![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
slagen ![]() ![]() |
|
Overgaan. ![]() Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. ![]() |
|
Afstuderen ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
stoppen met roken, net als voorig jaar , het jaar daar voor en het jaar daar voor ![]() ![]() |
|
nu ik nog vakantie heb iets aan tentamens doen. ![]() |
|
Nooit meer meer dan één pakje sigaretten per dag roken ![]() ![]() |
|
quote: Nog een goed voornemen voor je: Gij zult geen bepaalde foto's van Carnagath op het forum zetten ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
blokjes weer terug te krijgen ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
quote: Ik zou niet durven ![]() ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() |
|
quote:+ Een reet kweken. ![]() |
|
- Extra lief zijn voor mijn vriendin ![]() - Slagen - Rijbewijs halen - Meer metal CD's aan mijn verzameling toevoegen - Een betere heiden worden ![]() |
|
Jullie moeten gewoon sowiezo niet roken en niet blowen, allemaal super slecht ![]() Dan maar ietsje meer bier drinken, en als je niets te doen hebt pak dan geen sigaret maar ga met bierviltjes spelen ofzo ![]() Mijn goede voornemen is minder eten, nog meer sporten en lekker afvallen ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: Die eerste is een heeeeeeeeeeeele goede! ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
quote: ![]() quote: ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 02-01-2003 13:58] ![]() |
|
quote: 6 pack, bolletjes... die dingen op je buik... weet ik veel hoe je dat noemt ![]() ![]() ![]() The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense ![]() |
|
Een ander voornemen: "Ik zal geen foute jongens meer versieren". ![]() ![]() |
|
quote: ik ook nie meer ![]() |
|
LOL ![]() |
|
quote: MIJN versie: Meer meiden versieren! ![]() ![]() |
|
Weliswaar van vorig jaar, maar toch.. voor de mensen die nog een goed voornemen nodig hebben: de goede voornemensgenerator I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
|
Goed voornemen voor Twan : Minder tijd onzinnig websurfen, meer tijd aan vriendin besteden ![]() ![]() |
|
quote: Consequenter verliefd worden op straat. He, daar ga ik voor ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote:Ik kan toch moeilijk tijd gaan besteden aan m'n vriendin als ik op m'n werk zit? ![]() I'm not being rude. You're just insignificant. ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |