|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, wordt redelijk vaak in mijn stamkroeg gedraaid. Ik vind het eigenlijk muzikaal briljant. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
ik had een nummer van beli-mawr gekregen. Klonk wel plezant |
|
Ik ken het niet, maar volgens mij heb ik er wel eens iets over gelezen, erg goede tekst in ieder geval vind ik. I was me but now he's gone |
|
Laïs is inderdaad een leuke groep. En ik ben eigenlijk ook wel te spreken over wat Nathalie Delcroix gedaan heeft met Admiral Freebee (chauvinisme?). [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Naast dat ze leuke muziek maken (Werchter '01 was echt kick concert!!!) Zijn nog 3 leuke meiden om te zien ook! Jaja het oog wil ook wel eens wat |
|
Dit slaat nergens op. |
|
Oja, de muziek is ook vet. Vooral "de wereld vergaat" is tof. Dit slaat nergens op. |
|
Ik vind Laïs echt wel tof! Ik heb er thuis twee cd's van... |
|
Ik heb zo ook allebei, en dan lekker tijdens de afwas meejodelen |
|
Mwoah... Zenial |
|
Ik hoor het vaak bij mijn vriendin thuis, en ik wil er nog altijd wat van hebben, maar vergeet steeds een lege CD mee te nemen Muzikaal errug mooi, heeft me erg geinspireerd!!! |
|
Jawel, ook ik vind ze goed... :-) |
|
kvind ze wel nog goed niet elke belgische groep heeft een nummer in het tsjechies |
|
quote: Ja, vergis ik me, of hebben ze nog meer talen??? Ik hoorde af en toe wel eens meer iets onverstaanbaars |
|
pff .. the medieval baebes zijn beter |
|
quote:ook soms stukjes frans en nog een taal die ik me niet meer herinner |
|
Xal morgen eens een leeg schijfje meenemen |
|
quote: O.a. ook Zweeds en een soort brabbeltaaltje. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Mijn ex hield van Laïs,... ik nu niet meer Wiegen Meister ! |
|
quote: Hehe dat verschijnsel ken ik... Zenial |
|
quote: Ik dacht dat het Fins was, omdat één van hun daar vandaan komt van oorsprong |
|
Dat numer van die kerel die met zn hamer op een aanbeeld slaat altijd wel leutig gevodnen... Deed me aan Anvil denken "made for pounding..." etc Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
* bedenkt zich dat hij tot zijn grote schaamte nog steeds niets van deze prachtige muziek in huis heeft en overweegt dus om straks even zijn bankrekening nog wat meer pijn te doen* I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Mooie muziek, heb twee albums van hen op CD-R. De achteruit gespeelde versie van 7 steken (tekst boven) is ook erg grappig. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zijn er ook nog mensen die het verschrikkelijk vinden? Man, op lowlands jaartje of twee terug viel ik in SLAAP! Wat een gezever, bovendien niet zuiver. Ok, de vrouwtjes zien er lekker uit, maar volgens mij zijn dat pedofiele neigingen... Dear dirty delightful old drunken old days |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |