IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Als je 1 metal cd zou mogen meenemen naar het hiernamaals... Vorige pagina | Volgende pagina
Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 31-12-2002 14:22 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Volgens mij gaat het hier nou over thrash ipv black

Ik, Wil Schuurman

hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 31-12-2002 14:23 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

He laten we de titel verandern als je 1 cd mag meenemen naar het hiernamaals... dan kan die death metal ook dicht en moeten ze niet meer zeuren van die topics mogen open blijven

Metal heerst

Ares
Usericon van Ares
Posted 31-12-2002 14:24 by Ares Wijzig reactieProfiel van AresQuote dit bericht

ontopic

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-12-2002 14:25 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat topic bestond al
krijg de tering met je KUTtopics

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-12-2002 14:26 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

maak er gewoon 1 topic van iedereen tevreden

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-12-2002 14:26 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dat is er dus al

hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 31-12-2002 14:26 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

quote:
Op 31 december 2002 14:26 schreef aerodis het volgende:
dat is er dus al

zoeken werkt toch niet
On topic

[Dit bericht is gewijzigd door hannibal op 31-12-2002 14:27]

Metal heerst

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 31-12-2002 14:27 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

Tja, dat zal Burzum of Dark Throne worden... Of die eerste twee van Satyricon. Hoewel die eerste Samael ook wel gers is... Ik weet het dus niet

I can't shoot straight unless I've had a pint!

Stagebeast
all the world's a stage
Usericon van Stagebeast
Posted 31-12-2002 14:31 by Stagebeast Wijzig reactieProfiel van StagebeastQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/nexus79/

1 blackmetal cd naar het hiernamaals...

tja ik luister er niet echt meer naar maar als ik Satan dan toch te vreden wil houden, eh... dan zou ik Anthems to the welkin at dusk van Emperor mee nemen

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 31-12-2002 14:34 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 14:23 schreef hannibal het volgende:
He laten we de titel verandern als je 1 cd mag meenemen naar het hiernamaals... dan kan die death metal ook dicht en moeten ze niet meer zeuren van die topics mogen open blijven
Goed idee Ik wijzig de titel wel

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-12-2002 14:34 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Mayhem - De Mysteriis Dom Sathanas

*edit* Dit was nog bij de oude titel

*edit* Dit is voor de nieuwe titel

Vintersorg - ÖDEMARKENS SON

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 31-12-2002 14:37]

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 31-12-2002 14:35 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

burzum - filosofem ( jesus tot )

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 31-12-2002 14:35 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

1 Metal CD

Metallica- Master of Puppets

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 31-12-2002 14:42 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik vond 1 death metal cd al moeilijk...

En op zich komt dit topic op hetzelfde neer als "wat vind jij de beste metal cd allertijden" .

"Metallica - Master of Puppets" it shall be. En dan zal ik Altars of Madness (Morbid Angel) en Darkness Descends (Dark Angel) het hardst missen...

Orion
Usericon van Orion
Posted 31-12-2002 14:46 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

aww dit is moeilijk ik neem een expenium cd mee en flikker daar kill em all en maste rof puppets van metallica op en Hypnosia - Extreme Hatred

Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?

Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 31-12-2002 14:48 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Darkthrone - Transilvanian Hunger, maar dat zullen ze wel al hebben in de hel. Misschien dat Satan Godless North - Summon the Age of Supremacy nog niet heeft, dan neem ik die wel mee.

Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.

hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 31-12-2002 14:51 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

Dan verander ik toch ff uhm vader - litany die neem ik mee

Metal heerst

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-12-2002 14:51 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Nagelfar-Hunengrab im herbst

of binnenkort de nieuwe Fluisterwoud dat moet toch wel een beestachtige plaat gaan worden.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 31-12-2002 14:52 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

Agent STeel - skeptics apocalypse

Hoewel ik niet in een hiernamaals wil wezen waar niet minstens alle cd's van agent steel, ritual carnage en Sacred Steel aanwezig zijn.

Life doesn't get much better than this!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 31-12-2002 14:54 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 14:35 schreef aerodis het volgende:
1 Metal CD

Metallica- Master of Puppets

helemaal mee eens!

No meat is sweater

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 31-12-2002 14:55 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

GODVERDOMME!
Ik voel me flink op mijn lul getrapt, ik heb verdomme die andere topic NIET VOOR NIETS over 1 specifieke stroming gemaakt!
Omdat het al moeilijk zat is om 1 CD te kiezen en het moest leuk blijven.

webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 31-12-2002 14:55 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

1 ceedee vol pletteren met duizend mp3'tjes.

hebben ze wel ceedeespelers in het hiernamaals??? of mp3 spelers???

ow shit, ik ben atheist. jammer voor mij.

Oud Vuil.

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 31-12-2002 15:05 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 14:55 schreef MBMarduk het volgende:
GODVERDOMME!
Ik voel me flink op mijn lul getrapt, ik heb verdomme die andere topic NIET VOOR NIETS over 1 specifieke stroming gemaakt!
Omdat het al moeilijk zat is om 1 CD te kiezen en het moest leuk blijven.

Dikke vette .

Bazzio Attacks!!!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 31-12-2002 15:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

Asphyx - The Rack

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 31-12-2002 15:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Waarom is dit niet gewoon "Wat vind je de beste cd ooit gemaakt" topic?

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com