IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : Als je 1 metal cd zou mogen meenemen naar het hiernamaals... Vorige pagina
Koud
Usericon van Koud
Posted 02-01-2003 14:05 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Judas Iscariot - Heaven in Flames

Gezien er al voorzien is Transilvanian Hunger, Hvis Lyset Tar Oss en Filosofem

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 02-01-2003 14:09 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 2 januari 2003 12:32 schreef Inside-Lie het volgende:
Is deze echt zo goed dan? Want ik heb die eerste CD van ze en die vond ik wel aardig...

Deze CD heerst, neem dat van mij aan. Deze cd is een stuk sneller en meer death metal dan Nightspawn en de productie is glashelder!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-01-2003 14:15 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Ik denk niet dat ik n metalCD zou meenemen eigenlijk...

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-01-2003 14:47 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

1tje maar??
klote dat wordt moeilijk..

Ok ik denk aan arise van sepultura..
mag die onderweg kapot gaan. (weet niet of cd's tegen extreme hitte kunnen) neem ik diabolicum - the grandeur of hell mee.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-01-2003 15:02 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Zonder twijfel:

Samael - Passage

Dit slaat nergens op.

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 02-01-2003 15:03 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

En als ik zou gaan om iemand te pesten, zou ik een Rhapsody album meenemen (en een plastieken zwaard )

Dit slaat nergens op.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 02-01-2003 15:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2003 15:03 schreef mörke het volgende:
En als ik zou gaan om iemand te pesten, zou ik een Rhapsody album meenemen (en een plastieken zwaard )
dan kom ik jou liever niet meer tegen. *hinnik*

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-01-2003 15:07 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Als ik één CD zou mogen meenemen zou dat "The least worst of Type O Negative" zijn...

[Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-01-2003 15:07]

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-01-2003 23:09 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2002 14:31 schreef Stagebeast het volgende:
1 blackmetal cd naar het hiernamaals...

tja ik luister er niet echt meer naar maar als ik Satan dan toch te vreden wil houden, eh... dan zou ik Anthems to the welkin at dusk van Emperor mee nemen

Waarom hadden wij ook alweer verkering ??????

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 02-01-2003 23:12 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

quote:
Op 2 januari 2003 15:03 schreef mörke het volgende:

Hmm, is dat bericht een reactie op mijn hiernamaals cd?

Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 02-01-2003 23:12 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2003 23:09 schreef Chantalie het volgende:
Waarom hadden wij ook alweer verkering ??????

Whow, wat n grove reactie

Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 02-01-2003 23:13 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 02-01-2003 23:30 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Ik neem zonder twijfel "Kronet til Konge" van Dødheimsgard mee. Het meest indrukwekkende ooit!

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 03-01-2003 0:44 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

deze

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com