|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vast ... Weet ik ut .... Ik zou zo niet weten wat (maar iig GEEN metallica) |
|
of natuurlijk Hybrid theory van LInkin Park Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
quote: OMG STERF JIJ MALCORE LUISTERAAR! |
|
quote: Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Op dit eigenste moment : BIOMECHANICAL : Eight Moons Die is ZO ONGELOOFLIJK GEWELDIG !! |
|
dan zou ik destruction - live without sence meenemen "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik merk dat het allang niet meer om deathmetal gaat! Dus: Slayer - Reign In Blood |
|
quote: JUST KIDDING [Dit bericht is gewijzigd door Child of bodom_PU op 01-01-2003 14:06] Wrath, hate, pain and death. The code we live by. It's in our souls. Metal is the way! |
|
Ooh, tis metal cd geworden.. Rhapsody - Symphony of Enchanted Lands Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Paradise Lost - Gothic "Metal is dood" |
|
Iets van Opeth, zou niet weten wat, misschien ook wel master of puppets of kill 'em all van metallica. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Metal CD, hmmmmz. 'Hvis Lyset Tar Oss' van Burzum. |
|
Hate Forest - Scythia |
|
Zonder welke vorm van twijfel dan ook: Sort Vokter - Folkloric Necro Metal Dat is toch wel het meest indrukwekkende album wat ik OOIT gehoord heb, maar ik zou ook niet graag zonder "Ildjarn - Ildjarn", "Lunar Aurora - Seelenfeuer" & "EbonyLake - On The Eve of The Grimly Inventive" zitten. Maar met een beetje geluk is er geen hiernamaals. ~ We are a virus with shoes |
|
ik zou venom the second comin meenemen live opnames van doa 96 welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
Grief Of Emerald - Christian Termination!!!!!!!!!! |
|
quote: Is deze echt zo goed dan? Want ik heb die eerste CD van ze en die vond ik wel aardig... |
|
Als je toch naar de hel gaat kun je maar beter een toepasselijke cd mee nemen: AC/DC - Highway to Hell (Maar een cd is wel heel erg weinig trouwens, ik heb toch meestal een minimum van twintig lijstje) "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
1 CD maar ... daar zou je na verloop van tijd helemaal gek van worden :D maarja, we gaan naar de hel, dus dit zal je straf wel zijn Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
widow's weeds denk ik true disco chick |
|
Krisiun - Conquerors of Armageddon There is no religion higher than Truth! |
|
cynic - focus alleen jammer dat deze cd maar 35 minuten duurt. maar zelfs na alweer bijna 10 jaar blijft deze cd boeien. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
ik zou mezelf toch wel een mp3-verzamelceedeeke maken, met vanalles een beetje op. (exodus, forbidden, med. steel, liegelord, ...) ik hou het wel bij US metal!!! If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
Thyrfing - Valdr Galga Dat mis ik nog een beetje, en dan ga ik bij jullie de rest wat ik mis wel mee luisteren |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |