IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Je eerste concert van 2003 Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-01-2003 11:03 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 17 januari 2003 11:01 schreef Jenje het volgende:
Ooooeeeps

*zucht*

Eerstvolgende hierna, waar ik dus als bezoeker ben zal waarschijnlijk de 25e worden. Ik weet alleen niet meer wat er dan ook alweer was.....

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 17-01-2003 11:05 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Katafalk cd-presentatie
Severe Torture & Blood Red Throne

Daar ga ik nog heen weet alleen niet wanneer dat is

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 17-01-2003 11:05 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik weet het al!!!

25e is Stormrider en Mangled in Panningen

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 17-01-2003 11:11 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Dat wordt Satyricon

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 17-01-2003 11:14 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Afgelopen weekeind Paul Di'Anno's band Killers

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 17-01-2003 11:39 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 18-01-2003 0:11 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

mijn eerste concert van 2003 wordt, VANDAAG 18 JANUARI - METALDWELLSWITHIN in deventer...

Natron, Serial Butcher, Insanity Reigns Supreme, Martyr, en meer..... leuk dus!!

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-01-2003 12:07 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

cd-presentatie van Whispering Gallery gisteravond

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-01-2003 12:12 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 januari 2003 12:07 schreef suzanne het volgende:
cd-presentatie van Whispering Gallery gisteravond
Hee.. die was vorige week ook al in de Baroeg...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 18-01-2003 12:16 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 12:12 schreef Judge M. het volgende:
Hee.. die was vorige week ook al in de Baroeg...
Deze was in leusden, vlak bij hun 'thuishaven' Amersfoort....helaas zonder Morphia

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 18-01-2003 12:17 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 18 januari 2003 12:16 schreef suzanne het volgende:
Deze was in leusden, vlak bij hun 'thuishaven' Amersfoort....helaas zonder Morphia
Daar heb je dan weinig aan gemist... Het kan ook aan het geluid gelegen hebben maar Morphia viel me live toch vies tegen.. Daar zet ik dan liever de CD van op....

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-01-2003 18:01 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

he judge, zijn de foto's van mijn 1e concert in 2003 al klaar?

Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 18-01-2003 18:04 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2003 18:01 schreef Bintmeister het volgende:
he judge, zijn de foto's van mijn 1e concert in 2003 al klaar?

HAMMERFALL

bla...bla...bla...

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 18-01-2003 18:05 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Satyricon in februari (geloof ik...).

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 18-01-2003 18:05 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

we will prevail!!

Hobbes
Usericon van Hobbes
Posted 22-01-2003 16:00 by Hobbes Wijzig reactieProfiel van HobbesQuote dit bericht

Dat wordt voor mij pas februari. De 11e om precies te zijn. Naar Yngwie Malmsteen in Hardenberg. Daarna volgt op 1 maart Opeth in de Oosterpoort (Groningen) en op 29 maart Stratovarius + Symphony X in 013.

Heb zin in alle drie!

Hobbes

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 22-01-2003 16:07 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2003 16:00 schreef Hobbes het volgende:
Dat wordt voor mij pas februari. De 11e om precies te zijn. Naar Yngwie Malmsteen in Hardenberg. Daarna volgt op 1 maart Opeth in de Oosterpoort (Groningen) en op 29 maart Stratovarius + Symphony X in 013.

Heb zin in alle drie!

Hobbes

29 maart ga ik ook heen! Opeth ga ik met She_Devil in Duitsland

Snagger
Algemeen directeur KPR
Usericon van Snagger
Posted 22-01-2003 16:12 by Snagger Wijzig reactieProfiel van SnaggerQuote dit bericht

Hmm, heb 3 concerten in januari gezien, nog een te gaan...

4 Concerten in de eerste maand, mwoah das redelijk !

Ik, Wil Schuurman

RdP
"Fucked Up" en "Ready To Die"
Usericon van RdP
Posted 24-01-2003 4:44 by RdP Wijzig reactieProfiel van RdPQuote dit bericht

Zal toch Children Of Bodom worden. Ik ben arm en wil in de grote vakantie graag ook nog naar een festival, dus... is zowiezo niet veel in de buurt qua concerten. Vile, Inhume, Spawn Of Possession en Disavowed wil ik ook nog wel zien...

Hakkuh

she_devil
too true to be true
Usericon van she_devil
Posted 24-01-2003 9:33 by she_devil Wijzig reactieProfiel van she_devilQuote dit berichthttp://shedevil.wiebel.nl

quote:
Op 22 januari 2003 16:07 schreef Shredhead het volgende:
29 maart ga ik ook heen! Opeth ga ik met She_Devil in Duitsland

super zin in !!!!!!
gaan we trouwes nog kaartjes halen voor strato en symphony x??

wait for me dragon, we'll meet in the sky

NecRobert
Krek wat!
Usericon van NecRobert
Posted 24-01-2003 9:57 by NecRobert (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van NecRobertQuote dit bericht

Ben woensdag naar Mastodon geweest in Vera. Was echt super! Nog veel beter dan op CD.
Ze speelden in het voorprogramma van High on Fire, daar was weinig an. Next destination: Satyricon !

Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen.

Possessedpacman
Signum cornu
Usericon van Possessedpacman
Posted 29-01-2003 10:35 by Possessedpacman Wijzig reactieProfiel van PossessedpacmanQuote dit berichthttp://Old... www.myspace.com/repulsiveslaughter

Ik ga 4 februari naar Misfits, 25 maart naar Strapping Young Lads en 4 mei naar CoB.

Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 29-01-2003 11:33 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Pandemia, Natron en Edgecrusher in de Vort'n Vis twee weken geleden. (om 18u30 laatste examen, om 20u30 ferm beneveld aan het headbangen!)

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Twamby
Usericon van Twamby
Posted 29-01-2003 20:13 by Twamby Wijzig reactieProfiel van TwambyQuote dit bericht

hmz, de eerste van dit jaar wordt denk ik agresion (14 feb), ik vind ze niet zo erg puik, maarjah, het is niet duur en ik ga gewoon voor de fun mee met m'n vrienden

[Dit bericht is gewijzigd door Twamby op 29-01-2003 20:13]

Blind guardian
Beowulf
Usericon van Blind guardian
Posted 29-01-2003 20:28 by Blind guardian Wijzig reactieProfiel van Blind guardianQuote dit bericht

Was vorige zaterdag:
Dispell the chain, Anaemica, Devoured en Disown in de Frontline.
De eerste 2 vond ik slecht, maar Devoured (met cover van Sepultura) en Disown (met cover van Metallica) maakten veel goed!

[Dit bericht is gewijzigd door Blind guardian op 29-01-2003 20:29]

So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died"

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com