|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Die zijn er om te verbreken! Hehe Ik heb ook nog geen goede voornemens, want hou me dr toch niet aan. Misschien wat kilo'tjes afvallen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
geen! Nou 1tje dan -- de verbouwing van mijn huis afronden. maar dat is vrij logisch |
|
Tja, het is hypocriet gedoe -- waarom niet in maart of april een besluit nemen? Maar, ik moet toegeven dat ik eind december toch altijd wel door enige reflectie overvallen word. Dus: meer de tijd nemen om te koken, relatie met m'n ouders nu wél goed onderhouden, doordeweeks minder drinken, gitaar leren spelen en een rondborstige blonde vriendin kopen in Polen. |
|
Eh, minder bier drinken. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Goede voornemens doe ik niet meer aan, vroeger wel maar die voornemens heb ik nooit waar kunnen maken dus heb ik mezelf de moeite om goede voornemens te verzinnen bespaard Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
pffff niks |
|
quote: Ooit aan huren gedacht... ? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Zo, zo, meneer heeft zeker een baan tegenwoordig? |
|
beter gitaarspelen, verder kan ik me geen voornemen bedenken waaraan ik me echt ga houden (of die ik uberhaupt ga onthouden)... 11.45: restate my assumptions |
|
Minder hard werken |
|
Mijn goede voornemen dit jaar is totaal geen goede voornemens maken want ik kan me er toch niet aan houden |
|
Ik doe niet aan goede voornemens... If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
Minder eten,. altijd minder eten... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Jaar 6 dus van m'n 10-jaren plan |
|
Dit is allemaal onzin. Ik maak elke dag nieuwe goede voornemens. |
|
blijven proberen te stoppen met roken, en minderen met drinken en uitgaan... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
shit wat een kansloos topic, ga echt geen 'goede voornemens' hebben... das echt onzin |
|
goede voornemens zijn dingen die je in elk geval niet uitvoerd of vergeet! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
Gaat wel lekker zo |
|
Minder geld uitgeven |
|
Proberen voor zo ver mogelijk toch nog zoveel mogelijk plezier te hebben. Niet echt een nieuwjaarsvoornemen, ik vind nieuwjaar geen reden om voornemens te bedenken. Ik neem me dingen voor wanneer ik het wil We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
"The road to hell is full of good intentions" Mijn goede voornemen is dat ik er geen heb Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
"Wat ge ook besluit te doen, doe het meteen. Stel niet tot de avond uit wat s´morgens kan worden volbracht." Mijn goede voornemen is het nastreven van deze regel. There is no religion higher than Truth! |
|
-Doorroken. -Doorzuipen. -Doorblowen. En het belangrijkste: -Doorneuken zonder condoom. |
|
heel verstandig |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |