|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi iedereen, ik heb te melden dat mijn beginnende band 'enslavement' het eerste eigen nummer heeft opgenomen! Het heet laugh again, vanavond snel opgenomen. verwacht er niet te veel van, maar het is een begin. www.enslavement.tk -> sounds www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ik zie nergens 'sounds' staan... No meat is sweater |
|
in het scroll menu.... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
originele bandnaam |
|
Ik was eerder! Zenial |
|
@ chris sorry, mijn fout... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 27-12-2002 23:38] No meat is sweater |
|
quote: alleen met typen |
|
quote:het zij u vergeven www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Holy shit! Schiet jullie webmaster eerst dood man. Zal ik eens een screenshot maken van wat ik hier zie of geef je toe dat dit bijna onsurfbaar is? //edit O wacht dat ben jij! [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-12-2002 23:44] |
|
quote:ehhh wat is er dan? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hehe oeh nu ben ik pas nieuwsgierig naar de website... *kijkt* Zenial |
|
quote: *blij* No meat is sweater |
|
hmmm je zei al dat ik er niet teveel van moest verwachten idd... ik eh...vind het niet erg indrukwekkend.. De groeten uit: Ljouwert ! |
|
theorie: als men als muzikant niet eens origineel genoeg kan zijn om een originele naam te vinden, hoe kan de muziek dan wel origineel zijn, niet dus |
|
quote:das precies de juiste verwoording idd.. De groeten uit: Ljouwert ! |
|
ik heb niet veel verstand van punk, maar ik denk dat dit wel onder de noemer 'kut-punk' valt... no offense hoor... [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 27-12-2002 23:51] No meat is sweater |
|
Sorry voor het verneuken van de layout alvast... |
|
huh, bij jou ziet het er echt heel vaag uit hmmmm www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
die site is echt kut idd |
|
Laat me raden; je gebruikte Frontpage? //edit En NEE, ik kan die track nergens vinden omdat ik geen links vind. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 27-12-2002 23:56] |
|
nee, just notepad www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
hmm waar is de putgrunt? en laat iemand anders je site maken! ik heb nu nix te doen (hint hint) |
|
Idd, ik keek ff naar de page source. Nou better luck next time. Gebruik i.p.v. al dat JS-meuk gewoon ouderwets HTML4. |
|
oke begin maar, haha.. ja onze zanger grunt niet al te best, maar wat wil je, we zijn alledrie 14 www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: ja hoort het niet, dat ie 14 is btw.. zou best volwassen kunnen zijn hehe ff een beginnetje maken |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |