|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
colony en clayman www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
In Flames = Gay |
|
quote: Haha, ja haha! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik vind het wel wat 'duffer' dan IF. Btw op www.swedishmetal.net staan ook veel goeie zweedse bands. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Nee www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: jah zker wel net korn |
|
quote:je kan ook te ver gaan eh als korn op clayman lijkt eet ik (alweer) mn lul op yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote:chris jij hebt geen smaak (maar dat leg ik je morge middag wel uit ) yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: jij wel dan |
|
quote: quote: Ga met je blokken spelen, zodra je doorhebt dat muziek mooi vinden meer inhoud dan jezelf een imago aanmeten dan spreek ik je graag nog eens. [Dit bericht is gewijzigd door Kramy op 29-02-2004 13:24] Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: dat zijn ouode lompe dingen |
|
quote:hey dat was wat tusse christiaan het metaalhoofd en mij jah yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
quote: Je huidige subtitle, signature en avatar laten nog maar bar weinig verandering zien. Maar goed, ieder zijn smaak. Maar het is een feit dat de gitaarpartijen bij (de oude) In Flames zeer goed in elkaar zitten. En ze zijn misschien wel wat commercieler geworden, maar echt grote sell-outs vind ik ze (nog) niet. Gay is het in ieder geval zeker niet. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Huh, net zei je toch van wel? Hoe dan ook, eerst waren ze beter ja www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: Hij had het niet tegen jou stinkhetero www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Geef mij maar Dark Tranquillity. Heb ik altijd veel beter dan In Flames gevonden. Het zijn allemaal zeer goede muzikanten, maar ik word niet zo blij van de nu-metal invloeden bij In Flames. |
|
quote: Klopt maar niet alle Zweedse bands lijken op In Flames natuurlijk. DS is idd wat 'duffer'; zelfs een leftover instrumentaaltje als Man made god -wat velen waarschijnlijk niet kennen omdat het een Japanse bonustrack van het Whoracle album is- is nog spetterender dan de kopie bands. (Vooral die waanzinnige lead op 2.39 is een vette climax!) Andere absolute aanrader is trouwens Dispatched - Motherwar (check ook de Japanse bonustrack song 'Raven'; t knalt; catchy deuntjes; elk nummer is goed gecomponeerd en er zitten lekkere breaks & behoorlijk wat details in dus kortom een topalbum!!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-02-2004 14:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:chris toch, je weet nu toch cker wel dat ik van jou hou en dus geen stinkhetro ben yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
|
|
quote: waarom krijge die spleetogen altijd bonus tracks en speciale dinge? yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Omdat het van die verwende krengen zijn ! |
|
quote:dus toch yo yo wassup nigga bitches in da house |
|
Ik heb het ook altijd zwaar irritant gevonden dat die lui altijd maar weer die bonus tracks d'r bij kregen, maar ach, da's altijd al zo geweest en ik denk niet dat het nog gaat veranderen ook. Misschien komt het omdat de bands altijd wel graag bij die spleetogen willen spelen, en dat ze denken dat ze dat sneller kunnen bereiken door hun van die bonustracks te geven. De slijmballen !! |
|
quote: Volgens mij omdat de cd's daar duurder zijn (volgens mij worden ook vaak de teksten erbij vertaald) en ze hun markt willen beschermen tegen import. Maar wij kunnen ze gewoon downloaden, verzamelen en branden The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |