR het volgende:
Als het je toch niet uitmaakt waar ze het over hebben/hadden, is het misschien niet verstandig om het dan ook gewoon niet te noemen in de review?



mij maakt het niets uit, maar dat vind ik geen reden om het niet te vermelden. Een review is niet voor mezelf geschreven



signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 11:50 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 11:44 schreef Hypnos het volgende:
mij maakt het niets uit, maar dat vind ik geen reden om het niet te vermelden. Een review is niet voor mezelf geschreven

Dat klopt, maar ik denk dat het heel veel mensen niet zoveel uitmaakt. Behalve de mensen die er voor gaan zorgen dat die band niet kan optreden hier


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 11:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

spijtiggenoeg idd, maar dan kan ik de link van deze review es doorsturen om ons standpunt te verdedigen


signature


zijschroeier
vinyl tot aan het gaatje
Usericon van zijschroeier
Posted 21-01-2010 11:58 by zijschroeier Wijzig reactieProfiel van zijschroeierQuote dit bericht

Ik ben de nieuwste nu aan het downloaden .
Ben benieuwd!


Here kitty kitty kitty!


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 12:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 11:53 schreef Hypnos het volgende:
spijtiggenoeg idd, maar dan kan ik de link van deze review es doorsturen om ons standpunt te verdedigen

Dat is ook jammer, ja. Moet natuurlijk überhaupt niet nodig zijn dat we ons hier zorgen over maken.

Maar misschien is het op het gebied van standpunten verdedigen dan handiger om echt duidelijk te zeggen waar de controverse ligt bij deze band en wat jouw standpunt is. In plaats van eerst alleen kleine handvatten/hints (met een P! ...) te geven waar toch wel over gevallen wordt / gebruikt wordt om aan te geven dat deze band niet kuis is

Ik ga het in ieder geval nu luisteren, ben erg benieuwd na alle goede verhalen erover hier


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 12:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

@Z

De Witte Toren van Ecthelion
zegt het iets? uit de verhalen van... vergeten


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 12:05 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

LotR, ja Maar waarom die P erbij halen? De humorlozen gaan dat toch verkeerd gebruiken


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 12:09 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Zit niet zo te miepen ZeurThor! Ga gewoon die plaat luisteren man en laat je overweldigen.

Dat NM fout was/is hoeft niet telkens uitgediept te worden maar het hoeft ook niet doodgezwegen te worden.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 12:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:09 schreef Onweerwolf het volgende:
Zit niet zo te miepen ZeurThor! Ga gewoon die plaat luisteren man en laat je overweldigen.

Heb ik al gezegd, aap.
quote:
Dat NM fout was/is hoeft niet telkens uitgediept te worden maar het hoeft ook niet doodgezwegen te worden.

Nee, klopt. Maar je moet ook niet op zo'n manier erover praten dat het vuur alleen maar aangewakkerd wordt bij de humorlozen.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 12:12 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:05 schreef ZelThoR het volgende:
LotR, ja Maar waarom die P erbij halen? De humorlozen gaan dat toch verkeerd gebruiken


was ook omdat in Koppen reportage Wolf Power verdraaid werd in ondertitels naar White Power

bij Ad Hominem

[Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 21-01-2010 12:12]


signature


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen