IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : In Flames Vorige pagina | Volgende pagina
Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2005 13:49 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Het nieuwe album van In Flames (getiteld 'Come Clarity') is sinds enige dagen opgedoken in het torrent-circuit. Heb 'em zelf toch maar ff omlaaggeladen aangezien het album pas in februari in de winkels zal liggen.
Persoonlijk vind ik het weer een stap in de goeie richting. Niet dat ze opeens een Jester Race deel II hebben gemaakt, want zo klinkt het uiteraard helemaal niet. Het is alleen een stuk beter verteerbaar dan 'Soundtrack to..' Alles klinkt weer net een streepje harder en de riffs zijn over het algemeen een stukken pakkender dan op het vorige album.
Nog meningen?


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-11-2005 13:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Zitten er weer van die kenmerkende leads van vroeger in?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-11-2005 13:53 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Als je doelt op die typische twin-melodieën, dan kan ik je vertellen dat er wel een paar in zitten ja.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


yelmer
Usericon van yelmer
Posted 27-11-2005 18:09 by yelmer Wijzig reactieProfiel van yelmerQuote dit berichthttp://erebus.nl

Ben benieuwd, staat er al iets op hun site?



jesterhead
Usericon van jesterhead
Posted 29-11-2005 18:57 by jesterhead Wijzig reactieProfiel van jesterheadQuote dit berichthttp://www.skaldgrim.com

in flames blijft boeiend



Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 13-02-2006 18:32 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

In Flames doet met Come Clarity hetzelfde als mede pioniers Dark Tranquillity met Character: hardere nummers met een modenre productie en effecten maar doordrenkt met riffs die hun debuutplaten zo gaaf maakte.

Come Clarity draait nu pas zijn 2e rondje door mijn cd speler maar hij valt goed . Het zal nooit een Jester Race worden maar de energie spat er vanaf. lekker!

oja: mooie digipack


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 14-02-2006 14:31 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Verder geen meningen


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 14-02-2006 15:46 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 13 februari 2006 18:32 schreef Tormented soul het volgende:
(...)
Het zal nooit een Jester Race worden maar de energie spat er vanaf. lekker!

(...)


Dit zegt voor mij al genoeg.

Als ik me een keer echt verveel, zal ik 'm wel eens checken...

Maar buiten dat zet ik liever The Jester Race of Lunar Strain weer eens op.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


lykle_wolfheart
Usericon van lykle_wolfheart
Posted 14-02-2006 19:05 by lykle_wolfheart Wijzig reactieProfiel van lykle_wolfheartQuote dit berichthttp://www.gothtronic.com

quote:
Op 14 februari 2006 14:31 schreef Tormented soul het volgende:
Verder geen meningen


Jawel, maar die van mij is niet erg positief. Ik vind het helemaal niks...


no text supplied


NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-02-2006 0:37 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Godver! Come Clarity bevalt mij werkelijk uitstekend! Okee, af en toe iets té Soilwork, maar IF is veel harder! Nummers als Scream, Pacing Death's Trail, maar ook de wat zoetere nummers als Reflect the Storm en Dead End zijn stuk voor stuk parels van songs!!

Nooit gedacht dat ik deze band weer op handen zou dragen na het zwakke Soundtrack to Your Escape. I love this.


Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.


Tormented soul
Usericon van Tormented soul
Posted 24-02-2006 10:34 by Tormented soul Wijzig reactieProfiel van Tormented soulQuote dit bericht

Ik heb iemand horen zeggen dat Dead End nog slechter is dan Evanesence (omdat het een duet is met een Zweedse popzangeres) maar het is juist een van de hardere nummers van de cd met rollende basdrums en een heel gaaf twin gitaarstuk die aan vroegere tijden doet denken. Evanesence met ballen

nee deze plaat zit prima in elkaar! Veel meebrulrefreinen (Scream!) en ook de cleane zang doet misschien toegankelijk aan maar wordt aangevult door een heerlijke, doch verstaanbare brul. Nu metal? Commercieel? Mening blackmetalzanger kan wat leren van de wanhopige screams op Crawl Through Knives. Ik vind de nummers alleen wat aan de korte kant ( gemiddeld 3/4 minuten). Ik zie het ook niet als een jaarlijst kandidaat maar wél als een verassing en een puike plaat! Score? 8/10 ofzow


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-03-2006 7:02 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

come clarity rost
alleen t nummer you're bedtime story is scaring me blijft vaag

[Dit bericht is gewijzigd door 6sic6 op 11-03-2006 7:04]


Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 11-03-2006 8:19 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Come Clarity overtreft iig de laatste paar wangedrochten van In Flames en dat is al heel wat. Hoewel ik idolaat ben van alles t.e.m. Whoracle vind ik deze nieuwe best te pruimen. Geen klassieker, verre van, maar bij tijd en wijlen een erg luisterbaar schijfje.


When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 17-03-2006 13:46 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Voor In Flames-fans (als die er nog zijn)
Op het Spinefarm label is een Japanse In Flames kloon die Shadow heet. Melodic Death Metal



signature


Lost One
Usericon van Lost One
Posted 27-08-2006 19:57 by Lost One Wijzig reactieProfiel van Lost OneQuote dit bericht

Come Clarity bevalt mij wel goed. Scream en Take This life (y)
Oke, zo te zien vond bijna niemand hun Reroute To Remain goed. Ik geef toe, het is anders dan we gewoon waren van IF, maar toch is het geen ramp vind ik.
Whoracle en Colony blijven wel mijn favorieten.


† Dark Priestess †


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-01-2007 22:20 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

Wie kan mij vertellen hoe dit nummer heet?
http://www.youtube.com/watch?v=rCRwKsD6WgM&mode=related&search=


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 04-01-2007 22:41 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2007 22:20 schreef 6sic6 het volgende:
Wie kan mij vertellen hoe dit nummer heet?
http://www.youtube.com/watch?v=rCRwKsD6WgM&mode=related&search=

Gevonden, en hij is schijnbaar van passenger


7th Fallen Angel
Oh RLY?
Usericon van 7th Fallen Angel
Posted 10-09-2007 23:32 by 7th Fallen Angel Wijzig reactieProfiel van 7th Fallen AngelQuote dit bericht

Voor alle fans (waaronder ik), nieuw nummer online genaamd Abnegation en die is heeeeeeeel VET!!!!!

En het eerste studio report is ook online, leuke filmpjes for teh win1! enzo....



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 10-09-2007 23:39 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Op Wacken was het een aanfluiting; opgeklopte nu-metal met wat leads en vooral een bijpassend -arrogant- ego. Geen enkel tof nummer opgemerkt...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-09-2007 23:39]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Tenderstrike
Nailed.Dead.Risen.
Usericon van Tenderstrike
Posted 10-09-2007 23:40 by Tenderstrike Wijzig reactieProfiel van TenderstrikeQuote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 23:32 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Voor alle fans (waaronder ik), nieuw nummer online genaamd Abnegation en die is heeeeeeeel VET!!!!!



Mwaah, wel aardig...



Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 11-09-2007 0:04 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 10 september 2007 23:39 schreef Mutilator het volgende:
Op Wacken was het een aanfluiting; opgeklopte nu-metal met wat leads en vooral een bijpassend -arrogant- ego. Geen enkel tof nummer opgemerkt...
Bij Episode 666 je oren dicht gehad? Die hoorde ik zelfs vanuit mijn tent

(en ja, het stond teringhard. Ik kon er niet van slapen )



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 11-09-2007 0:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 11 september 2007 0:04 schreef Judge M. het volgende:
Bij Episode 666 je oren dicht gehad? Die hoorde ik zelfs vanuit mijn tent

(en ja, het stond teringhard. Ik kon er niet van slapen )


Yep maar ook dat vind ik een van de mindere nummers uit die verder goeie periode..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Babydoll
Usericon van Babydoll
Posted 11-09-2007 16:35 by Babydoll Wijzig reactieProfiel van BabydollQuote dit bericht

In flames is de sex



Oke ongeveer


6sic6
Zotte ros!
Usericon van 6sic6
Posted 11-09-2007 16:38 by 6sic6 Wijzig reactieProfiel van 6sic6Quote dit bericht

quote:
Op 10 september 2007 23:32 schreef 7th Fallen Angel het volgende:
Voor alle fans (waaronder ik), nieuw nummer online genaamd Abnegation en die is heeeeeeeel VET!!!!!

En het eerste studio report is ook online, leuke filmpjes for teh win1! enzo....

Weer een standaard In Flames nummer....


Grindrapekill
!!!
Usericon van Grindrapekill
Posted 12-09-2007 0:47 by Grindrapekill Wijzig reactieProfiel van GrindrapekillQuote dit bericht

In flames is super, ik moet toch de voorkeur geven aan de oudere albums(pre-Reroute), maar toch is alles behoorlijk vet!



Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen