|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik wil rooood |
|
quote: Ik ooook! En ik wil de samples luisteren, kan hier ff niet, grr. |
|
ik heb thuis de hele cd al liggen strax even fijn luisteren denk ik Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Damn, ik kan niet wachten, heerschende shit! |
|
hahaha! ik heb hem ook al gehoord! jaloers? |
|
Vinyl ook via FMP ? Of ander label? De samples zijn trouwens nogal subliem [Dit bericht is gewijzigd door Wolveken op 06-01-2003 13:37] 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
via fmp als het goed is.. hehehehe Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik kan hem nogsteeds niet vinden bij de Free record shop I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: |
|
quote: misschien bij de afdeling 'hard rock'? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Misschien onder Rock/Metal tussen de Korn cd's Immortal Pride |
|
Die samples heerschen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Jah, best wel eigenlijk. |
|
Ik wil ook Fluisterwoud LP!! Hoe duur worden ze? |
|
ben de laatste weken zeer passief geweest in de metal enzo...is er al wat (oud) nieuws dat voor mij nieuw zou kunnen zijn? We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
hmmz, niet mijn ding, klinkt wel erg darkthrone achtig alleen dat nederlandstalig dat is gewoon te hilarisch voor woorden, sorry guys; jullie ding..niet de mijne, succes Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Zo Kerels! Is dat ding dan ein-de-lijk uit? |
|
quote:is ie uit dan Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ja, stel je voor dat 'ie nog eens uit zou komen |
|
een simpel ja of nee zal voldoen als antwoord op mijn vraag We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
Nee hij is nog niet uit... We hebben de master al tijden terug naar full moon gezonden, maar ze hebben tot op heden nog steeds de master niet naar de drukker gestuurd. We zetten er zoveel druk op als mogelijk, maar die fucking yankees werken niet erg mee... geduld |
|
ander label zoeken en daar op uitbrengen, als ze gaan zeiken is er volgens mij altijd een mogenlijkheid om ze buitenspel te zetten wegens contractuele nalatigheid (als er tenminste een uiterste datum is afgesproken) duurt gvd wel erg lang, ik had het iig allang stopgezet die samenwerking als ik jullie was Je moeder. |
|
Maar wanneer kan ik hem downloaden dan? this user is dead |
|
Vertragingen zijn standaard bij underground-labels, maar dit is wel erg extreem. En dan te bedenken dat de rechten nu ook bij Foul Money Produtions liggen.... Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |