|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ze hebben nu ook nog de cd ''Gates'' uitgebracht met twee nummers erop die al een paar jaar oud zijn. Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
is al het werk zo deathie als the most ancient ones? |
|
quote: "Deathie" ? Enkel de grunts imo. this user is dead |
|
quote:o.a., klonk best arrdig/goed daar niet van maar ik had pure black verwacht. |
|
Hahahaha, die cd 'The Gates' is echt een giller. Stap 1: Hang een microfoon aan een hutje op de hei. Stap 2: Wacht tot het begint de waaien. Stap 3: Neem 19:22 lang op. Dikke humor. Nouja, dat is het eerste nummer, 2e nummer is een Black Metal nummer met echte instrumenten enzo. Gaaf. Maar beetje jammere cd verder. Massaal downloaden en niet kopen zou ik zeggen. this user is dead |
|
blood and fire ritual bevat ook een paar loze geluid stukken maar storend vind ik het niet. |
|
Huh? Ja inderdaad, maar ik trek dat altijd wel, van die sfeer stukjes, maar om nou een cd uit te brengen daarmee. Aeturnus doet het ook heel goed op Beyond the wandering moon, met die sneeuw en dat paard, maar ik ben benieuwd of 20 gewaai minuten mij kunnen bekoren. Is het trouwens niet toevallig zo dat die lui iets in de fik hebben gezet en dat hebben opgenomen, een kerk of zo, want dan klinkt het plots wel weer heel anders natuurlijk. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Lees mijn post. 19:22 wind. Zo kan ik ook muziek maken. En morke: nee het is wind, geen brandende kerken, dat hebben ze al op het nummer "burning churches". this user is dead |
|
Ik snap niet dat iemand de The Gates op cd koopt terwijl ie ook gewoon makkelijk te verkrijgen is op de tape uit 2001. Je betaald er maar 4 euro voor. |
|
quote: Luister dan naar andere bands. [Dit bericht is gewijzigd door Legatius op 29-09-2003 11:42] Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Ik luister ook naar andere bands. Wat denk jij dan? this user is dead |
|
ik vind most ancient ones toch echt meer dark/death dan black. maar wel heerschend. |
|
Hoe je het ook noemt, het blijft een van de gaafste Black Metal cd's this user is dead |
|
nee nee nee en nog eens nee: most ancient ones is gvd geen black. slechts blood and fire (ritual) kan black genoemd worden. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
hoe dan ook, de hele band is gewoon enorm kut (naar mijn mening). Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
erg bijzonder vind ik 'm idd ook niet, op blood and.. na dan. Maar dat heeft misschien ook iets te maken met het gene wat ik in mijn bovenstaande post zeg. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Weer nieuw Hate Forest materiaal, heb ik vernomen van Fedaykin. To Twilight Thickets en Battlefields. Die laatste cd klinkt weer dik ok, mid-tempo Black/Death. Andere nog niet gevonden. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Twee cd's te gelijk Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Battlefields is iig een Full-length, van To Twilight Thickets weet ik het niet. Maar idd, ze releasen wel snel nieuw materiaal. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Ik heb weer een fijn nummer van ze op de Tormenting Legends LP. Het kan me niet boeien. Echt te middelmatig. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Battlefields is weer dik heersch. 3 lange mid-tempo nummers en 4 'intermezzos' allemaal genaam "Ukrainska Narodna", bestaande uit Ukrains vrouwelijk gezang ... klinkt opzich wel grappig, maar soms wordt het wat te hoog :| "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
To Twilight Thickets is weinig bijzonder. Ene helft zijn eerdere versies van nummers die ook op The Most Ancients Ones staan en de andere helft is een niet gereleasede ambient demo. Die is niet voor niets niet gerealesed wat mij betreft . |
|
Handige van die Ambient cd is: je luistert het begin van het nummer, wacht ~8 sec tot het melodietje zich herhaalt en je kunt dan veilig doorskippen naar het volgende nummer. Ambient voor mensen met weinig tijd, zeg maar. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ROFL! "Ambient on a tight schedule" |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |