|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
kutprogramma, gebruik ik nooit. |
|
dat is te moeilijk voor mij naja,ik ga nu slapen baai |
|
quote: Laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!! |
|
On-topic dames!!! |
|
BUDT bal gaat gewoon door volgend jaar,heb ik net uit eerste hand vernomen (een van de organisatoren is een gitaarleerling van mij) Volgend jaar ga ik Michael Jackson doen samen met Sascha, Rob en Sjoerd (ex chaos control) wordt lachen, ik dus als Jennifer Batten hahaha |
|
michael jackson... dat is volgend jaar 'not done' |
|
Hahahahahahahahahahahahahaha,dat gaat gaaf worden.Waco Jacko in de Azijnfabriek met Marcel als Jennifer dat wil ik zeker niet missen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Weet je toevallig ook waarom de kaarten vermeldden dat het de laatste was en er nu alsnog besloten is tot een vervolg? Wel erg leuk om te horen! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat wil ik ook wel weten.Ben komende vrijdag in de Azijnfabriek bij Gail of God,dan zal ik het Danny eens vragen.Hij neemt namelijk de beslissing of iets wel of niet doorgaat. Ik ben in ieder geval blij dat het doorgaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: [offtopic] bestaat Chaos Control eigenlijk nog wel??? |
|
quote:Voor zover ik weet wel ja.Ze hebben wel al een tijdje niet meer op de planken gestaan trouwens. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zover ik weet is de drummer ermee gekapt en staat alles op een laag pitje. |
|
Sinds wanneer is Sjoerd weg dan? Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:eind november ergens |
|
Jammer!!! ik bewonder t samenspel van Reinier en Bastiaan..... (ook van Dennis en Daniel trouwens ) ok, [ontopic] |
|
volges mij bestaan ze nog wel, althans... wil de rest doorgaan |
|
quote: Slijmjurk......... |
|
We zijn in november ook al ingevallen voor Chaos Control in Ed & Rocco's omdat ze niet konden... In de Fenix lag vorige week een flyer "Goodbye to Chaos" ofzoiets Chaos Control en Karma (met Irene Jansen) die samen in Ell optreden (17 januari in de Bachelorclub) Misschien CC's afscheidsoptreden? |
|
quote: da zou verdomme flink BUDT zijn dan!!!!!! |
|
Zover ik weet zijn ze wel nieuwe drummers aan het uitproberen. |
|
misschien goodbye to sjoerd dan alleen... |
|
of naamsverandering?! |
|
Van de Chaos Control site: Chaos Control will go through a bit of a change in the coming months. Sjoerd decided to quit the band, we found a new drummer (Ruud from the Juice Tigers - welcome!) And more changes are to be expected. A goodbye-gig for Sjoerd will be held next Saturday, January 17th, at the Bachelorclub in Ell (doors open at 20:00). Karma - a very talented band will support us, so be sure to drop in! Also, since Sjoerd is leaving, and our musical direction might go through some changes (none too drastically!), we are thinking of getting a new bandname - if you have any good suggestions, feel free to leave them in our guestbook (and please leave out all the Steel Warriors, Metal Vixens and Kings of Mayhem...) - if we pick yours, you'll get an exclusive one-off handmade Chaos Control t-shirt! That's all, till next Saturday! |
|
ah, zit ruud er nu vast bij?! cool cool cool!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |