IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Auteur:
Topic : Hate Forest Vorige pagina | Volgende pagina
Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 14-05-2005 14:30 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Vinden jullie me nou sielug?


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-11-2005 12:22 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Anyway, waarom hoor ik niemand over die nieuwste en tevens laatste? Niet dat het zo spectaculair is allemaal, maar toch wel lekker.
Jammer overigs dat ze er mee gestopt zijn [in de vorm van Hate Forest althans].


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-11-2005 15:55 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

wie zijn ze nu dan?


signature


Pred
Usericon van Pred
Posted 05-11-2005 17:18 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

Drudkh en Astrofaes onder andere al. ( van Astrofaes ben ik niet 100% zeker)

Nu , Hate Forest vind ik op zich wel goed , alleen gaat het nogal rap vervelen vind ik. Ik heb hier de cd "Purity".


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 05-11-2005 17:22 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 5 november 2005 17:18 schreef Pred het volgende:

Nu , Hate Forest vind ik op zich wel goed , alleen gaat het nogal rap vervelen vind ik. Ik heb hier de cd "Purity".


Ben ik met je eens. Met name The Most Ancient Ones is erg gaaf, maar na de eerste 5 nummers word het toch al snel minder boeiend.

Drudkh daarintegen blijft boeiend.

[Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 05-11-2005 17:23]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-11-2005 17:29 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik ken eigenlijk niets van Hate Forest, maar van Drudk heb ik alles en vind ik vooral de eerste een meesterwerk.
In welke opzichten is Hate Forest met Drudkh te vergelijken dan?


Pred
Usericon van Pred
Posted 05-11-2005 18:31 by Pred Wijzig reactieProfiel van PredQuote dit bericht

in Drudkh zit wat meer melodie, de sfeer is wat melancholischer. Hate Forest is meer rechtoe rechtaan met minder afwisseling en melodie, ze hebben wel een originele sound/productie (die wel heel wat weg heeft van de sound van Drudkh, vind ik) en de zang is eigenlijk meer een grunt.


[Dit bericht is gewijzigd door Pred op 05-11-2005 18:34]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 05-11-2005 22:41 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Echt warm word ik er niet van, maar ik zal het eens proberen.


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-11-2005 13:52 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Nou, dat heb ik inmiddels gedaan. Ik heb de 2LP To Twilight Thickets gekocht.

Ik vind er geen kanker aan.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-11-2005 13:55 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Probeer The Most Ancient Ones eens. Dat vind ik toch wel de beste. Rest vind ik ook maar matig. Ik heb de nieuwe nog niet gehoord trouwens...


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-11-2005 13:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

Ik hoorde ook dat Hate Forest ongeveer op elk album van richting veranderde, en dat je nooit weet wat je kunt verwachten.
Maar goed, ik zal eens kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-11-2005 14:00]


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-11-2005 13:59 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

00ps.

[Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 22-11-2005 14:00]


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2005 14:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik vond die folkige stukken wel amusant. en de andere waren afwisslend, spijtiggenoeg ook op kwalitatief niveau.

maar nooit echjt teleurstellend


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-11-2005 14:06 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 14:03 schreef Hypnos het volgende:
ik vond die folkige stukken wel amusant. en de andere waren afwisslend, spijtiggenoeg ook op kwalitatief niveau.

maar nooit echjt teleurstellend

Ken je die ik heb ook?
Daar zit weinig folky zooi bij. LP1 is een Black Metal-demo, LP2 is een Ambient-gedeelte. Laatstgenoemde is een slap aftreksel van Ildjarn's Hardangervidda, maar dan erg verkracht.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-11-2005 14:11 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

Die ambient dingen van Hate Forest gaan inderdaad nergens over. Ik heb ook een MCD met drie nummers waarvan een nummer met alleen maar wat wind en kampvuur geluiden


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-11-2005 14:12 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht


Over Drudkh gesproken, dat laatste nummer van kant I, dat slavische Folk-gejengel...dat is wel echt gaaf!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-11-2005 14:20 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 14:11 schreef Burzum het volgende:
Die ambient dingen van Hate Forest gaan inderdaad nergens over. Ik heb ook een MCD met drie nummers waarvan een nummer met alleen maar wat wind en kampvuur geluiden



jaja, die bedoel ik, blood en fire of zo... en dan die ouwe grootmoe gezangen als van gevallen fallujah-krijger-begrafenissen. Supergrappig . en erg true!


signature


WhiteRider
Usericon van WhiteRider
Posted 22-11-2005 14:22 by WhiteRider Wijzig reactieProfiel van WhiteRiderQuote dit bericht

quote:
Op 22 november 2005 14:20 schreef Hypnos het volgende:
jaja, die bedoel ik, blood en fire of zo... en dan die ouwe grootmoe gezangen als van gevallen fallujah-krijger-begrafenissen. Supergrappig . en erg true!

Haha, wtfomgbbq.


Burzum
Usericon van Burzum
Posted 22-11-2005 14:23 by Burzum Wijzig reactieProfiel van BurzumQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Raymond1982

quote:
Op 22 november 2005 14:12 schreef WhiteRider het volgende:

Over Drudkh gesproken, dat laatste nummer van kant I, dat slavische Folk-gejengel...dat is wel echt gaaf!


Inderdaad. Erg aparte zang ook


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 15-12-2005 6:20 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Leuk dat, nu ze uit elkaar zijn, het me wel lukt info te vinden [ok, link ook maar van iemand gekregen ]:

http://www.metal-archives.com/band.php?id=2234



Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 14:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Net die The Gates EP gekocht - 15 minuten kampvuur en dan een goed snerpend nummer met op het eind 5 minuten hartslag... nou nou


signature


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 22-12-2005 14:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Heb ik Heiden al ooit over horen klagen [in dit topik?]. Teruglezen loont.


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 22-12-2005 14:37 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 22 december 2005 14:14 schreef Hypnos het volgende:
Net die The Gates EP gekocht - 15 minuten kampvuur en dan een goed snerpend nummer met op het eind 5 minuten hartslag... nou nou
Klinkt gaaaaaaaaaaaaaaaafff.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 22-12-2005 14:38 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

lol


ja howr


afwisselend si het in ieder geval!


signature


kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 27-02-2007 12:45 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Goedddddddd; 'The Gates' zal wel het toppunt van 'muziekaal'nihilisme zijn wat de jongens konden bereiken....
Ik denk dat deze CD het daglicht niet vaak gaat zien.


Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie


Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen