IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In Flames Vorige pagina | Volgende pagina
Aaaarco
Usericon van Aaaarco
Posted 12-09-2007 1:24 by Aaaarco Wijzig reactieProfiel van AaaarcoQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2007 16:35 schreef Babydoll het volgende:
In flames is de sex



Oke ongeveer


wat is grote broer dark tranquillity dan?


In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2007 15:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Is de riedel in Biosphere (Subterrenean ep) nou echt gejat van Boney M's Rasputin?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-10-2007 17:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 12 september 2007 1:24 schreef Aaaarco het volgende:
wat is grote broer dark tranquillity dan?


DT is niet de grote broer van IF, zou ik niet zo willen zeggen. Het klinkt ook helemaal niet hetzelfde. DT heeft een heel andere stijl!
En naast dat IF nu vele malen groter is dan DT zijn ze vroegah van zanger gewisseld. Das dan wel weer grappig.

Ik zou eerder At The Gates als grote broer van In Flames willen noemen.



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2007 17:35 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 26 oktober 2007 17:24 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
DT is niet de grote broer van IF, zou ik niet zo willen zeggen. Het klinkt ook helemaal niet hetzelfde. DT heeft een heel andere stijl!
En naast dat IF nu vele malen groter is dan DT zijn ze vroegah van zanger gewisseld. Das dan wel weer grappig.

Ik zou eerder At The Gates als grote broer van In Flames willen noemen.


Michael Stanne speelde gitaar in DT en Anders zong in DT. Michael heeft alleen de Lunar plaat van In Flames ingezongen en toen Anders naar IF ging heeft Michael de microffon ter hand genomen in DT.


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-10-2007 17:39 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 17:35 schreef verlepte theedoek het volgende:
Michael Stanne speelde gitaar in DT en Anders zong in DT. Michael heeft alleen de Lunar plaat van In Flames ingezongen en toen Anders naar IF ging heeft Michael de microffon ter hand genomen in DT.


Juustem! Bedankt voor de uitgebreide toelichting Micha!



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2007 17:48 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 oktober 2007 17:24 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
...
Ik zou eerder At The Gates als grote broer van In Flames willen noemen.


At the gates is de grote broer van Eucharist; qua stijl, tijdperk en qua drummer zelfs letterlijk


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-10-2007 18:07 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 17:48 schreef Mutilator het volgende:
At the gates is de grote broer van Eucharist; qua stijl, tijdperk en qua drummer zelfs letterlijk


Okee, dan ben ik zeker nu heel erg fout als ik zeg dat ik Eucharist niet ken.....

Maarre, kan ATG niet grote broer zijn van meerdere bands dan??? Of kon de moeder geen kids meer krijgen?



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-10-2007 18:11 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 18:07 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Okee, dan ben ik zeker nu heel erg fout als ik zeg dat ik Eucharist niet ken.....


Klopt, snel opzoeken.


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-10-2007 18:13 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 18:11 schreef Schaep het volgende:
Klopt, snel opzoeken.


Ja Bram.



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 26-10-2007 18:15 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2007 18:17 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 26 oktober 2007 17:48 schreef Mutilator het volgende:
At the gates is de grote broer van Eucharist; qua stijl, tijdperk en qua drummer zelfs letterlijk

K'heb het al een keer eerder uitgelegd geloof ik maar ze hebben niet dezelfde drummer gehad


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2007 18:20 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

ik vind in flames ook best gaaf. heb zelfs twee albums, the jester race en whoracle, erg gaaf. al haalt het het natuurlijk nooit bij zo'n vette band als At the Gates.


Fuck the world and fuck you


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2007 18:23 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Of beter nog Eucharist


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-10-2007 18:24 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Ik zal het eens op gaan zoeken op Soulseek.
Ben je online daar Micha? En wat is je naam ook alweer? Weardbeard?



mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2007 18:25 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 26 oktober 2007 18:23 schreef verlepte theedoek het volgende:
Of beter nog Eucharist
Van die band ken ik helaas niets. maar een plaat als slaughter of the soul versla je niet zo makkelijk natuurlijk.


Fuck the world and fuck you


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2007 18:26 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

nope niet online maar ik slinger em wel even aan en het is The Beard maar ik heb ze orgineel sowie


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 26-10-2007 18:28 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Naja, wil sowieso nog wel wat dingen die jij op je pc hebt staan!



verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2007 18:28 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 26 oktober 2007 18:25 schreef mental het volgende:
Van die band ken ik helaas niets. maar een plaat als slaughter of the soul versla je niet zo makkelijk natuurlijk.


Het is idd een megavette klassieker


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2007 18:29 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Zeker, en die tour met Unleashed was helemaal te gaaf! Zag ze toen nog in de blokhut (rip) te rotterdam.speelden toen Unleashed helemaal aan flarden.


Fuck the world and fuck you


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2007 18:34 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

Ik heb ze 2x gezien als sa van My Dying Bride in 93 geloof ik en als sa van Napalm Death in 96 meen ik en beide malen rosten ze alles eruit geniale band en live nog genialer


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 26-10-2007 18:35 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

Balen alleen dat ze nu enkel die verlepte festival shows doen. ik heb zelf namelijk een schurfthekel aan festivals. nou ja hopelijk doen ze toch een clubtour en pakken ze de 013 mee, zou verrekte gaaf zijn.het mooie van die Slaughter of the soul cd is dat geen enkel nummer verveelt, en ik heb dat niet vaak met cds....

[Dit bericht is gewijzigd door mental op 26-10-2007 18:36]


Fuck the world and fuck you


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 26-10-2007 20:07 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 oktober 2007 18:17 schreef verlepte theedoek het volgende:
K'heb het al een keer eerder uitgelegd geloof ik maar ze hebben niet dezelfde drummer gehad


Denk je dat dat bedoeld wordt? De Erlandsson broertjes zijn toch aardig bekend in de Gothenburg scene, niet?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


verlepte theedoek
dikke doei
Usericon van verlepte theedoek
Posted 26-10-2007 20:28 by verlepte theedoek Wijzig reactieProfiel van verlepte theedoekQuote dit berichthttp://www.myspace.com/carnalleftovers

quote:
Op 26 oktober 2007 20:07 schreef Mutilator het volgende:
Denk je dat dat bedoeld wordt? De Erlandsson broertjes zijn toch aardig bekend in de Gothenburg scene, niet?

Dat heb ik dan verkeerd gelezen, zat al wel over de achternaam te denken maar wist niet dat ut broers waren ghegheghe


www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit


killer0
Usericon van killer0
Posted 04-11-2007 15:42 by killer0 Wijzig reactieProfiel van killer0Quote dit bericht

deze band is egt zwaar heftig stat zeker in mijn top 10


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 25-03-2008 15:17 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Nieuwe cd "A Sense of Purpose" is inmiddels al gelekt. Voor de mensen die dachten dat het met "Come Clarity" misschien wel weer de goede kant op zou gaan... helaas, mis. Maar 't cd'tje klinkt wel weer leuk in het verlengde van Reroute en Soundtrack.


Inter faeces et urinam nascimur


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen