|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
- vaker klaarkomen met de hond... - minstens drie keer per dag winkelen anders.... |
|
op veler verzoek lusten vaker botvieren dus... |
|
quote: dude... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Goede voornemens? Niet echt. Alleen zo goed en lief mogelijk voor mijn vriendin te zijn. Zij gelukkig: ik gelukkig. Bring The People Together |
|
quote: Je hebt gelijk.. Bovendien is een verslaving een verslaving. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:Je gaat dit jaar een film maken, remember? Ik ga dit jaar proberen m'n eerste tulp te draaien. [Dit bericht is gewijzigd door Slechtheid op 04-01-2003 11:14] |
|
Ik maak nooit goede voornemens. Maak ze toch niet waar dus zoveel nut heeft dat bij mij niet. Jeffrey Dahmer Rules!! |
|
HMMM... minstens 3 keer per dag winkelen onder invloed... CHEERS! Nee ff serieus: ik heb niet echt goede voornemens; ik vergeet ze toch na drie/vier dagen al! nou ja... als ik er dan toch 1 moet verzinnen: MEER METAL!!!! en naar concerten gaan; errug handig FREEZE |
|
- meer blowen - meer bier zuipen - meer en beter leren voor zover dat kan - meer metal - veel meer gekke dingen gaan doen Kankerlul |
|
me dit jaar niet kansloos bezuipen op mijn verjaardagsfeestje, zodat ik me deze nog kan herinneren. 2e goede voornemen al uitgevoerd; piercing eruitgehaald And my marlboro light |
|
quote: Was je eikel ontstoken? Zenial |
|
neen, mijn tandvlees was weggesleten And my marlboro light |
|
quote: Uhh, moet je dan niet een korter staafje erin doen? Dat schijnt een hoop rotzooi te voorkomen. "None are more hopelessly enslaved than those who falsely believe they are free." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |