|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
gaan jullie mijn site nog gebruiken of nie? |
|
hummm zit er nog over te denken. ook zit ik er over te denken om de band sowieso te hernoemen. je hoort het nog wel! www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
hehe je moet t zelf weten, je mag t gewoon gebruiken, kost nix |
|
wow, hummm van mijn part is et best, maar moet morgen even overleggen tijdens het oefenen... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
humm ik ben een nieuwe bandnaam aan het bedenken.... is OPAQUE misschien een idee? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
opa que een op afstand bestuurbare opa Je moeder. |
|
okay, nu de serieuze reacties www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
opaque ? kun je je band net zo goed compaq noemen... No meat is sweater |
|
Ostrasize is weer vrij, vroeger (lang, lang geleden...) hete control human delete ook zo namelijk, je mag um hebben... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-12-2002 23:28] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote:huummmm okay ik heb nu dus 4 namen: - enslavement - noxious - opaque - compaq welke vinden jullie de beste? (als ze niet al in gebruik zijn) www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ostrasize inbegrepen trouwens www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dan is het makkelijk! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Moet dat niet 'Ostracize' zijn? 'Ostrasize' klinkt als de maat van een struisvogel (Ostridge + Size). |
|
Oestrogeen? 11.45: restate my assumptions |
|
quote:klopt helemaal dwaal, tikfout Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: - enslavement neuh, er onorigineel - noxious klinkt als een hardcoreband - opaque Op zich een goede naam, maar volgens mij bestond er al een band met die naam. Weet het niet helemaal zeker meer... - compaq Duh... computermerk - Ostracise Niet verkeerd... Ik ken het wel ergens van trouwens... *graaf* *graaf* Oh ja, het nummer "Ostrosize" van Brainwashing uit '92 ergens... ghehehe... Zenial |
|
quote: dat is juist de grap... No meat is sweater |
|
hahaha zo dom ben ik nou ook weer niet hoor www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
of wat denk je van error(chris?) die heb je er weer niet bij gezet of(t) error yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
ja dat kan ook ja, ik heb er al een schetslogo voor gemaakt: www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ja is wel leuk heh maar denk je dat dat hem echt wordt, ik wel! yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
tja, ik had liever noxious opaque of spasm gehad, maar oke joh.. o mensen, we hebben trouwens ons nummer opgenomen, maar nu zonder die ruis! http://home.planet.nl/~brui2366/laughagain.mp3 www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
ja okee verander dan dus ook maar meteen de site, paul vindt het ook wel goed en de ruis is zekers wel weg oja. welke html code heb je gebruikt om die tekst te laten bewegen? yo yo wassup nigga bitches in da house |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |