IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In Flames Vorige pagina | Volgende pagina
bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 29-02-2004 17:06 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

maar winkels zijn gezelliger


yo yo wassup nigga bitches in da house


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 29-02-2004 17:09 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 17:06 schreef bas_bin_laden het volgende:
maar winkels zijn gezelliger

Dat klopt, winkels zijn veel gezelliger, als ik naar mijn CD kast kijk krijg ik ook een heel gezellig gevoel als ik bedenk dat ik die CD's stuk voor stuk drie à vier euro meer in de winkel kosten. 200 * 4 is toch 800 euro. Een gezellig bedrag, of niet basje?


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 29-02-2004 17:11 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 29 februari 2004 17:09 schreef Dwaallicht het volgende:
Dat klopt, winkels zijn veel gezelliger, als ik naar mijn CD kast kijk krijg ik ook een heel gezellig gevoel als ik bedenk dat ik die CD's stuk voor stuk drie à vier euro meer in de winkel kosten. 200 * 4 is toch 800 euro. Een gezellig bedrag, of niet basje?
haha met dat geld kan je iig veel gezellige dingen doen, maar ik vind het gewoon veele malen leuker om in de winkel dinge te kopen en er de hele dag over te doen dan met 1 klik een cdtje binne te krijge


yo yo wassup nigga bitches in da house


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 29-02-2004 22:00 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

maar gaan er nou nog zetemmers naar in flames?


yo yo wassup nigga bitches in da house


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 01-03-2004 0:08 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 29 februari 2004 22:00 schreef bas_bin_laden het volgende:
maar gaan er nou nog zetemmers naar in flames?



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 01-03-2004 8:24 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

quote:
Op 1 maart 2004 0:08 schreef Kramy het volgende:

dat zie ik dus maar als n ja


yo yo wassup nigga bitches in da house


Stoerbaard
I swear to drunk I'm not God!
Usericon van Stoerbaard
Posted 01-03-2004 17:23 by Stoerbaard Wijzig reactieProfiel van StoerbaardQuote dit bericht

Soundtrack to your escape: now available through mIRC

behoorlijk Reroute to Remain stijl. Misschien zelfs nog melodieuzer enzo...

Tot nu toe kan die me eerlijk gezegd niet zoveel boeien, maar misschien nog een luisterbeurtje geven. (RtR vond ik in eerste instantie ook nix, later vond ik m toch wel geweldig.)(Ok, nix vergeleken met het ouwe materiaal he )


Inter faeces et urinam nascimur


bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 01-03-2004 20:37 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

dat bedoel ik ze heerschen


yo yo wassup nigga bitches in da house


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 01-03-2004 23:09 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

quote:
Op 29 februari 2004 17:00 schreef altx het volgende:
Hehe, de iets minder geïdealiseerde reden is dat in Japan cd's helemaal onbetaalbaar zijn en dat het lucratiever is om een cd uit Europa of Amerika over te laten komen dan 'm in Japan zelf te kopen. Dus die extraatjes zijn gewoon bedoeld om de Japanse versie aantrekkelijker te maken ten opzichte van de import-versies.



Dan zullen de Japanse platenboeren/maatschappijen etc. www.amazon.com en aanverwanten ook niet leuk vinden. Laat staan kazaa, waar je die extra bonus tracks kunt downloaden; helemaal voor nop.



bas_bin_laden
WATCH ME ALL, in flames
Usericon van bas_bin_laden
Posted 02-03-2004 8:03 by bas_bin_laden Wijzig reactieProfiel van bas_bin_ladenQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/metalhead

ja die jappen kunnen dat even goed


yo yo wassup nigga bitches in da house


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-04-2005 2:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

IN FLAMES Bassist: 'It's A Dream Come True' To Open For IRON MAIDEN - Apr. 5, 2005
IN FLAMES and MASTODON will support IRON MAIDEN in Gotheburg, Sweden on July 9, reports Swedish newspaper Göteborgsposten. The support acts were officially confirmed Monday (April 4).

"It's almost unreal," says IN FLAMES bassist Peter Iwers. "Everyone that knows me know that IRON MAIDEN is my absolute favourite band. To play with them in front of a huge audience on home turf is really a dream come true."

As previously reported, IN FLAMES are scheduled to begin recording their new album mid-April. The group's singer, Anders Fridén, told Nuclear Blast magazine that the upcoming album "will be more uptempo" and will feature "more guitar harmonies" than was the case with 2004's "Soundtrack to Your Escape".


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Argh
Usericon van Argh
Posted 06-04-2005 3:39 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

mooi voor ze, ik vind het KUTmuziek, maar dat vind ik van al die kut zweedse homofiele gothenburg bands


Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010


Sater
Usericon van Sater
Posted 06-04-2005 6:36 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ja deze meuk klinkt als dat nieuwe Dissection nummer!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 06-04-2005 20:57 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

In Flames is geniaal


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-04-2005 21:29 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 20:57 schreef Lielo het volgende:
In Flames is geniaal


Zeker! Zowel nieuw als oud vind ik gaaf.

Jester Race is echter het mooist.


zo kan ie wel weer


Lielo
Usericon van Lielo
Posted 06-04-2005 21:30 by Lielo Wijzig reactieProfiel van LieloQuote dit bericht

quote:
Op 6 april 2005 21:29 schreef Babylon het volgende:
Zeker! Zowel nieuw als oud vind ik gaaf.

Jester Race is echter het mooist.


Jah vorig jaar ben ik naar hun show in Tilburg geweest, en dat was echt geweldig!
Binnenkort komt er toch een DVD van hun uit?


Babylon
De enige echte
Usericon van Babylon
Posted 06-04-2005 21:37 by Babylon Wijzig reactieProfiel van BabylonQuote dit bericht

Ik zou het niet weten. Zou goed kunnen.. In navolg van hun laatste CD. Die ik overigens nog niet goed heb beluisterd, maar voor zover gehoord minder vind dan de rest. Maakt niet zoveel uit, het is nog steeds gaaf.


zo kan ie wel weer


El Kapitån Oscuro
Usericon van El Kapitån Oscuro
Posted 10-04-2005 13:51 by El Kapitån Oscuro Wijzig reactieProfiel van El Kapitån OscuroQuote dit bericht

Jester Race! Na Colony ben ik afgehaakt. Ze beheersen het kunstje te goed (eentonigheid). Laten ze fijn onder een andere naam een projectje beginnen.


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-04-2005 15:10 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 13:51 schreef El Kapitån Oscuro het volgende:
Jester Race! Na Colony ben ik afgehaakt. Ze beheersen het kunstje te goed (eentonigheid). Laten ze fijn onder een andere naam een projectje beginnen.


Ik kom zelf tot en met Clayman, maar er zit inderdaad een hele duidelijke dalende lijn in. Ik hoef er waarschijnlijk ook niet bij te zeggen dat Lunar Strain mijn favoriete album van hun is.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 10-04-2005 15:11 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

Ik vind RTR ook nog aardig te doen. Hoewel daar wel meer kutnummers op staan.


Het zal je moeder maar wezen...


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 10-04-2005 18:49 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

En wat zijn de kutnummers dan? Degene met een rustig gitaartje zeker.


Inferno
HEUUUJ
Usericon van Inferno
Posted 10-04-2005 18:50 by Inferno Wijzig reactieProfiel van InfernoQuote dit bericht

quote:
Op 10 april 2005 18:49 schreef Disciple het volgende:
En wat zijn de kutnummers dan? Degene met een rustig gitaartje zeker.


Heeeeh dat zeg ik niet!! potverdrie...
Sommige nummers spreken me gewoon niet aan, laat ik het zo zeggen dan.

[Dit bericht is gewijzigd door Inferno op 10-04-2005 18:50]


Het zal je moeder maar wezen...


the-dude
Burn my Eyes
Usericon van the-dude
Posted 11-04-2005 1:50 by the-dude Wijzig reactieProfiel van the-dudeQuote dit bericht

hou meer van soilwork en dark tranquillity


Need world-wide genocide, planetary suicide! When the whole worlds dead, there's your peace!


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 11-04-2005 2:00 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Nou, dan luister je daar toch naar, zeikwijf.


Disciple
Usericon van Disciple
Posted 11-04-2005 11:12 by Disciple Wijzig reactieProfiel van DiscipleQuote dit bericht

Hahahaha!

Dismember kan pas een goed potje melodic death metal spelen!


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen