IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Nokturnal mortum Vorige pagina | Volgende pagina
Depraved ini
Usericon van Depraved ini
Posted 21-01-2010 23:25 by Depraved ini Wijzig reactieProfiel van Depraved iniQuote dit berichthttp://www.myspace.com/fracturedinsanity

quote:
Op 21 januari 2010 14:34 schreef kwelgeest het volgende:
Nee. 'Joden' als etnisch volk bestaat eigenlijk niet echt meer. En voor zover die nog bestaan zijn ze waarschijnlijk wel, gedeeltelijk, Arabisch. Het zijn immers nazaten van een volk dat duizenden jaren in de regio leefde en 70 na christus verjaagd werd.
De term ‘Jood’ heeft meer een religieuze of culturele inslag. Er bestaan immers ook behoorlijk wat negroïde Joden.



IDF



En zo zijn er dus ook blanke Joden.



Idd, niet alleen joden maar ook moslims behoren feitelijk oorspronkelijk tot het semitische volk.
Dus antisemitische moslims zijn in feite ook tegen zichzelf. lol!



SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 22-01-2010 9:35 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Inderdaad een zeer goed album!
Helaas zal een west Europese show niet snel gebeuren.
Hetzelfde gezeik als bij Temnozor valt dan te verwachten.

In dit geval is het eigenlijk meer terecht dan bij Temnozor. Maar de uitstapjes naar Aryan Terrorism en Warhead lijken voorbij voor Varggoth.
Nieuwe NM is tekstueel en muzikaal a-politiek. De live show overigens ook.

De ideologie van de bandleden zal niet verdwijnen. De uitingen zijn alleen een stuk minder en subtieler.
In de nieuwe longsleeve zit dan wel weer heel subtiel een swastika verwerkt.

Persoonlijk heb ik er geen problemen mee. Heb je dat wel, dan laat je de band gewoon links liggen. Je loopt dan wel een van de beste cd's uit 2009 mis.






Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 22-01-2010 12:08 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 23:25 schreef Depraved ini het volgende:
ook moslims behoren feitelijk oorspronkelijk tot het semitische volk.
Dus antisemitische moslims zijn in feite ook tegen zichzelf. lol!


Moslims zijn, in tegenstelling tot Joden, geen volk.

Semitische volkeren zijn degene die een Semitische taal spreken, in het Midden-oosten en noord Afrika (en Malta) dus.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 22-01-2010 13:09 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2010 9:35 schreef SavitriDevi het volgende:
links liggen



huhuhuhu


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 22-01-2010 13:21 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2010 12:08 schreef Rix het volgende:
Moslims zijn, in tegenstelling tot Joden, geen volk.

O? Wat dacht je dan van zwarte joden, of mensen als Madonna die zich tot het Jodendom(kan inmiddels ook alweer een ander geloof zijn ) heeft laten bekeren?

De nieuwe cd is erg gaaf geworden, maar weet nog niet of hij het haalt bij Weltanschauung.


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2010 22:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Net twee nummers van die nieuwe beluistert. Jezus, wat een kudt muziek!! Vooral dat nummer 'Uraine', oid, tenenkrommend wat kut.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-01-2010 22:59 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

LARPmetal ftw!11


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 23:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 22:50 schreef kwelgeest het volgende:
Net twee nummers van die nieuwe beluistert. Jezus, wat een kudt muziek!! Vooral dat nummer 'Uraine', oid, tenenkrommend wat kut.
te clean?


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2010 23:01 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2010 23:00 schreef Hypnos het volgende:
te clean?
Te kudt.
Ik hoorde het essentiele verschil met de voorgaande twee/drie/vier platen ook niet. Sowieso mij te veel Slavische hoempametal.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Argh
Usericon van Argh
Posted 27-01-2010 23:02 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Ik vind er ook geen ruk aan, doe mij dat oudere black metal werk maar.. fuck pagan/viking/LARP whatever...

[Dit bericht is gewijzigd door Argh op 27-01-2010 23:02]


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-01-2010 23:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Goat Horns draaide ik destijds best vaak, toen de Slavische folk/pagan black metal bij mij nog wel eens een snaar wist te raken, maar volgens mij is die plaat stiekem ook heel erg slecht. Alhoewel de heerschende, doch vrij vrolijke, key's op 'Veles's Scrolls' mij nog wel bij staan. Ook geen muzikaal meesterstukje geloof ik.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 27-01-2010 23:07 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

het is wel vrij vrolijk ja, maar ik kan een band als Equilibrium ook wel hebben


signature


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 10-09-2010 17:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Die laatste plaat is toch wel geniaal....ben er weer helemaal aan verslaafd geraakt


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-09-2010 12:02 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Wat een haat hier allemaal, de laatste is een geweldige plaat, in tegenstelling tot die ruizige anti-semitische poep die ze daarvoor uitspuugden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 12:04 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 12:02 schreef Gemene Lepel het volgende:
Wat een haat hier allemaal, de laatste is een geweldige plaat, in tegenstelling tot die ruizige anti-semitische poep die ze daarvoor uitspuugden.
Weinig anti-semitistisch aan 'Goat Horns', hoor.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


intothevoid
Usericon van intothevoid
Posted 18-09-2010 12:07 by intothevoid Wijzig reactieProfiel van intothevoidQuote dit bericht

Plus Lunar Poetry en NeChrist zijn gewoon sterke plaat.


You have time. You are doing fine.


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-09-2010 12:08 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 12:04 schreef kwelgeest het volgende:
Weinig anti-semitistisch aan 'Goat Horns', hoor.


Satan is de vijand van God's volk!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 12:11 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 12:08 schreef Gemene Lepel het volgende:
Satan is de vijand van God's volk!


Veles!

Nr. 7: Veles' Scrolls


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-09-2010 12:12 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Ehm, alle goden zijn afgoden en incarnaties van de duivel om de mens te misleiden. Veles = Satan!


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 12:14 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 12:12 schreef Gemene Lepel het volgende:
Ehm, alle goden zijn afgoden en incarnaties van de duivel om de mens te misleiden. Veles = Satan!
Alle gode? Dus ook JHVH zelf?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-09-2010 12:14 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Dat is God ja. Niet 'een god'. Heiden.


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 12:17 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 12:14 schreef Gemene Lepel het volgende:
Dat is God ja. Niet 'een god'. Heiden.
En de andere goddelijke wezens die samen met God en de engelen in de hemel wonen dan?


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 12:22 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Haha, maar eens Goat Horns aangezet. Wat een typische jaren'90, atmosferische, melodieuze keyboard black, zeg! Prachtig en verschrikkelijk te gelijk eigenlijk.

Maarja, beter dan die homoseksuele hoempazooi die ze nu uitbrengen.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 18-09-2010 12:27 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Hehe nu krijgen we meer in common op last.fm, ookal luisteren we alsnog niet dezelfde muziek .


Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-09-2010 12:28 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 18 september 2010 12:27 schreef Gemene Lepel het volgende:
Hehe nu krijgen we meer in common op last.fm, ookal luisteren we alsnog niet dezelfde muziek .
Was al in mij opgekomen, ja.

Woei, een tweede.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen