|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hahaha hij heeft ook een apartlage stem www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
dude hoe heet dat lettertype van jullie? |
|
Okee we zijn eruit - Nieuwe bandnaam - Nieuwe website - Nieuwe muziek Maar dan kan het best iets worden Zenial |
|
quote:mael www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
|
|
enslaved? |
|
nee.. |
|
ach weet je wat het is: Ik heb hier anderhalf jaar geleden ook een topic geopend om mijn eerste recording te laten horen die volledig kut was, en we hebben nu al bijna een cd! dus veel oefenen en dan wordt het vast wat! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
quote: Veeeeel beter! De tiled background van ervoor maakte de tekst toch kut om te lezen. |
|
quote: hoort die ruis erin? hmm..kan eigenlijk niet goed horen door die ruis, maar veel succes |
|
ja wel GAAF nummer, maar erg veel ruis! over een tijdje komt er een link naar de demo van enfeeble! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote:tja die ruis...omdat we opnamen met de computer is de kwaliteit niet echt alles, maar ja, een eerste nummer hoeft geen cd kwaliteit te zijn, toch ? En bedankt.. oeeh ik ben benieuwd www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:ja ziet er goed uit www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Hehe jah, de site ziet er nogal humoristisch uit. Duidelijk voorbeeld van teveel flash en photoshop gebruik. Maak eerst gewoon een overzichtelijke site en voeg dan evt. nog wat flash toe. De belangrijkste functie van een website is de infomatiefunctie! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
ja fijn,maar daar gaat dit topic niet over... www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Das waar, ik heb het nr nog niet gedownload omdat mijn connectie te traahaag is Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote:ja top! Nu heb ik zin om de site ff door te kieken. (ben een bietsje lui nl metaalhoofd, sorry) De groeten uit: Ljouwert ! |
|
Vind het niet echt indrukwekkend |
|
ja dankje, maar ik ben echt nog maar 14 en heb gewoon een zware stem. yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: voor liedjes is t wel koel iig heheh |
|
ik vind het wel een geinig nummer... wel leuk verzonnen... Alleen de kwaliteit is wel heel erg bagger Verder moet ik wel even zeuren over de site.... bij deze dus... Maar de muziek is wel redelijk... Al houd ik niet van punk Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
dankje 'k ben echt 14 heb alleen een beetje zware stem, wel goed voor iemand van 14 of niet soms yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:tja, de kwaliteit... ik moet daar nog even aan gaan werken, kijken hoe we het beter zouden kunnen doen e.d.. en bas, zal ik ook een icon voor jou maken? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |