|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ach we wachten ook al tijden op de nieuwe vazal maar dat heeft andere redenen hehehe Je moeder. |
|
quote:gaat die drummer nou nog mee doen? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Spelen jullie ook live als jullie een aanbod krijgen? one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote:Karnivoor heeft den demo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Heb de demo ook maar staat daar niet op geloof ik. 'Sex can be very stressful for men. You judge us on technique, sensitivity, stamina...we're just happy if you're naked...half naked...one breast' |
|
klopt, alleen in hoofdletters de naam Je moeder. |
|
Full Moon Productions heeft 2 korte mp3's online gezet van het Fluisterwoud album - "Langs Galg en Rad" : FMP has added an MP3 for Fluisterwoud entitled "Langs Galg en Rad" track #9 on their full length CD. http://www.fmp666.com/mp3/fluisterwoud_Langs-Galg_en_Rad.mp3 FMP has added an MP3 for Fluisterwoud entitled "Tergernis" track #2 on their full length CD. http://www.fmp666.com/mp3/fluisterwoud_tergernis.mp3 "FLUISTERWOUD(hol) "Langs Galg en Rad" CD - NEWS & UPDATE! We have received confirmation about the CD from the CD plant - we received an email today and have a confirmation that the CD's will be shipped on Monday! All orders will be filled and shipped upon the CD's arrival. Thanks for everyone's patience. This release will be one of FMP best and most intense release in years. Wimps beware! Fluisterwoud's music can be described as disharmonic necro black metal in the vein of Mayhem, Lugubrum, Arckanum and Darkthrone. UPDATED INFORMATION: FLUISTERWOUD WILL BE IN STOCK FRIDAY JANUARY 9th, 2004." Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
dus over een maandje ook in nederland te verkrijgen? Je moeder. |
|
quote:Nee...live kunnen foutjes niet opnieuw ingespeeld worden... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
juustem Je moeder. |
|
Hopelijk ligt dat ding op 8 februari in de 013. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Woaaaaaaaaaaaaaaaaaah wat een heerlijk cd'tje Stukke beter dan de demo CD zit constant in m'n cdspeler/discman Inter faeces et urinam nascimur |
|
quote: het is een enorm lekkere cd, klinkt echt super en hoer 7de hemelen een super cd uit NL in het NL ... heerschend I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Juist ja! Hulde heren van FW! |
|
Dat wilde ik zeggen "En moedertje lief huilt haar ogen uit haar hoofd Ze wacht op de verlossing die God haar had beloofd Laat haar zien dat de horizon brandt Laat haar horen hoe de gevallenen vloeken Laat haar weten dat in dit land De dieren zich met Christenbloed voeden" Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik vind het maar niks, die kloteherrie. Maar ik houd dan ook niet zo van metal. POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
quote: Je moet niet overdrijven he, als je eerlijk bent dan geef je toe een stofzuiger met een beat erachter hetzelfde resultaat zou hebben We moeten immers Raefmansch zijn ego niet te erg strelen |
|
Beter! Heer Zwengelaer, ouwe schobbejak!! Alles flex?! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Voske, oude stinkerd! Alles ok hiero! Wanneer komt uwe naar drank ruikende manspersoon weer eens naar de lage landen om onze vrouwen lastig te vallen en onze urinoirs onder te vomeren? |
|
Fluisterwoud? Is dat niet die Stryper coverband? Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Ze spelen of course de nummers van Stryper wel net iets gayer dan Stryper zelf en hun leggings zijn veel sexier |
|
Alles op zijn tijd, beste vrind... alles op zijn tijd. Ontopic: Ik moet zeggen dat Fluisterwoud er muzikaal gezien een stuk op vooruit is gegaan nadat ze besloten de bijdrage van Jim te beperken tot het onafgebroken koffiezetten en -halen voor de overige bandleden. Die jongen zet goeie bakken!! POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Trouwens, ik ben om 20:00 afgekarweijt. Zullen we weer eens ouderwets de chat.no gaan terroriseren? Zo rond 20:30? Of moet je weer jongedames zwanger maken? [Dit bericht is gewijzigd door Voske op 09-02-2004 19:39] POSITION ON PROSTITUTION: "If fucking is legal, and selling is legal, then selling fucking should be legal." |
|
Hij zet niet alleen goede bakken, hij vertelt ook nog de beste bakken onderwijl hij de mokkapunten serveert |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |