|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Limbonic Art - Ad noctum Dynasty of Death. "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
Dan kom je het hiernamaals niet in |
|
Dissection - The Somberlain Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Hehe Metal heerst |
|
slotjuh |
|
Zemial - For the glory of ur Ik, Wil Schuurman |
|
Ulver-bergtatt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Waarom dat het is BLACK metal en geen thrash of death [Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 31-12-2002 14:10] Metal heerst |
|
Paul: death word dus hoger ingeschat dan black of thrash hier ? Ik, Wil Schuurman |
|
Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Vind het ook niet eerlijk maja Metal heerst |
|
Leuke sig ook wel "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
nee hoor, die 2 waren er als eerste .... laten we nou geen 200 topics van elk genre gaan openen. Als die topics nou aangemaakt waren over een paar weken... maar op 1 dag ... nou nee. |
|
quote:hehe oke ik vind death metal wel beter dan black Metal heerst |
|
ik neem lekker me thrash cdtje mee Hypnosia - Extreme Hatred schopt menig black metal band's kont Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ja en laat deze topic open wil je? Black is leuker dan Trash (zonder H) "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
neem forbidden mee en zeg gewoon dat het black is http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Maak er gewoon 1 topic van.Iedereen tevreden en niet overdreven veel nieuwe topics op een dag Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Zolang er niet in geslowchat wordt wel ja. |
|
quote: smaken verschillen ik hou gewoon niet zo van 1tonige (maak een muur van geluid en klaar is je nummer) black metal bands Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
wat een onzin Burzum- Dunkelheit, en Darkthrone- Transilvanian Hunger, op een CD-R |
|
Darkthrone - A Blaze in the Northern Sky |
|
hmm en Krieg- Destruction Ritual grmbl |
|
Het is voor mij gewoonweg onmogelijk om 1 blackmetal cd uit te kiezen, maar als ik nu zou moeten kiezen zou het (denk ik) The Kovenant - In times before the light 2002 (remaster) zijn |
|
je kunt ook een philips Expenium cd-r tje kopen en daar 10 uur aan muziek opzette Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |