|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb een enorme, maar dan ook een enorme hekel aan Laïs.. Het is heel de tijd hetzelfde en ik wordt echt niet goed van hun samenzang (niet dat die vals is, maar het geluid werkt op m'n zenuwen). Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Kijk, daar heb je de eerste medestander al! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
|
|
Ik had er echt nog nooit van gehoord, is dat erg? |
|
Nee, dat is niet erg |
|
quote: Hmmh, veel van hetzelfde, daar valt idd wat voor te zeggen (heb es een paar concerten op Tv gezien) maar het blijft een mooie afwisseling que muziekstijl en als ik dat niet grijs draai zal ik het wel blijven waarderen. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Ik luister Lais altijd als ik de vaatwasser sta in te pakken en dan ga ik lekker meezingen enzow... Ik heb Lais ook gezien in Vlissingen! Was wel tof alleen jammer dat het regende |
|
heb ze nog nooit live gezien. Kheb hun 1ste cedee wel gehoord en die is goed, mar niet om alle dagen te beluisteren. Khad nooit gedacht dat zoveel metalheads dat graag hoorden |
|
quote: Ik ook niet!! Ik dacht echt toen ik dit topic neerzette dat het binnen 1 dag helemaal verdwenen zou zijn, hahaha valt mee. Ik kan er ook niet elke dag naar luisteren hoor, maar het is gewoon lekkere muziek |
|
Ik vind Lais heel goed, misschien een beetje saai als je er te lang naar luistert, maar de muziek vind ik erg leuk. Het is weer eens wat anders. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Wel erg. quote: Maar ja, sommige mensen hier kunnen het niet waarderen, dus wat is het nut dat het topic open blijft? SlotjeeeUH!! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Slecht humeur? Zenial |
|
quote:Ik moest eerlijk gezegd ook wel wennen aan hun geluid. "Vreemd" is het minste dat je ervan kan zeggen. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Ik heb er net 2 nummers van gedownd en ik vind het echt super! Die teksten zijn ook lekker ziek. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
laïs is gewoon keigaaf. Ik heb er twee cd's van. Zijn er meer??? Mijn favoriet is "t smidje. |
|
Geef mij maar Twarres! Ik zal eens gaan downloaden. |
|
quote: Hebben we het over dezelfde? Keigaaf? ? Volgens mij zijn er maar 2... |
|
quote: De mijne ook! Lekker up tempo, leuk nummer, Live ook! |
|
quote: Veel van dat soort muziek vraagt even wennen. Voice Male is een a cappela groep, en ik moest toch ook even doorbijten, maar nu vind ik ze super, en hetzelfde geldt voor Rasputina. |
|
quote: Voice Male vind ik dan wel weer super.. Misschien dat mannenstemmen me acappela meer bekoren.. Rasputina ken ik niet.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hebben we nu allemaal de Medieval Baebes geprobeerd??? Die zijn vele malen beter |
|
quote: Het zijn gewoon aparte intervallen, die tegenwoordig nauwelijks meer gebruikt worden, en die we 'vreemd' zijn gaan vinden. Daarom is het, denk ik, extra knap dat ze het zo zuiver zingen. HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:Het gaat me niet echt om het feit dat ze a cappella zingen (Voice Male vind ik bv. heel "normaal" zingen). De stemmen van de Laïsmeisjes klinken gewoon "raar" samen. Als je ze daarentegen afzonderlijk hoort zingen, hoor ik niets vreemds, dus ik neem aan dat het wel degelijk aan de "samenzang" ligt? quote:Het is inderdaad best mogelijk dat het daaraan ligt. Bedankt om wat ik bedoelde in verstaanbaar Nederlands om te zetten! [Dit bericht is gewijzigd door Lies op 10-01-2003 14:26] [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Hé lord of lies.... Jij hebt helemaal geen twee cd's van Laïs... Ik heb er twee, dat beterkent niet dat jij die ook hebt, poepie! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |