IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Auteur:
Topic : Nokturnal mortum Vorige pagina | Volgende pagina
ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 12:13 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:12 schreef Hypnos het volgende:
was ook omdat in Koppen reportage Wolf Power verdraaid werd in ondertitels naar White Power

bij Ad Hominem

hehehe, lol

Maar dat halen de humorlozen er zeker niet uit


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 12:18 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik haat humorlozen


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 12:19 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht



Klinkt gaaf! Drie nummers gehad.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 12:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:11 schreef ZelThoR het volgende:
Heb ik al gezegd, aap.

Nee, klopt. Maar je moet ook niet op zo'n manier erover praten dat het vuur alleen maar aangewakkerd wordt bij de humorlozen.


Nee, maar Hypnos hoeft zijn review ook niet aan te passen om de humorlozen tegemoet te komen toch?


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 12:32 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Wat ik op zich nog wel een interessante vraag vind:

Waarom is/was Nokturnal Mortum eigenlijk fout? Ik heb het bij deze band eigenlijk nooit zo goed begrepen.

Hadden ze nou hakenkruizen in een logo? Ik heb zelf Goat Horns & To The Gates of Blashphemous Fire origineel maar daar zie ik geen hakenkruizen opstaan.

Natuurlijk hebben ze een nummer getiteld "The Call of Aryan Spirit" maar het woord Arisch vind ik nou niet echt per se fout. Provocerend wellicht maar niet fouter dan Scandinaviërs die over viking might lopen te zeuren.

Is het de link met bands zoals Graveland die ze hebben vanwege splits of de optredens op die rechtse festivals? Of dien ik de teksten eens goed te lezen?

Ik vind het allemaal een beetje vaag namelijk.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 12:38 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Ah ik zie nu op MA dat ze ten tijde van hun mid jaren '00 EP en compilatie wel een logo hadden met swastika-achtige meuk erop. De boefjes.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 12:47 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja... en twee Absurd covers en zo...

zelfde verhaal als Temnozor eigenlijk


signature


Panzerke
Usericon van Panzerke
Posted 21-01-2010 12:49 by Panzerke Wijzig reactieProfiel van PanzerkeQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Panzerke

quote:
Op 21 januari 2010 12:32 schreef Onweerwolf het volgende:
Wat ik op zich nog wel een interessante vraag vind:

Waarom is/was Nokturnal Mortum eigenlijk fout? Ik heb het bij deze band eigenlijk nooit zo goed begrepen.



White power logo op NeChrist en een tracklist van 88 nummers is ook wel fout, op zich.

Tekst van Call of Aryan Spirit:

"spit in jewish faces, cut them into pieces
let them choke with their lie
let the woods grow up on their corpses
only white man's power!"



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 12:51 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

euhm... zijn Joden niet een beetje blank?


signature


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 13:02 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:49 schreef Panzerke het volgende:
White power logo op NeChrist en een tracklist van 88 nummers is ook wel fout, op zich.

Tekst van Call of Aryan Spirit:

"spit in jewish faces, cut them into pieces
let them choke with their lie
let the woods grow up on their corpses
only white man's power!"



Ah ja, vrij jammer inderdaad.

Dat hebben die jongens ook helemaal niet nodig.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 13:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:05 schreef ZelThoR het volgende:
LotR, ja Maar waarom die P erbij halen? De humorlozen gaan dat toch verkeerd gebruiken


wat met een T natuurlijk


signature


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 13:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:22 schreef Onweerwolf het volgende:
Nee, maar Hypnos hoeft zijn review ook niet aan te passen om de humorlozen tegemoet te komen toch?

Nee, dat hoeft eigenlijk ook niet. Maar je moet ze ook niet extra uit (de kast) lokken. Dat wat een foutje bleek te zijn (P/T-gebeuren) deed dat naar mijn idee wat te veel

Maar goed, laten we hier in een ander topic over verder gaan als je nog meer hebt te melden; dat nieuwe album is vet en verdient meer aandacht dan bovenstaand geëmmer


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 21-01-2010 13:54 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 12:51 schreef Hypnos het volgende:
euhm... zijn Joden niet een beetje blank?

Nee, oorsprong in het Midden-Oosten volgens mij.


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 14:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 13:53 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, dat hoeft eigenlijk ook niet. Maar je moet ze ook niet extra uit (de kast) lokken. Dat wat een foutje bleek te zijn (P/T-gebeuren) deed dat naar mijn idee wat te veel

Maar goed, laten we hier in een ander topic over verder gaan als je nog meer hebt te melden; dat nieuwe album is vet en verdient meer aandacht dan bovenstaand geëmmer


Ben het met je eens verder.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-01-2010 14:23 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 13:54 schreef ZelThoR het volgende:
Nee, oorsprong in het Midden-Oosten volgens mij.
Volgens mij is tegenwoordig een erg hoog percentage Joden etnisch/biologisch blank.

Edit: Iig, een vriend van mij is Joods en die is zo Arabisch als een frieze bos wortels.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 21-01-2010 14:24]


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 14:27 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik dacht ook dat Joden onder het "blanke ras" vallen


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-01-2010 14:34 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 14:27 schreef Hypnos het volgende:
ik dacht ook dat Joden onder het "blanke ras" vallen
Nee. 'Joden' als etnisch volk bestaat eigenlijk niet echt meer. En voor zover die nog bestaan zijn ze waarschijnlijk wel, gedeeltelijk, Arabisch. Het zijn immers nazaten van een volk dat duizenden jaren in de regio leefde en 70 na christus verjaagd werd.
De term ‘Jood’ heeft meer een religieuze of culturele inslag. Er bestaan immers ook behoorlijk wat negroïde Joden.



IDF



En zo zijn er dus ook blanke Joden.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

pfff... ze maken het de mensen wel moeilijk als ze beledigd willen worden...
waarom zijn Joden niet een beetje meer zoals Moslims, of zwarten, of krakers ...


signature


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 21-01-2010 14:42 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

Nooit zo gek geweest van deze band, maar naar aanleiding van je review ga ik 'em toch eens proberen Bart

[Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 21-01-2010 14:43]


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-01-2010 14:43 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht





Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 21-01-2010 14:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 14:42 schreef Metalhead22 het volgende:
Nooit zo gek geweest van deze band, maar naar aanleiding van je review ga ik 'em toch eens proberen Bart


zeker doen, uitzonderlijk goed!

had het trouwens wel een beetje verwacht van NM. Dat ligt bij een Graveland bvb gans anders


signature


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 21-01-2010 18:54 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 14:27 schreef Hypnos het volgende:
ik dacht ook dat Joden onder het "blanke ras" vallen


Meeste Joden komen uit Europa, tegenwoordig, en zien er dus ook zo uit (ook diegenen die naar Israël verhuist zijn in recente tijden). De Joden die in de Levant bleven zien er nog steeds uit zoals voorheen, dus zoals de omringende volkeren.

Een beetje zoals met de Hongaren is gebeurd, eigenlijk. Ook zij zien er niet meer uit als hun Ugrische voorvaderen.



Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 21-01-2010 19:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nieuwe merch, gelimiteerd tot 70 stuks verkrijgbaar bij Hammerbolt. Ziet er erg gaaf uit!!




Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 21-01-2010 19:36 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Oei, Onweerwolf een nazi, niet gedacht.


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 21-01-2010 19:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 21 januari 2010 19:36 schreef Psychonaut het volgende:
Oei, Onweerwolf een nazi, niet gedacht.




Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Dit topic is 8 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen