|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ga uit het raam liggen staren |
|
Ik zou zeggen ga tegen de kerk aan schoppen! |
|
Ga in bad liggen met rustgevende oliën Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
douchen of zo ?? of een uiterst sterk persoon eenklap geven, dan kun je jezelf uitleven?? waarom ben je agressief? |
|
neem een tjaap Je moeder. |
|
quote: Neej....ben niet zo'n kameel die kerken loopt te mollen om true te zijn. |
|
quote: Dat vraag ik me ook af. Heb het de hele dag al. De reden weet ik ook niet. Messchien omdat ik vandaag niet gezopen heb sinds 9 dagen. Das de enige reden die ik kan bedenken. |
|
quote: Een wat? |
|
zal wel een joint wezen. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote:Haha, als je zo denkt kan ik me wel voorstellen dat je agressief bent jah. |
|
quote: Daarbij kan ik wel leukere mensen of dingen bedenken om tegenaan te trappen of te meppen. |
|
Ga een gevechtssport leren. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Push ups...werkt altijd, kan je je energie kwijt, en zonder energie ben je lang niet meer zo agressief....gewoon zovaak mogelijk opdrukken tot je niet meer kan en dan ben je er vanaf voor een lange tijd.... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ja kan je meer mensen slaan (schoppen, enz) in minder tijd. Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
ga iets slopen... grote voorwerpen die goed in elkaar zitten, oftewel veel moeite(kracht)nodig om et verrot te krijgen (niet van 3 hoog naar beneden gooien maar alleen met je handen ) werkt voor mij altij vrij rustgevend ja ik ben idd vrij vaag My madness, my sadness |
|
quote: Niet nodig. Mep goed genoeg. |
|
Ff stereo opblazen ofzo, heb ik 1x gedaan. Het ging toen wel van agressie naar verdriet. |
|
quote: Ken het es gaan proberen. Al haal ik met mun bierpens toch niet veel |
|
quote: maakt nie uit als je maar je energie kwijt bent Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: das vaag ja |
|
Zet de stereo lekker hard en ga in je uppie thrashen. the only pleasure is pain |
|
quote: als die naar de klote is ....dan creer ik een aardbeving van agressie |
|
quote: gaat ut proberen zo |
|
quote: Geen expendable familielid? Anders ff een stukje gaan rennen. Of gewoon de uberagresionist uithangen. |
|
Zet muziek op die aggressiever is dan jou bijvoorbeeld Fluisterwoud !of als je hele rustige wil Anathema ofzo |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |