|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
maar winkels zijn gezelliger yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:haha met dat geld kan je iig veel gezellige dingen doen, maar ik vind het gewoon veele malen leuker om in de winkel dinge te kopen en er de hele dag over te doen dan met 1 klik een cdtje binne te krijge yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
maar gaan er nou nog zetemmers naar in flames? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:dat zie ik dus maar als n ja yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Soundtrack to your escape: now available through mIRC behoorlijk Reroute to Remain stijl. Misschien zelfs nog melodieuzer enzo... Tot nu toe kan die me eerlijk gezegd niet zoveel boeien, maar misschien nog een luisterbeurtje geven. (RtR vond ik in eerste instantie ook nix, later vond ik m toch wel geweldig.)(Ok, nix vergeleken met het ouwe materiaal he ) Inter faeces et urinam nascimur |
|
dat bedoel ik ze heerschen yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Dan zullen de Japanse platenboeren/maatschappijen etc. www.amazon.com en aanverwanten ook niet leuk vinden. Laat staan kazaa, waar je die extra bonus tracks kunt downloaden; helemaal voor nop. |
|
ja die jappen kunnen dat even goed yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
IN FLAMES Bassist: 'It's A Dream Come True' To Open For IRON MAIDEN - Apr. 5, 2005 IN FLAMES and MASTODON will support IRON MAIDEN in Gotheburg, Sweden on July 9, reports Swedish newspaper Göteborgsposten. The support acts were officially confirmed Monday (April 4). "It's almost unreal," says IN FLAMES bassist Peter Iwers. "Everyone that knows me know that IRON MAIDEN is my absolute favourite band. To play with them in front of a huge audience on home turf is really a dream come true." As previously reported, IN FLAMES are scheduled to begin recording their new album mid-April. The group's singer, Anders Fridén, told Nuclear Blast magazine that the upcoming album "will be more uptempo" and will feature "more guitar harmonies" than was the case with 2004's "Soundtrack to Your Escape". The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
mooi voor ze, ik vind het KUTmuziek, maar dat vind ik van al die kut zweedse homofiele gothenburg bands Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ja deze meuk klinkt als dat nieuwe Dissection nummer! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
In Flames is geniaal |
|
quote: Zeker! Zowel nieuw als oud vind ik gaaf. Jester Race is echter het mooist. zo kan ie wel weer |
|
quote: Jah vorig jaar ben ik naar hun show in Tilburg geweest, en dat was echt geweldig! Binnenkort komt er toch een DVD van hun uit? |
|
Ik zou het niet weten. Zou goed kunnen.. In navolg van hun laatste CD. Die ik overigens nog niet goed heb beluisterd, maar voor zover gehoord minder vind dan de rest. Maakt niet zoveel uit, het is nog steeds gaaf. zo kan ie wel weer |
|
Jester Race! Na Colony ben ik afgehaakt. Ze beheersen het kunstje te goed (eentonigheid). Laten ze fijn onder een andere naam een projectje beginnen. |
|
quote: Ik kom zelf tot en met Clayman, maar er zit inderdaad een hele duidelijke dalende lijn in. Ik hoef er waarschijnlijk ook niet bij te zeggen dat Lunar Strain mijn favoriete album van hun is. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik vind RTR ook nog aardig te doen. Hoewel daar wel meer kutnummers op staan. Het zal je moeder maar wezen... |
|
En wat zijn de kutnummers dan? Degene met een rustig gitaartje zeker. |
|
quote: Heeeeh dat zeg ik niet!! potverdrie... Sommige nummers spreken me gewoon niet aan, laat ik het zo zeggen dan. [Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 10-04-2005 18:50] Het zal je moeder maar wezen... |
|
hou meer van soilwork en dark tranquillity Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace! |
|
Nou, dan luister je daar toch naar, zeikwijf. |
|
Hahahaha! Dismember kan pas een goed potje melodic death metal spelen! |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |