|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat klopt. Aryosophia Nietzscheism Black God Burning Churches |
|
quote: Ha, ik dacht al... Maar hij ROST wel heel erg ook al issie maar kort... Drein drein NP Dit slaat nergens op. |
|
Ik ben nu de nieuwe cd Purity aan het luisteren, Klinkt zeer goed |
|
Argh die moet ik ook hebben, vult zn bestellijstje verder aan. Hoe klinkt het ongeveer, is het een beetje te vergelijken met Scythia/most ancient one/fire nog wat ritual? Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
quote: *Zet download programma's aan het werk* |
|
Ik heb die blood & fire/ ritual ook. Nummer 1 is heel vet Nummer 2 lijkt er op nummer 1 Nummer 3 is dom Nummer 4 is compleet wat anders, ook niet echt een denderend nummer. Kortom, coole band, maar die mini is beetje suf. |
|
quote: Mijn PC stond tot 5 uur aan ofzo Maar Purity heerscht alsvanouds weer hard Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ja toen was ik verdomme nog elders , maar goed ik heb me prima vermaakt met de demo van Control Human Delete vanochtend . Ik zal nu eens proberen hem van je ftp te halen. |
|
quote: Ik vertrek zo nach dem campus joh, dus hij gaat zo weer uit Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Hoer !!!! |
|
quote: Zeker een goede cd! De vijand heeft een front gevormd...Het moet gebroken, moet bestormt. |
|
|
|
Nou CWW, leg me eens uit wat er mis is met Hate Forest. |
|
de zang is wat wennen hehe kheb laatst de blood & fire 7" getrade en is inderdaad goeie muziek. vind het beter dan op the most ancient ones Je moeder. |
|
Wat vind je beter? De zang? Of het geheel? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Triest om te zien dat de geest van underground METAL wordt gedegradeerd tot het ruilen van MP3-tjes. Waar is de tijd gebleven dat je stad en land moest afzoeken voor een Slayer-LP? Overigens zet ik Hate Forest in het rijtje van Mutiilation, Nachtmysticum, Temple of Baal, Blackdeath etc. Af en toe best sfeervolle black metal, maar niet eigenzinnig en kil genoeg om te koesteren als een doodshoofd. Ik heb sinds Darkthrone's Hate Them geen black metal meer gehoord dat de Noorse meesters kon evenaren behalve Ondskapt. En geloof me, ik luister/bestel/koop zeer veel CD's. Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: Dan ga ik die ook maar eens beluisteren, want ik vind Hate Forest wel behoorlijk sfeervol. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Wat is die nieuwe cd van Hate Forest klote. Nouja, echt nieuw is hij niet, het is materiaal uit 2001 of 2002. Er staan 2 nummers op en dat eerste nummer slaat echt helemaal nergens op. 19 minuten lang alleen maar vuur en wind te horen. Ze hadden zeker geen inspiratie meer |
|
Burzum, dat heet nu 'true' te zijn. Er zullen vast een paar van die snotneuzen zijn die menen hierin de glorie van den voorvaderen te horen. En Hate Forest komt uit fucking Oekraine... Nog steeds een drummer + bassist gezocht voor een waardige death metal band met accipiter op gitaar. Stijl: uiterst duistere, technische death metal met invloeden van Morbid Angel, Winter, Excommunion en Candlemass; randstad e.o. - evil_bonobo@hotmail.com |
|
quote: is ook niemand die dat ontkent volgens mij en beter een naam als burzum als forum naam dan de naam van een clown |
|
quote:interpunctie, aap!!!!!! We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: NEEN! |
|
quote: De originele tape is bij soulseller records te bestellen, materiaal stamt uit 2001. Ik vind het wel geinig, leuke achtergrond muziek |
|
hate forest is zelf wel leuk om te luisteren hehehe |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |