IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : BUDT-bal Vorige pagina | Volgende pagina
Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-01-2003 14:21 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 14:19 schreef Frietbal het volgende:
En gratis bier als je die meid achter de bar scherp aankijkt!
Zo heb ik ook een heel aantal gratis pilsjes gekregen.

Ze zal wel bang van je zijn geworden.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-01-2003 14:23 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 14:21 schreef Mark het volgende:
Ze zal wel bang van je zijn geworden.

Dat kan ook
Maar dat maakt niet uit.
Gratis pilsjes zijn altijd welkom.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-01-2003 14:29 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Amen

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 06-01-2003 14:36 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 06-01-2003 16:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Hey Frietbal,volgens mij heeft die meid een oogje op jou.Ze keek nogal geil uit de ogen afgelopen zaterdag toen ze langs ons liep en heel hitsig "hoi" tegen jou zei

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-01-2003 19:32 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 16:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Hey Frietbal,volgens mij heeft die meid een oogje op jou.Ze keek nogal geil uit de ogen afgelopen zaterdag toen ze langs ons liep en heel hitsig "hoi" tegen jou zei

De volgende keer ga ik ook voor jou gratis bier regelen bij haar.

Hub de Gallier
Posted 06-01-2003 19:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

TJOKKEFOLL
Je weet toch dat die meid uiteindelijk iets terug wil voor al dat gratis bier

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 06-01-2003 19:38 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

quote:
Op 6 januari 2003 19:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
TJOKKEFOLL
Je weet toch dat die meid uiteindelijk iets terug wil voor al dat gratis bier

Heeft ze pech.
Want mij krijgt ze niet.

Triple-Dan
Usericon van Triple-Dan
Posted 07-01-2003 0:06 by Triple-Dan Wijzig reactieProfiel van Triple-DanQuote dit berichthttp://www.danielclassen.nl

Mij ook niet... voor mij geen vrouwen

watery black
Usericon van watery black
Posted 07-01-2003 0:51 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

hahaha jmmer dat ik niet moest werken toen. ik werk daar ook. maar dat had martin vast al wel verteld . alleen ik mag geen gratis pilsjes uitdelen. jammer he...? Maar wie was die meid dan? misschien kan ik nog meer gratis pilsjes regelen...
jah volgens mij weet cesar zelf nog niet eens dat ik in zijn band zit maar das niet mijn schuld. Had tommie (mijn gitaarleraar) het hem maar moeten vertellen. ik kende heel die gast zelf niet eens, naja tot afgelopen vrijdag dan. maar toen had ik het te druk... maar goed, ergens is het ook maar goed dat we niet hoefden te spelen want als ik speel rent iedereen toch weg.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Hub de Gallier
Posted 07-01-2003 19:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2003 0:51 schreef watery black het volgende:
hahaha jmmer dat ik niet moest werken toen. ik werk daar ook. maar dat had martin vast al wel verteld . alleen ik mag geen gratis pilsjes uitdelen. jammer he...? Maar wie was die meid dan? misschien kan ik nog meer gratis pilsjes regelen...
jah volgens mij weet cesar zelf nog niet eens dat ik in zijn band zit maar das niet mijn schuld. Had tommie (mijn gitaarleraar) het hem maar moeten vertellen. ik kende heel die gast zelf niet eens, naja tot afgelopen vrijdag dan. maar toen had ik het te druk... maar goed, ergens is het ook maar goed dat we niet hoefden te spelen want als ik speel rent iedereen toch weg.

Wij blijven wel hoor,er is toch gratis bier Ik heb daar trouwens ook gewerkt en er zijn echt wel betere plekken om te werken hoor,hoewel het er wel altijd gezellig was(met gratis bier ).

watery black
Posted 08-01-2003 1:03 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

heb jij daar gewerkt? hahaah kewl!!! welke afdeling? voor mij is het stage, ik krijg niet eens betaald. mag alleen de fooien houden dus geef maar flink fooi als jullie er een bij mij komen drinken... dan probeer ik gratis bier te regelen....

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 08-01-2003 12:51 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Als wij fooi geven is het toch geen gratis bier?

HEUY
Die Födzenjäger
Usericon van HEUY
Posted 08-01-2003 14:49 by HEUY Wijzig reactieProfiel van HEUYQuote dit bericht

HEUY!!!!

Wij gratis bier en dan regelt Tinus wel de fooi

Hub de Gallier
Posted 08-01-2003 19:26 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 1:03 schreef watery black het volgende:
heb jij daar gewerkt? hahaah kewl!!! welke afdeling? voor mij is het stage, ik krijg niet eens betaald. mag alleen de fooien houden dus geef maar flink fooi als jullie er een bij mij komen drinken... dan probeer ik gratis bier te regelen....

Op de afdeling programmering:metal
Ik kreeg betaald in heel veel en daar was ik al tevreden mee hehe.

watery black
Posted 14-01-2003 21:01 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 12:51 schreef Frietbal het volgende:
Als wij fooi geven is het toch geen gratis bier?

jawel hoor... das net als met kerst... jij geeft mij een kadootje en dan geef ik jou weer een kadootje terug

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-01-2004 3:00 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

Vandaag was het weer zover
2 tegekke bands gezien: Europe en Kiss.
Bij Europe deden leden van Stormrider en Defcon One mee. En Kiss was voor 4/5 (ex)Sun Caged

Mies
...
Usericon van Mies
Posted 02-01-2004 3:01 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 14 januari 2003 21:01 schreef watery black het volgende:
jawel hoor... das net als met kerst... jij geeft mij een kadootje en dan geef ik jou weer een kadootje terug
Heej, ik weet nu wie je bent Je hebt me vorige week naar huis gebracht

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 02-01-2004 3:10 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

Was super gezellig, kijk maar:

Hub de Gallier
Posted 02-01-2004 10:11 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Jammer dat ik er niet bij was.Ik heb gisterochtend de ergste kater uit mijn leven gehad en heb me daardoor de hele dag exxxtreem kut gevoeld.Heb gisteren meer gekotst dan het hele afgelopen jaar bij elkaar

collision-tammi
leuke jongen
Usericon van collision-tammi
Posted 02-01-2004 12:58 by collision-tammi Wijzig reactieProfiel van collision-tammiQuote dit berichthttp://www.collisiongrind.nl

het was een enig feestje, veel te laat thuis... maar ja. vooral kiss, boney m en europe waren ruig

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 02-01-2004 13:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

LOL!

neil met 4 snaren en een plectrum

Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 03-01-2004 19:18 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

en nog een hele stoere

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 03-01-2004 19:22 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

Whaha

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

watery black
Posted 03-01-2004 21:19 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

quote:
Op 2 januari 2004 3:01 schreef Mies het volgende:
Heej, ik weet nu wie je bent Je hebt me vorige week naar huis gebracht

PRECIESSSSSS!!!!

hehehe.... ik wist wel dat je me kende....
je bent in ieder geval veilig en droog thuis gekomen. heb je je fiets nog opgehaald?

budtbal was trouwens vet... vooral boney M was melig en europe was supergoed!

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com