|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Geloof het niet, maar 2 of 3 wat oudere nummers, ze hebben bijna heel genesis gespeeld, maar dat kan natuurlijk anders zijn als ze wel headlinen, want schijnbaar (vertelde de zanger) wisselen enthroned en rotting christ elkaar af als headliners Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ze hebben Tranform als Suffering in to Plague en The Sign of Evil Existence gespeeld van Thy Mighty Contract. Voor de rest niks volgens mij. |
|
Tori Amos (!), 20 Jan in Ahoy!!!!!!!!!!!!! en 18 jan Damnable en Disconsolate in SCUM,Katwijk Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
HammerFall word eerste geloofk ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
11 januari, eigen concert... eerste band die ik zie wordt dus defcon one |
|
zometeen Rotting Christ, een goed begin van 2003 We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
saxon "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: Dat wordt nog gezellig Life doesn't get much better than this! |
|
11 januari: Tankard in Geleen 12 januari: HammerFall in Tilburg |
|
Afgelopen donderdag : The Eggman.Lekker stevig en bluesy. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Mijn eerste concert van dit jaar wordt zeer waarschijnlijk Popa Chubby 'De bluesrock king'! Don't blush when I rip you open |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
mijne word denk ik 10 jan Tankard en blood red angel en nog 1 Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
die dus.. |
|
Donderdag en vrijdag alweer euroslag, geen metal maarrrrr.... hier en daar wat punkrock. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Zondag naar Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
mja, das zondag al HammerFaaaaáááááááááll ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Waarschijnlijk dus Nile ergens binnekort in de 013. |
|
quote: Komen die dan binnenkort naar de 013?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Metalfest 2003 met CATHEDRAL Dus ik ben daar allicht wel, nog nooit Cathedral gezien.. goaf ! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:013 (02/03/03) Paradise Lost, Opeth, Nile, Samael, Cathedral (+ 2 acts) - Cadaveria (twijfel tussen Podium) - Valorian - Helmet - Vampie - Wishmaster (nog niet zeker...) - Zenial - Sorpresa (Samael ) - Paul en Suzanne (weet iemand wanneer de vvk begint?) - Nix (waarschijnlijk) - Sargoth - Rasputin - Slechtheid [Nile! ] |
|
quote: Echt binnenkort is dat nou ook weer niet toch?? Eind Februari, maar daar ben ik ook bij ja, voor Cathedral, Nile en Opeth. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik heb nog geen idee, 'is op een zondag... ik heb dan denk ik een tentamen... effe kijken Ik, Wil Schuurman |
|
was eergisteren, local hardcoreshow in de kelk in brugge. shredder brave like a cowboy reply jammer genoeg heeft last milenium fuckers afgezegd omdat ze vastzatten in de sneew in arlon |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |