|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
voor het eerst klaarkomen bij mijn ouders lol @ http://www.grapes.nu/grapes/19/movie.swf The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Haha, ik heb "Constanter wegdromen op kosten van de zaak"...? Oja, en ook n og es "Frequenter hielen likken in het openbaar" maar dat gaat geen waar zijn. |
|
quote: Vaker klaarkomen tijdens vergaderingen.... eh... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote:Helaas, hier niet En 't toilet is echt een klein rothok.. edit: Ah, goed voornemen.. nog minder slowchatten [Dit bericht is gewijzigd door helmet op 02-01-2003 14:14] I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Moet je creatief worden .... |
|
Ik ga weer sporten. Ik ga op de woensdag morgen en de dinsdag avond 4x b doen. Dat is 45 minuten lang aan je: billen, borst(en), benen en buik werken. Daarnaast kan ik nog onbeperkt karate, fintnessen, steps, earobics ect doen.. Dus over een half jaar kan ik weer met beawatch mee doen Maar fuck zeg wat is sporten tegenwoordig duur geworden. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
- Ik ga nog meer metal kopen - Mijn label uitbouwen - Wat meer sparen - Auto rijbewijs halen En boven alles mijn relatie instand houden!!! |
|
Goede voornemens? _____NO COMPROMISES! Dit slaat nergens op. |
|
Hmmm laten we eens de automatische generator proberen en ..... * drumroll * Op gezette tijden masturberen onder invloed ! Kijk, dat lijkt me nou een leuk voornemen Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
1. Tegen beter weten in gezond eten zonder deodorant ... ok .. WTF ?? 2. minder sporten onder onvloed .. beter 3. eens frituren met collega's ... ?? 4. Meer masturberen onder het vrijen .. hmm .. beetje onzinnig 5. Nu echt de deur uit zonder ondergoed ... Doe ik al .. |
|
En ik moet minder naar bed op straat ! Bring Us Love .... Let Us See ... Set Us Free |
|
Die generator slaat nergens op... Net alsof ik ooit in iemands gezicht klaarkom... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
dit topic niet meer openen |
|
Vaker winkelen zonder ondergoed Maarruh ff serieus blijven roken. |
|
quote:That's the spirit! |
|
quote: oeh.. pas maar op! dit moet je hier niet te hard zeggen hoor |
|
Niet: stoppen met roken, zuipen en blowen. Wel: stoppen met zo fucking veel geld uitgeven elke maand, school toch maar proberen af te maken, en keiveel tours doen met bands |
|
Helemaal niks.. |
|
niet meer naar gezeik luisteren en meer genieten van de mooie momenten des levens |
|
(Volgens mij waren deze slecht voor mn imago) [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 02-01-2003 17:58] |
|
Om maar met Theo van Gogh te spreken: Vele mensen hebben dit jaar druk op mij uitgeoefend zodat ik zou stoppen met roken, en mijn goede voornemen dit jaar zal dan ook zijn dat ik ook het volgende jaar deze druk zal blijven weerstaan Dit slaat nergens op. |
|
quote:ik vind hem wel ok. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
-Wat vaker roken in iemands gezicht -Gezellig masturberen zonder ondergoed |
|
goede voornemen: m'n stoelgang zo regelmatig mogelijk houden No meat is sweater |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |