![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Katafalk cd-presentatie Severe Torture & Blood Red Throne Daar ga ik nog heen weet alleen niet wanneer dat is ![]() |
|
Ik weet het al!!! 25e is Stormrider en Mangled in Panningen ![]() ![]() |
|
Dat wordt Satyricon ![]() ![]() ![]() Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! ![]() |
|
Afgelopen weekeind Paul Di'Anno's band Killers ![]() "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
mijn eerste concert van 2003 wordt, VANDAAG 18 JANUARI - METALDWELLSWITHIN in deventer... Natron, Serial Butcher, Insanity Reigns Supreme, Martyr, en meer..... leuk dus!! ![]() ![]() |
|
cd-presentatie van Whispering Gallery gisteravond ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote:Hee.. die was vorige week ook al in de Baroeg... ![]() ![]() |
|
quote:Deze was in leusden, vlak bij hun 'thuishaven' Amersfoort....helaas zonder Morphia ![]() I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... ![]() |
|
quote:Daar heb je dan weinig aan gemist... Het kan ook aan het geluid gelegen hebben maar Morphia viel me live toch vies tegen.. Daar zet ik dan liever de CD van op.... ![]() |
|
he judge, zijn de foto's van mijn 1e concert in 2003 al klaar? ![]() ![]() |
|
quote: HAMMERFALL ![]() bla...bla...bla... ![]() |
|
Satyricon in februari (geloof ik...). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
we will prevail!! ![]() |
|
Dat wordt voor mij pas februari. De 11e om precies te zijn. Naar Yngwie Malmsteen in Hardenberg. Daarna volgt op 1 maart Opeth in de Oosterpoort (Groningen) en op 29 maart Stratovarius + Symphony X in 013. Heb zin in alle drie! Hobbes ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
quote: 29 maart ga ik ook heen! Opeth ga ik met She_Devil in Duitsland ![]() ![]() |
|
Hmm, heb 3 concerten in januari gezien, nog een te gaan... 4 Concerten in de eerste maand, mwoah das redelijk ! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Zal toch Children Of Bodom worden. Ik ben arm en wil in de grote vakantie graag ook nog naar een festival, dus... is zowiezo niet veel in de buurt qua concerten. Vile, Inhume, Spawn Of Possession en Disavowed wil ik ook nog wel zien... ![]() Hakkuh ![]() |
|
quote: super zin in !!!!!! gaan we trouwes nog kaartjes halen voor strato en symphony x?? wait for me dragon, we'll meet in the sky ![]() |
|
Ben woensdag naar Mastodon geweest in Vera. Was echt super! Nog veel beter dan op CD. Ze speelden in het voorprogramma van High on Fire, daar was weinig an. Next destination: Satyricon ! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
Ik ga 4 februari naar Misfits, 25 maart naar Strapping Young Lads en 4 mei naar CoB. ![]() Repulsive Slaughter - Guesthouse of Screams gebakken en ingepakt! Check de site ![]() |
|
Pandemia, Natron en Edgecrusher in de Vort'n Vis twee weken geleden. (om 18u30 laatste examen, om 20u30 ferm beneveld aan het headbangen!) ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
hmz, de eerste van dit jaar wordt denk ik agresion (14 feb), ik vind ze niet zo erg puik, maarjah, het is niet duur en ik ga gewoon voor de fun mee met m'n vrienden ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Twamby op 29-01-2003 20:13] ![]() |
|
Was vorige zaterdag: Dispell the chain, Anaemica, Devoured en Disown in de Frontline. De eerste 2 vond ik slecht, maar Devoured (met cover van Sepultura) en Disown (met cover van Metallica) maakten veel goed! [Dit bericht is gewijzigd door Blind guardian op 29-01-2003 20:29] So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |