![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
gaan jullie mijn site nog gebruiken of nie? ![]() ![]() |
|
hummm zit er nog over te denken. ook zit ik er over te denken om de band sowieso te hernoemen. je hoort het nog wel! ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
hehe je moet t zelf weten, je mag t gewoon gebruiken, kost nix ![]() ![]() |
|
wow, ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
humm ik ben een nieuwe bandnaam aan het bedenken.... is OPAQUE misschien een idee? www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
opa que ![]() een op afstand bestuurbare opa ![]() Je moeder. ![]() |
|
![]() okay, nu de serieuze reacties www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
opaque ? kun je je band net zo goed compaq noemen... No meat is sweater ![]() |
|
Ostrasize is weer vrij, vroeger (lang, lang geleden...) hete control human delete ook zo namelijk, je mag um hebben... [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 29-12-2002 23:28] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote:huummmm ![]() okay ik heb nu dus 4 namen: - enslavement - noxious - opaque - compaq welke vinden jullie de beste? (als ze niet al in gebruik zijn) www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
quote: ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
ostrasize inbegrepen trouwens ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
dan is het makkelijk! ![]() Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
Moet dat niet 'Ostracize' zijn? 'Ostrasize' klinkt als de maat van een struisvogel (Ostridge + Size). ![]() |
|
Oestrogeen? 11.45: restate my assumptions ![]() |
|
quote:klopt helemaal dwaal, tikfout Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. ![]() ![]() ![]() |
|
quote: - enslavement neuh, er onorigineel - noxious klinkt als een hardcoreband - opaque Op zich een goede naam, maar volgens mij bestond er al een band met die naam. Weet het niet helemaal zeker meer... - compaq Duh... computermerk - Ostracise Niet verkeerd... Ik ken het wel ergens van trouwens... *graaf* *graaf* Oh ja, het nummer "Ostrosize" van Brainwashing uit '92 ergens... ghehehe... Zenial ![]() |
|
quote: dat is juist de grap... No meat is sweater ![]() |
|
hahaha zo dom ben ik nou ook weer niet hoor ![]() www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
of wat denk je van error(chris?) die heb je er weer niet bij gezet ![]() of(t) error ![]() yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
ja dat kan ook ja, ik heb er al een schetslogo voor gemaakt: www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
ja is wel leuk heh ![]() maar denk je dat dat hem echt wordt, ik wel! yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
|
tja, ik had liever noxious opaque of spasm gehad, maar oke joh.. ![]() o mensen, we hebben trouwens ons nummer opgenomen, maar nu zonder die ruis! http://home.planet.nl/~brui2366/laughagain.mp3 www.error-band.tk - Melodic Death Metal ![]() |
|
ja okee verander dan dus ook maar meteen de site, paul vindt het ook wel goed en de ruis is zekers wel weg ![]() ![]() oja. welke html code heb je gebruikt om die tekst te laten bewegen? ![]() yo yo wassup nigga bitches in da house ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Muziek algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |