|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: filosofem |
|
ik zie je niet staan, hoor. Oud Vuil. |
|
quote: hm. Nadeeltje van Soulseek. Ga toch offline.... Morgen nieuwe kans |
|
quote: ok. Oud Vuil. |
|
quote: "This band of snoodaards has been around for a while." Hehe!!! IJverzucht en drinkgelag. |
|
En dan deze: "The King of Pop, Jim Nachtraaf, (Botulistum, Helltrucker a.o.) is the only remaining original member..." Heersende recentie!!! [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 25-02-2004 10:42] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Heb Fluisterwoud ff beluisterd, klinkt wel aardig... Snoodaert, was dat niet die kerel van Kludde ? Longing for the Ancient Kingdom! |
|
quote: Hey jij booswicht. Een beetje van mij leechen. tssk |
|
hehheh. ik schaf de plaat ook wel aan. alleen samples zuigen. ik wil een heel nummer horen. Oud Vuil. |
|
Doet u mij uw nickname dan eens even. Voeg ik je even toe in mijn lijst. Scheelt weer wachten in de queue. |
|
Die Fluisterwoud cd's komen hier ook eindelijk morgen of maandag aan. staan in Utrecht te wachten op de bus. |
|
Zeker(heel zeker) de CD van het jaar 2004. |
|
quote: ik heb al een paar nummers binnen, klonk tot nog toe enorm goed, komplimenten aan de drummer, origineel drumwerk! ik heb maar ff een meel gestuurd, om nou via de us te gaan bestellen is ook weer zo wat. *edit* heb de mp3's nu allemaal beluisterd, nog geen minpunten kunnen ontdekken. een geweldige plaat!!! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 27-02-2004 23:09] Oud Vuil. |
|
ALs je een email naar fluisterwoud@hotmail.com hebt gestuurd word het lastig, want op het moment hebben we zelf geen cd's meer. Als het GOED is stuurd FMP binnenkort weer een lading op, maar dat weet je maar nooit met die amerikanen. Volgens mij heeft Kaladruna, de distro van de zanger, nog wel een paar exemplaren. http://www.geocities.com/kaladruna/ |
|
1 maart worden ze hier afgeleverd. |
|
ok dan. probeer ik dat. Oud Vuil. |
|
Gisteren net de cd gekocht. Wat een plaat! Dit is het beste van wat ik sinds lang gehoord heb! Heersch! "I find your lack of faith disturbing." |
|
quote: Zekers!! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
geld is op de post, afwachten maar. Oud Vuil. |
|
Ik heb laatst de kans gehad om eens aandachtig naar dit album te luisteren. Ik vond het behoorlijk teleurstellend. Zeer generiek en weinig origineel. 10 jaar geleden zou dit een vette plaat geweest zijn. Nu dat het door honderden zo niet duizenden platen is voorgegaan die precies hetzelfde bieden is het hoogstens matig, zij het wel vrij vakkundig in elkaar gezet. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Bedankt voor het compliment Wim. Ik ben er zelf ook zeer tevreden mee. [Dit bericht is gewijzigd door Iron Jack Rackham op 06-06-2004 19:24] |
|
Ontzettend gave cd ; luistert lekker weg allemaal en de nederlandstalige teksten zijn lekker sfeerverhogend! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Ja, ik dacht even dat ik in de zevende hemel was beland, heerlijk... Emiel, wat was ook alweer die smehrkant? |
|
goede muziek hoor, maar die Nederlandstalige screams moet ik wel even aan wennen... no text supplied |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |