|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hehehe, het ruisapparaat toch maar uitgezet |
|
eh <marquee>bericht</marquee> oke, als ik nog tijd heb verbeter ik de site ook wel! nu nog even wachten op een moderator die in deze topic titel 'enslavement' verandert in 'error' oh, ik zet ook nog wel een stukje van "die die my darling" op de site. binnenkort te downloaden! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:wuahaha! het was toch een mooi effect www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
moet ik nou opnieuw downloaden? Oud Vuil. |
|
quote:als je het nummer wil horen wel ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
hahaha dat nummer... sorry hoor niet mijn muziek, maar 't stuiterd wel lekker |
|
sorry kerel, niks an http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Haha die solo vind ik wel goaf ! Ik, Wil Schuurman |
|
de html code werkt nog ook. chris kan je het logo ff mailen voor 1 jan? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
de html code werkt nog ook. chris kan je het logo ff mailen voor 1 jan? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:thanks dat ben ik. ik heb geen gitaarles maar ik wil er nog wel is doorheen pielen www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
waarom hebben jullie eigenlijk pantera als intro muziek? :| |
|
humm ja ik kan het uitleggen eerst hadden we nog geen eigen liedjes en we wouden wel muziek als/onder de intro. omdat pantera een coole band is hebben we nu dat nummer. o ja, we gaan dus onze bandnaam veranderen in "Error" Dus de site wordt sowieso vernieuwd. Maar ehh ZM, als we jou site gebruiken wordt dat heel lastig met uploaden enzo, omdat dat dan via jou gaat ik kan toch ook gewoon de code's overnemen? is dat niet wat makkelijker? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ja hij is wel overzichtelijker maar waarom zouden we hem wille aanpassen. hij is zo wel mooier,(da's mijn mening kun je hem ook ff naar mij mailen mockingbird@adres.nl dan kan ik 'm ff rustig bekijken yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
'k heb 'm dankuwel en hij is wel cool, maar we denken er nog over na yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
*kick* Oke, we heten nu Error, de stijl is wat veranderd sindsdien en hier is een demoversie van een nummer voor onze 2e demo die we op gaan nemen in december. Dus, voor de geïnteresseerden: http://home.planet.nl/~brui2366/Chris/courtofhumanity.mp3 www.error-band.tk </spam> [Dit bericht is gewijzigd door chrishetmetaalhoofd op 14-11-2003 21:34] www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
eerste link werkt niet KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
doe nog is. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Klinkt niet onaardig. Alleen die vocalist is verschrikkelijk. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Tja, smoakuh verschillen. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Wanneer gaan jullie optreden? Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
13 Dec in De Tunnel met DIS. In boskoop dus (volgens mij bij jou in de buurt. ) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Idd, wie weet ben ik van de partij Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |