|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
slagen |
|
Overgaan. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Afstuderen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
stoppen met roken, net als voorig jaar , het jaar daar voor en het jaar daar voor |
|
nu ik nog vakantie heb iets aan tentamens doen. |
|
Nooit meer meer dan één pakje sigaretten per dag roken |
|
quote: Nog een goed voornemen voor je: Gij zult geen bepaalde foto's van Carnagath op het forum zetten |
|
blokjes weer terug te krijgen The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote: Ik zou niet durven |
|
quote: |
|
quote:+ Een reet kweken. |
|
- Extra lief zijn voor mijn vriendin - Slagen - Rijbewijs halen - Meer metal CD's aan mijn verzameling toevoegen - Een betere heiden worden |
|
Jullie moeten gewoon sowiezo niet roken en niet blowen, allemaal super slecht Dan maar ietsje meer bier drinken, en als je niets te doen hebt pak dan geen sigaret maar ga met bierviltjes spelen ofzo Mijn goede voornemen is minder eten, nog meer sporten en lekker afvallen "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Die eerste is een heeeeeeeeeeeele goede! "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 02-01-2003 13:58] |
|
quote: 6 pack, bolletjes... die dingen op je buik... weet ik veel hoe je dat noemt The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Een ander voornemen: "Ik zal geen foute jongens meer versieren". |
|
quote: ik ook nie meer |
|
LOL |
|
quote: MIJN versie: Meer meiden versieren! |
|
Weliswaar van vorig jaar, maar toch.. voor de mensen die nog een goed voornemen nodig hebben: de goede voornemensgenerator I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Goed voornemen voor Twan : Minder tijd onzinnig websurfen, meer tijd aan vriendin besteden |
|
quote: Consequenter verliefd worden op straat. He, daar ga ik voor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Ik kan toch moeilijk tijd gaan besteden aan m'n vriendin als ik op m'n werk zit? I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |