|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
was op 3 januari, kmoest dan nog zelf spelen. frontline, gent www.thefrontline.be rulllllllllllllleeeeeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzzz |
|
Mijn eerste concert wordt waarschijnlijk Officium Triste in Apeldoorn. |
|
Opera "Carmen" op 7 januari in Rotterdamse Schouwburg.. |
|
tankard |
|
Gisteravond een zeer puik concert van Hammerfall mogen aanschouwen!!! Vette show, en ondanks geluidsproblemen toch zeer geslaagd. Hammerfall = amazing meezing metal "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Misfits & Stratovarius zijn mijn eerste concerten van dit jaar |
|
4 january: CAMP, CROPMENT, KURB SAATUS, PROFANE, BLOOD RED ANGEL, OFFICIUM TRISTE 5 january: BLOODBOIL, ORCHRIST, ABASH, GUERILLA, MERENDINE ATOMICHE 12 january: MANGLED, FLESH MADE SIN, DE SLAYER COVERBAND |
|
22 Januari: Mastodon, Vera Groningen 19 februari: Satyricon, Vera Groningen 1 Maart: Opeth, Oosterpoort Groningen Veel te weinig goeie concerten hier in het noorden [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 13-01-2003 17:16] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
tjah mijn eerste is denk ik children of bodom en soilwork int podium .... komt nog een metalfest int podium met van die ZUIGENDE (bands) maajrah de laatste was manowar in de ijselhallen dat was wel ultiem gaaf!!! |
|
dat was Thanatos, Pleurisy en Cremation afgelopen zaterdag in Atak. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Dat zal 22-02 in de Hedon worden Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Percies het zelfde als wat ik tot nou toe heb gedaan! En ik weet nog steeds nie wie jij nou eigenlijk bent.. |
|
Sunday 19th Necrophobic, Satariel, Impious In de 013. Moet wel vet worden.... My soul freed only by the worst state of mind: - Hopelessness! Destroying all I ever hoped! In this state of misery! Within these breeding pains! - Restlessness! Surrounds my head when death is near! Dead I will escape my corpse! And stop living in fear! |
|
BrEeZaH? schijnt leuk te zijn volgens mijn vakantie-bronnen [Dit bericht is gewijzigd door Elfensteen op 13-01-2003 21:28] |
|
Dat word Officium Triste, zaterdag in Unitas. O yeah Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Hmmm, het moet je toch zijn opgevallen dat bij alle drie de data Inhume en of Bile mist, ik speel dus in beide (en omdat ik er zelf in speel kan ik er dus niet naar zijn gaan kijken hehe vandaar dat ik ze er niet bij heb gezet) |
|
mijn eerste concert was het BUDT bal in roermond met een hele slechte bleusbrothers imitatie... over paddo's enzo. ging echt helemaal nergens over. En een kewle queensryche cover band "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
Mijn eerste concert van 2003 was Hammerfall in 013 op 12 januari! Een briljant concert, dat moet zeker gezegd worden! Een goed begin van het jaar! |
|
Thanatos, Cremation & Pleurisy Pleurisy heerschte |
|
vanavond in sevenum wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Eerst van het jaar wordt dr een van de eigen band, vanavond dus |
|
quote: Ah Di-rect speelt weer |
|
suffie, je weet toch dat ik bij Sita speel! |
|
quote:Ooooeeeps |