|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
welke? Nabua Vonveilla |
|
|
|
nou ziek je daar vast wel!, kben daar saampjes met -|Nix|- btw:-D Nabua Vonveilla |
|
quote: VAST WEL! btw: zet ff je naampjes in de lijst ... is altijd wel handig te weten WIE er komen van ZM |
|
kom je uit zwolle dan? en he je ze al eens eerder gezien? Nabua Vonveilla |
|
zal saxon de 18e wel worden, hoewel ik wel de vertiefing nabij ga zijn dan, moet nog werken van 6.30 - 13 eerst Maar Saxon en wolf zijn het waard! Life doesn't get much better than this! |
|
enthroned - primordial- rotting christus Morgen |
|
haha die is al geweest weet er alleen niet suveel van en niet ééns de bandnaam, dus dat ist sehr schade... zo, dat was mijn beurt dan weer |
|
quote: Misschien komen we mekaar wel tegen dan |
|
10 januari CD Presentatie Whispering Gallery Baroeg - Rotterdam |
|
SAXON!!! http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
Zal de 12e wel worden: inhume en MANGLED in Eindhoven |
|
|
|
quote: te ver weg jammer genoeg:-S Nabua Vonveilla |
|
ik denk zelf pas de 31e met Vanden Plas / Sun Caged maar er kan nog vanalles gebeuren, d'r kan nog vanalles tussendoor komen hehehehe dus.... |
|
Morgen ; Rotting Christ BLASTBEATS FOREVER |
|
Waarschijnlijk iets op Bospop [mocht dat doorgaan]. Anders XMass metalfest '03 [mocht er iets leuks komen]. |
|
das nog een end weg Nabua Vonveilla |
|
Gisteren, Rotting Christ en Primordial in de Baroeg. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: sane fur mir And my marlboro light |
|
Wordt waarschijnlijk: zo 2-3 METALFEST 2003: O.A. PARADISE LOST + OPETH + SAMAEL Maar dat is wel erg duur dus anders: za 29-3 STRATOVARIUS + SYMPHONY X + THUNDERSTONE "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
Primordial, Enthroned en Rotting Christ gister in de Baroeg. |
|
Queensryche coverband op 1 januari,gisteren(3 jan.) Primordial Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: He?? Was jij daar ook?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |