|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat kan ook Maar dat maakt niet uit. Gratis pilsjes zijn altijd welkom. |
|
Amen She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
|
|
Hey Frietbal,volgens mij heeft die meid een oogje op jou.Ze keek nogal geil uit de ogen afgelopen zaterdag toen ze langs ons liep en heel hitsig "hoi" tegen jou zei Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: De volgende keer ga ik ook voor jou gratis bier regelen bij haar. |
|
TJOKKEFOLL Je weet toch dat die meid uiteindelijk iets terug wil voor al dat gratis bier Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Heeft ze pech. Want mij krijgt ze niet. |
|
Mij ook niet... voor mij geen vrouwen |
|
hahaha jmmer dat ik niet moest werken toen. ik werk daar ook. maar dat had martin vast al wel verteld . alleen ik mag geen gratis pilsjes uitdelen. jammer he...? Maar wie was die meid dan? misschien kan ik nog meer gratis pilsjes regelen... jah volgens mij weet cesar zelf nog niet eens dat ik in zijn band zit maar das niet mijn schuld. Had tommie (mijn gitaarleraar) het hem maar moeten vertellen. ik kende heel die gast zelf niet eens, naja tot afgelopen vrijdag dan. maar toen had ik het te druk... maar goed, ergens is het ook maar goed dat we niet hoefden te spelen want als ik speel rent iedereen toch weg. "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: Wij blijven wel hoor,er is toch gratis bier Ik heb daar trouwens ook gewerkt en er zijn echt wel betere plekken om te werken hoor,hoewel het er wel altijd gezellig was(met gratis bier ). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
heb jij daar gewerkt? hahaah kewl!!! welke afdeling? voor mij is het stage, ik krijg niet eens betaald. mag alleen de fooien houden dus geef maar flink fooi als jullie er een bij mij komen drinken... dan probeer ik gratis bier te regelen.... "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Als wij fooi geven is het toch geen gratis bier? |
|
HEUY!!!! Wij gratis bier en dan regelt Tinus wel de fooi |
|
quote: Op de afdeling programmering:metal Ik kreeg betaald in heel veel en daar was ik al tevreden mee hehe. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: jawel hoor... das net als met kerst... jij geeft mij een kadootje en dan geef ik jou weer een kadootje terug "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Vandaag was het weer zover 2 tegekke bands gezien: Europe en Kiss. Bij Europe deden leden van Stormrider en Defcon One mee. En Kiss was voor 4/5 (ex)Sun Caged |
|
quote:Heej, ik weet nu wie je bent Je hebt me vorige week naar huis gebracht |
|
Was super gezellig, kijk maar: |
|
Jammer dat ik er niet bij was.Ik heb gisterochtend de ergste kater uit mijn leven gehad en heb me daardoor de hele dag exxxtreem kut gevoeld.Heb gisteren meer gekotst dan het hele afgelopen jaar bij elkaar Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
het was een enig feestje, veel te laat thuis... maar ja. vooral kiss, boney m en europe waren ruig |
|
LOL! neil met 4 snaren en een plectrum |
|
en nog een hele stoere |
|
Whaha www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote: PRECIESSSSSS!!!! hehehe.... ik wist wel dat je me kende.... je bent in ieder geval veilig en droog thuis gekomen. heb je je fiets nog opgehaald? budtbal was trouwens vet... vooral boney M was melig en europe was supergoed! "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |