|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
TIJD VOOR EEN BIERTJE! voor iedereen van ZM, veel METAL toegewenst! |
|
Iedereen een Geweldig Nieuwjaar. Moge het een jaar vol Metal en Bier zijn! Zo en nu zuipen! Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
Hail, iedereen een gelukkig nieuw jaar met weer veel nieuwe goede muziek. En ieder veel plezier op de prachtige concerten en festivals! Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Het zelfde aan iedereen Metal heerst |
|
een Metalsch nieuw jaar! TJOKKEFOLL *hipz* |
|
HAHAHAHAAARRRGHH!! VANUIT DEN FOKKING RAPING HAAG!! STAY METAL!! 200333 |
|
*hips* De glasbak gaat dit morgen niet leuk vinden! Don't blush when I rip you open |
|
quote:Zo, heb ik altijd (...) al willen doen! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
En hier ook Euhn gelukkig nieuw jaar Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
quote: *hips* hee blijf af ze is van mij *hic* |
|
Jaaa, dit jaar wacken en dynamo Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
SS en GC Don't blush when I rip you open |
|
HAHAHAAHHAHHRHAGHGH RAAGHHG!! ZM!! HEIL HEIL DOMMELSCH!!! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 01-01-2003 0:48] |
|
quote: *diep in je hals* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
HEUJ! oppasssen heh *hipz* |
|
AAJAJAJRJGH I'm PULLING YOUR STRIIIIINGS MASTER MASTER |
|
Grusse auf rootterdam!! ich bin TJOKKEVOLL!!!!!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
GELUKKIG NIEUW JAAR IEDEREEN EN SUC6 MET HET LEREN LEVEN MET EEN HAND MINDER Thou blessed by night |
|
tjokkefol!! mcoenen, triple-dan, bonnie en shreddie!!! |
|
Hey folks, een heel gelukkig, liefde vol, gezond ect ect.. nou in iedergeval heeeel veel goeds van mij af gewenst.. KUS Vooral veel metal veel concerten veel lol en vooral veel pils Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 01-01-2003 1:27] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Blurgh.. de kans dat het een blasphemisch nieuwjaar wordt is gering.. maar hopen kan nooit kwaad.. Goede voornemens: - nee. |
|
oh god i think im gonna puke! teveel oliebollen My madness, my sadness |
|
2003? nog 9 jaar Thou blessed by night |
|
Beste wensen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |