IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : BUDT-bal Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 03-01-2003 15:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

...dit jaar was aardig klote, afgezien van Queensryche cover (sterke set).

Tja. Dat was het wel.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-01-2003 16:25 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

???

Je moeder.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-01-2003 16:27 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Zou hier een slotje op komen?

Zenial

Mark
Usericon van Mark
Posted 03-01-2003 16:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 16:27 schreef Zenial het volgende:
Zou hier een slotje op komen?

Geen idee. Ik denk dat ik momenteel nog de overhand heb wegens totale onbegrijpelijkheid, maar de mods naderen waarschijnlijk al akelig snel.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 03-01-2003 16:40 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hahahaha

Je moeder.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 03-01-2003 16:43 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik snappum ook niet..

BUDT-bal?

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-01-2003 16:52 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik dacht een nieuwe sport / ranzig spelletje ofzo...

Zenial

Mark
Usericon van Mark
Posted 03-01-2003 16:58 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Beter Uit Dan Thuis, Azijnfabriek Roermond.

Lokale bands/musikanten/amateurs spelen in gelegenheids-samenstellingen covers van bepaalde bands (varierend van Metallica tot Kyuss tot Pixies tot SOAD).

Dit jaar helaas was bagger. Misschien was er nog iemand anders heen geweest, je weet maar nooit.

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 03-01-2003 17:14 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 3 januari 2003 16:58 schreef Mark het volgende:

Lokale bands/musikanten/amateurs spelen in gelegenheids-samenstellingen covers van bepaalde bands (varierend van Metallica tot Kyuss tot Pixies tot SOAD).

Dit jaar helaas was bagger. Misschien was er nog iemand anders heen geweest, je weet maar nooit.

Aaaaaaah. Da's handiger om dat in de eerste post te zetten

Zenial

Mark
Usericon van Mark
Posted 03-01-2003 17:24 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Dan hangt er meteen al een slotje op

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 03-01-2003 17:55 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 3 januari 2003 16:58 schreef Mark het volgende:

Ik was er ook.
Kwa muziek was het bagger ja. Maar ondanks dat. Een zeer gezellige dag!
Veel metalmensen gesproken en veel tjes gedronken.

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 03-01-2003 18:29 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Wat speelde er naast "Queensryche" nog meer?

[Dit bericht is gewijzigd door Mies op 03-01-2003 18:30]

Mark
Usericon van Mark
Posted 03-01-2003 19:00 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Bon Jovi (!!!!!! ) en wat Blues Brothers.

Blijkbaar hadden ze dit jaar een chronisch bandjes-tekort.

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 04-01-2003 3:44 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Hela

Ja was jammer dat er zo weinig bandjes waren dit jaar, normaal is er toch echt meer te doen.

Ach we hebben ons vermaakt en te gek dat je de queensrijche set goed vond

Marcellio

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 04-01-2003 13:09 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Was wel weer een gezellige middag/avond,hoewel ik iets te veel bier en wodka naar binnen heb gegoten.Maar de naam zegt het al:beter uit dan thuis

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 05-01-2003 13:39 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Ik wil volgend jaar meedoen als Slayer. Iemand enig idee waar ik me kan opgeven?

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 05-01-2003 15:05 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Ja hoor Mies als Slayer wat zou het ook anders zijn hahahahahah

Hub de Gallier
Posted 05-01-2003 18:15 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2003 13:39 schreef Mies het volgende:
Ik wil volgend jaar meedoen als Slayer. Iemand enig idee waar ik me kan opgeven?

Je moet gewoon effe bij de Azijnfabriek laten weten dat je mee wil doen als ...
Dan komt alles goed

watery black
Usericon van watery black
Posted 05-01-2003 23:45 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

nou ik vond het wel cool hoor. ja de muziek was behoorlijk klote, behalve de queensryche-covers, maar ik vond het toch wel lollig om michael bon jovi na te zien doen. Ik zou er eigenlijk ook optreden , samen met mijn gitaarleraar en zijn bandje, maar dat ging helaas niet door doordat de drummer geen tijd had. (te duk met de politieschool ofzoiets... ?) Too bad, als ik daar had gespeeld had het wel supervet geweest... wie houdt er nou niet van de ouwe sepultura-nummers als troops of doom en inner self? ach ja, better luck next year. de øltjes in de azijn vond ik trouwens niet te zuipen... bah gulpener is echt vies. ennerhm... hub de gallier... gezellig dat ik je nu ook eens ken... .... skol !

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 05-01-2003 23:54 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2003 23:45 schreef watery black het volgende:
nou ik vond het wel cool hoor. ja de muziek was behoorlijk klote, behalve de queensryche-covers, maar ik vond het toch wel lollig om michael bon jovi na te zien doen. Ik zou er eigenlijk ook optreden , samen met mijn gitaarleraar en zijn bandje, maar dat ging helaas niet door doordat de drummer geen tijd had. (te duk met de politieschool ofzoiets... ?) Too bad, als ik daar had gespeeld had het wel supervet geweest... wie houdt er nou niet van de ouwe sepultura-nummers als troops of doom en inner self? ach ja, better luck next year. de øltjes in de azijn vond ik trouwens niet te zuipen... bah gulpener is echt vies. ennerhm... hub de gallier... gezellig dat ik je nu ook eens ken... .... skol !

En jij bent? Stel je ff voor in het "ben hier nieuw" topic!

http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=424888

[Dit bericht is gewijzigd door Vintersorg op 05-01-2003 23:56]

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-01-2003 0:09 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 5 januari 2003 23:45 schreef watery black het volgende:

Je bedoeld cesar?
Wist niet dat jij in die band speelde.

[Dit bericht is gewijzigd door Frietbal op 06-01-2003 0:17]

Mark
Usericon van Mark
Posted 06-01-2003 11:39 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 4 januari 2003 3:44 schreef mcoenen het volgende:
Ach we hebben ons vermaakt en te gek dat je de queensrijche set goed vond

Heey, was jij dan toevallig de gitarist van die set? Ik stond nog op het punt je te vragen in welke band je speelde, maar toen kwam er weer een sloot bier langs

Als jij dat inderdaad was, klonk errug goed

Hub de Gallier
Posted 06-01-2003 11:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De Queensryche coverband was erg goed ja.Echt geweldig om te zien hoe Rob de basgitaar bespeelt.Allemaal geweldige muzikanten trouwens
De Bon Jovi coverband met Michael was ook lachen.Ouderwtes rocken met een in je hand hehe.
Trouwens Watery Black,zou Cesar bij jou in het bandje drummen(enige drummer die de politieschool doet hier in de buurt)?

Mark
Usericon van Mark
Posted 06-01-2003 11:51 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 11:45 schreef Hub de Gallier het volgende:
De Bon Jovi coverband met Michael was ook lachen.Ouderwtes rocken met een in je hand hehe.

Ik moet zeggen, de set op zich was erg goed en ook gedurfd (alleen die achtergrondzangeressen klonken niet al te zuiver bij tijden...). Ben alleen niet zo gecharmeerd van Bon Jovi muziek, dus dat was jammer.

Nou ja, volgend jaar beter!

Hub de Gallier
Posted 06-01-2003 11:57 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 11:51 schreef Mark het volgende:
Ik moet zeggen, de set op zich was erg goed en ook gedurfd (alleen die achtergrondzangeressen klonken niet al te zuiver bij tijden...). Ben alleen niet zo gecharmeerd van Bon Jovi muziek, dus dat was jammer.

Nou ja, volgend jaar beter!

Ach,het ging toch voornamelijk om de lol.Heb 's middags nog met Michael gezopen bij van de Valk,de enige kroeg die open was 's middags.Toen kon hij zijn teksten nog niet eens haha.
Het was gewoon lachen en iedereen maar meebleren in de zaal.
In elk geval een geslaagd feestje

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-01-2003 14:19 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

En gratis bier als je die meid achter de bar scherp aankijkt!
Zo heb ik ook een heel aantal gratis pilsjes gekregen.

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com