|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb hem dan eindelijk kunnen luisteren en het is een Heerschplaat! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee, dat is Zwartketterij. Jack Hellfire laat zich volgende week trouwens een geel/zwart strak pakje aanpassen of was het Zjef? Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hehehe... Op de tweede cd van Stryper, Soldiers under Command (1984), wordt de moeder van Legatius zelfs genoemd in het bedanklijstje, vanwege het uitlenen van haar pruiken! [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 10-02-2004 13:27] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Tssk, jullie maken de hele scene kapot... "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Hehe... Wij ZIJN de scene!!! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: Waarnaast ook de heer Voske vermeld staat, vanwege het uitlenen van een drietal stretchbroeken. De Zjef zou er ook in vermeld staan, maar ik herinner me niet meer waarom... Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: juist, zo ken ik je weer voske.. wanneer kun je eens van de zweedse mokkels afblijven om je en reis te permiteren rihcitng het peelland? ik vidnt dat er wat grafenwalkders gedronken meoten worden in de culthoeve van patjakker en zwendelaer! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Alee, die drie stretchbroeken heb ik via Zjef regeld. Hij placht deze in zijn ondergoed te steken om de dames te misleiden wat betreft de grootte van zijn geslachtsdeel (aka jongeheer). [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 10-02-2004 14:24] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: Zweedse mokkels, Grafenwalder, Zweedse mokkels, Grafenwalder, keuzes, keuzes... POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Wanneer zijn de lp's verkrijgbaar? |
|
kan ik de cd al betellen bij fluisterwoud? Curse you all men, that resent my empire. Cause I have risen again, at war this time. The truth I speak, is your decease. My word is your defeat. |
|
"Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
ik zit nu een paar dagen met die titel "langs galg en rad" in mijn kop en het klopt maar niet in mijn brein. ik ken: voor galg en rad opgroeien, das een gezegde. en langs galg en rad? ik kan me er maar niks bij voorstellen. Oud Vuil. |
|
quote: Het is gewoon een stukje uit het titel nummer. En god ziet zelden Onze zielen schrijden Langs galg en rad Als we de roedel leiden Over Satans weide naar menig schat Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Eerste vijf nummers weten te downloaden, en klinken erg vet ... ik zal hem wel eens kopen als ik hem tegenkom. Misschien 20 februari in Hengelo. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
quote: is volgens mij al een keer in een ander topic uitgelegd ... weet niet meer wat het precies was aleen |
|
quote: als Full Moon Productions de volgende lading op tijd opstuurt (de eerste is al uitverkocht) zal die dara vast wel te koop zijn............. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: Ja, maar dit zal voornamelijk te maken hebben met het feit dat de eerste 500 kopers van Langs Galg En Rad, er een gratis -door Moeder Nachtraaf zelf gebakken- mokkapunt bijkregen. De tweede oplage zal -kan ik de trouwe Fluisterwoud fans wel toevertrouwen- een limited edition DVD bevatten: "The Making of Mokkapunten, by Moeder Nachtraaf" waarin de kijker, onder andere, getracteerd zal worden op exclusieve nooit-eerder-vertoonde opnamen vanuit de keuken van Huize Nachtraaf. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: zeg, heer apekut, neem je er ook een paar mee naar de baroeg? |
|
Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik vind dat er wat te weinig mid-tempo stukken zitten in die cd, aangezien die het hardst heerschen ... verder prima plaatje, maar niet zo superschokkend als de 2 samples deden vermoeden helaasch. "Natur ist Sunde, Geist ist Teufel" |
|
Is de lp nu al uit ?? Heb trouwens alleen nog maar goede reacties gehoord dus ben benieuwd! |
|
mmm, ik sta in de que op soulseek, ik denk, ff een liedje checken. de user, waar ik van ga downen, heet trol. toeval? Oud Vuil. |
|
quote: Download m maar bij mij |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |