|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Laïs is misschien geen metal, maar ik sta er wel voor open en vind het toch hartstikke leuk! Ik vind dat het niet zo afgekraakt mag worden... Ieder zijn eigen smaak! |
|
Zeg stelletje *&*U*(&( hebben jullie The Medieaval Baebes nou al geluisterd! Die zijn tig keer beter namelijk! [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 14-01-2003 10:22] |
|
Nog nooit van gehoord. zal eens kijken voor een mp3tje. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Is ondertussen gebeurt Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Laïs, fijne band, leuke cd, die eerste, T'Smidje, De Wijn, Barbagal, Zeven Steken, heerlijke nummers maar waarom zingen die meiden toch soms zooooooooo vals op het podium , waarom zijn ze gestopt met Kadril te gebruiken voor de muziek?????? Waarom hebben ze zo'n steralures gekregen dat ze niet meer meedansen in een kringdans????? Maar al bij al een leuke band. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
had vd week ff wat gedownload, heb na 20 sec winamp uitgepleurd. wat een pokkestemmen zeg My madness, my sadness |
|
quote: In het kader van 'over smaak valt WEL te twisten' Ze hebben juist mooie heldere stemmen, alleen een beetje ongewone liedjes HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Heldere stemmen die live soms wel eens vals kunnen zijn. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Om een of andere reden is het net dat "ongepolijste" iets wat Laïs zo speciaal maakt. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: misschien wel ja, maar live is het toch soms niet zo leuk om te horen, ze zijn goed, no doubt about that, maar dat soms valse, daar hou ik toch niet zo van. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Gisteren nog eens een live-optreden bekeken dat ik een tweetal jaar terug had opgenomen op Canvas. Idd werd er geregeld eens een valse noot gekraakt en op het podium was het al bij al maar een statische bedoening. Beetje jammer, die CD's vind ik echt wel goed. |
|
dan moeten we het maar bij cd's houden HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote: Voice Male steekt mij nu zwaar tegen, in het begin kon ik ze nog appreciëren maar nu ZEKER niet meer, hoe durven ze Hijo De La Luna van Mecano coveren, ik haat het Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: quote: Verder heb ik nergens gezegd dat ik er twee heb!!! Poeppie [Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 17-01-2003 10:13] |
|
quote: Gisteren geluisterd. Best wel goed, maar Laïs is beter. |
|
Twarres Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij. |
|
quote: Twarres vind ik op zich wel mooi, voordat ze commercieel werden wel te zeggen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
lais - de wijn is wel erg goed!! en het kannekee .. true Belgisch natuurlijk |
|
quote: ooooooooh, De Wijn, idd een mooi nummer Barbagal is ook heel mooi, T'Smidje natuurlijk ook, leuk volksdansen daarop, heerlijk. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
zeker . Bedankt voor de tip! |
|
quote: graag gedaan, en [offtopic, waar blijft je mail? Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:komt er morgen of zo aan. Zit te leren |
|
Tuli mies tuo minua taas hakemaan parketille villisti notkuuman harmaat silmät minua tarkkan tutkaa tanssittaako prisessaa vai lutkaa kuuma huuma tuo tunteen nostatti katse, jonka suo, veren kuumensi viereltänsä näin aamull´heräsin vaatteet keräsin, vatiin oksensin Iemand enig idee waar dit over gaat? HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
quote:Fins he? ga op undernet maar even bij de nick MASOKRIST aankloppen, een finse maat van me, die vertaalt dat wel. (doe de groeten) Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |