|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Coole poster op de achtergrond |
|
quote: pfffff...maar maar maar |
|
Jammer dat ik het gemist heb, wil ieder jaar gaan, maar heb ook ieder jaar ... eehhhhh.... buikgriep |
|
NIET! |
|
quote:Mijn fiets was al thuis gebracht door Stijn de volgende morgen |
|
Het was in elk geval een stuk beter dan het jaar ervoor, dat is zeker. geweldige Europe en Kiss covers (beste versie van 'I was made for loving you...' die ik ooit gehoord heb. Hulde! ). Boney M was leuk voor de humoristische waarde, maar van mij hadden ze ook na 2 of 3 nummers al mogen kappen in plaats van het zo lang uit te melken, of in elk geval Ontploft Kapsel de lage stem mee moeten laten zingen... Geen idee wat die hiphopperige set was die speelde toen we binnenkwamen. Niet echt mijn smaak maar het klonk toch zeker niet verkeerd. Toch jammer dat dit de laatste was, het was het 4e jaar dat ik afdaalde naar het diepe donkere zuiden op nieuwjaarsdag en ik begon het zo langzaamaan best een leuke traditie te vinden. Enig idee of er nog iets voor in de plaats gaat komen of dat er stiekem wordt gedacht over een doorstart? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Was het de laatste BUDT bal? Zou wel jammer zijn zeg... |
|
Was dat echt het laatste Budt bal?Kut dat ik er niet bij ben geweest Ben alle voorgaande jaren geweest en het was altijd een leuk en dronken feestje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ja, de laatste, dat stond tenminste wel op het kaartje. Geen idee waarom, het is elke keer weer bomvol dus ze moeten toch aardige inkomsten draaien. Misschien komt het door de nogal matige hoeveelheid bandjes-aanmeldingen vorig jaar? Buiten Bon Jovi en een geweldige Queensryche set was het vorig jaar redelijk bud Maar da's pure speculatie; ik neem aan dat we hier wel wat beter ingelichte mensen hebben rondlopen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik zal het komende vrijdag eens aan Danny vragen,hij is de verantwoordelijke van de programmering.Heb er zelf heel lang gewerkt en de inkomsten zijn inderdaad erg hoog op het BUDT-bal,en je hebt ook gelijk door de matige line-up van vorig jaar.Twee leuke acts was inderdaad te weinig voor een blijvend plaatsje in de programmering. Wat verder meespeelt bij de Azijnfabriek is dat ze ruimer willen programmeren ivm subsidie die ze gaan krijgen van de gemeente.Ze zijn nu verplicht meer te doen voor de buitenlanders waardoor de rock en metal naar achter geschoven word.Tegenwoordig zijn er hooguit 3 a 4 metaloptredens per jaar terwijl dit vroeger veel en veel meer was.Dat was ook een reden voor mij om te stoppen met programmeren daar. Het is jammer want BUDT-bal is toch elk jaar uitverkocht geweest en altijd een leuk feestje geweest. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wel een beetje vreemd, ik heb toch altijd de indruk gekregen dat er een redelijk grote en actieve (alternatieve) rock scene in die regio zat (Dreadlock Pussy, Concubine om maar iets te noemen). Met slechts een paar bands in die richting per jaar lijk je dan toch een aardig grote achterban van je te vervreemden. Spijtig. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Dat is dus ook aan het gebeuren.Eerder was er op een normale zaterdagavond bijna alleen maar metalvolk,tegenwoordig is er niks meer te doen tenzij je hippie,junk of buitenlander bent. Het metal en rock volk zoekt z'n heil tegenwoordig elders hier in Roermond....helaas. Ik denk nog maar eens terug aan die mooie tijd met Grave,Nocturnus,Malevolent Creation,Suffocation,Vader,Infernal Majesty,Impaled Nazarene,Aeternus,Aura Noir,Nocturnal Breed,Sickening Gore enz. enz.Allemaal bands die hier gespeeld hebben tot aan '99. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik wilde de volgende BUDT bal meedoen... Eigenlijk al dit jaar, maar dat is er niet van gekomen ivm tijdgebrek van een drummer. Maar voor volgend jaar hebben we de band bij elkaar en gaan we binnenkort oefenen Dus maar hopen dat het volgend jaar nog is dan. |
|
iemand die death nummers wil doen? vanaf "Human" alleen dan. |
|
quote: Ja, Ikke!!!!!!!!!!!! |
|
weet jij een drummer die dat kan spelen? |
|
quote: Ja!!!!! drummer van Gallow's, denk ik |
|
die van Mangled? |
|
quote: nog beter idee!! die is apestrak! |
|
quote: nou jij nog strak!!!!! |
|
|
|
quote: ach.... kom maar op m'n schouder uithuilen en dan friemelen aan piemelen!!!!! |
|
heb je msn, slinger eens aan? |
|
quote: Jij hebt toch ICQ????, slinger die eens aan!!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |