IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Laïs Vorige pagina | Volgende pagina
dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 11-01-2003 18:22 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

quote:
Op 9 januari 2003 21:12 schreef McDoom het volgende:
Geef mij maar Twarres!

Ik zal eens gaan downloaden.

Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.

The Slayer
Don't walk away from the real world, deal with it!
Usericon van The Slayer
Posted 14-01-2003 10:20 by The Slayer Wijzig reactieProfiel van The SlayerQuote dit berichthttp://-

Laïs is misschien geen metal, maar ik sta er wel voor open en vind het toch hartstikke leuk! Ik vind dat het niet zo afgekraakt mag worden... Ieder zijn eigen smaak!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 14-01-2003 10:21 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zeg stelletje *&*U*(&( hebben jullie The Medieaval Baebes nou al geluisterd!
Die zijn tig keer beter namelijk!

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 14-01-2003 10:22]

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 14-01-2003 10:32 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

Nog nooit van gehoord. zal eens kijken voor een mp3tje.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 14-01-2003 15:10 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2003 7:36 schreef Gunman het volgende:
* bedenkt zich dat hij tot zijn grote schaamte nog steeds niets van deze prachtige muziek in huis heeft en overweegt dus om straks even zijn bankrekening nog wat meer pijn te doen*

Is ondertussen gebeurt

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2003 2:47 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Laïs, fijne band, leuke cd, die eerste, T'Smidje, De Wijn, Barbagal, Zeven Steken, heerlijke nummers maar waarom zingen die meiden toch soms zooooooooo vals op het podium , waarom zijn ze gestopt met Kadril te gebruiken voor de muziek?????? Waarom hebben ze zo'n steralures gekregen dat ze niet meer meedansen in een kringdans?????

Maar al bij al een leuke band.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 15-01-2003 14:42 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

had vd week ff wat gedownload, heb na 20 sec winamp uitgepleurd. wat een pokkestemmen zeg

My madness, my sadness

Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 15-01-2003 20:22 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 14:42 schreef winters rage het volgende:
had vd week ff wat gedownload, heb na 20 sec winamp uitgepleurd. wat een pokkestemmen zeg

In het kader van 'over smaak valt WEL te twisten'
Ze hebben juist mooie heldere stemmen, alleen een beetje ongewone liedjes

HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2003 21:39 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 januari 2003 20:22 schreef Arachnia het volgende:
In het kader van 'over smaak valt WEL te twisten'
Ze hebben juist mooie heldere stemmen, alleen een beetje ongewone liedjes

Heldere stemmen die live soms wel eens vals kunnen zijn.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 15-01-2003 22:56 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 januari 2003 21:39 schreef beli mawr het volgende:
Heldere stemmen die live soms wel eens vals kunnen zijn.

Om een of andere reden is het net dat "ongepolijste" iets wat Laïs zo speciaal maakt.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 15-01-2003 23:00 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 15 januari 2003 22:56 schreef Gunman het volgende:
Om een of andere reden is het net dat "ongepolijste" iets wat Laïs zo speciaal maakt.

misschien wel ja, maar live is het toch soms niet zo leuk om te horen, ze zijn goed, no doubt about that, maar dat soms valse, daar hou ik toch niet zo van.

Ineluki
Usericon van Ineluki
Posted 16-01-2003 11:48 by Ineluki Wijzig reactieProfiel van InelukiQuote dit bericht

Gisteren nog eens een live-optreden bekeken dat ik een tweetal jaar terug had opgenomen op Canvas. Idd werd er geregeld eens een valse noot gekraakt en op het podium was het al bij al maar een statische bedoening.

Beetje jammer, die CD's vind ik echt wel goed.

Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 16-01-2003 20:40 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

dan moeten we het maar bij cd's houden

HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 16-01-2003 23:31 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 10 januari 2003 12:20 schreef Sharteel het volgende:
Voice Male vind ik dan wel weer super.. Misschien dat mannenstemmen me acappela meer bekoren.. Rasputina ken ik niet..

Voice Male steekt mij nu zwaar tegen, in het begin kon ik ze nog appreciëren maar nu ZEKER niet meer, hoe durven ze Hijo De La Luna van Mecano coveren, ik haat het

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 17-01-2003 10:13 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 11 januari 2003 10:58 schreef The Slayer het volgende:
Hé lord of lies....
Jij hebt helemaal geen twee cd's van Laïs...
Ik heb er twee, dat beterkent niet dat jij die ook hebt, poepie!

quote:
Op 7 januari 2003 18:42 schreef Inside-Lie het volgende:
Ik hoor het vaak bij mijn vriendin thuis, en ik wil er nog altijd wat van hebben, maar vergeet steeds een lege CD mee te nemen

Muzikaal errug mooi, heeft me erg geinspireerd!!!

Verder heb ik nergens gezegd dat ik er twee heb!!! Poeppie

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 17-01-2003 10:13]

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 22-01-2003 12:20 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

quote:
Zeg stelletje *&*U*(&( hebben jullie The Medieaval Baebes nou al geluisterd!
Die zijn tig keer beter namelijk!

Gisteren geluisterd. Best wel goed, maar Laïs is beter.

dr_schoft
Usericon van dr_schoft
Posted 23-01-2003 23:22 by dr_schoft Wijzig reactieProfiel van dr_schoftQuote dit bericht

Twarres

Voor de mensen die het op een rij hebben: Er is geen rij.

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 23-01-2003 23:24 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 23 januari 2003 23:22 schreef dr_schoft het volgende:
Twarres

Twarres vind ik op zich wel mooi, voordat ze commercieel werden wel te zeggen.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-01-2003 0:38 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

lais - de wijn is wel erg goed!!
en het kannekee ..
true Belgisch natuurlijk

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-01-2003 0:42 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 januari 2003 0:38 schreef wladimir het volgende:
lais - de wijn is wel erg goed!!
en het kannekee ..
true Belgisch natuurlijk

ooooooooh, De Wijn, idd een mooi nummer
Barbagal is ook heel mooi, T'Smidje natuurlijk ook, leuk volksdansen daarop, heerlijk.

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-01-2003 0:44 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

zeker .
Bedankt voor de tip!

Beli Mawr
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-01-2003 0:45 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 24 januari 2003 0:44 schreef wladimir het volgende:
zeker .
Bedankt voor de tip!

graag gedaan, en [offtopic, waar blijft je mail?

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-01-2003 0:47 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2003 0:45 schreef beli mawr het volgende:
graag gedaan, en [offtopic, waar blijft je mail?
komt er morgen of zo aan.
Zit te leren

Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 26-01-2003 17:58 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

Tuli mies tuo minua taas hakemaan
parketille villisti notkuuman
harmaat silmät minua tarkkan tutkaa
tanssittaako prisessaa vai lutkaa
kuuma huuma tuo tunteen nostatti
katse, jonka suo, veren kuumensi
viereltänsä näin aamull´heräsin
vaatteet keräsin, vatiin oksensin

Iemand enig idee waar dit over gaat?

IronGlory
More Metal Than You
Usericon van IronGlory
Posted 26-01-2003 18:06 by IronGlory Wijzig reactieProfiel van IronGloryQuote dit berichthttp://users.pandora.be/malagant/

quote:
Op 26 januari 2003 17:58 schreef Arachnia het volgende:
Tuli mies tuo minua taas hakemaan
parketille villisti notkuuman
harmaat silmät minua tarkkan tutkaa
tanssittaako prisessaa vai lutkaa
kuuma huuma tuo tunteen nostatti
katse, jonka suo, veren kuumensi
viereltänsä näin aamull´heräsin
vaatteet keräsin, vatiin oksensin

Iemand enig idee waar dit over gaat?
Fins he?
ga op undernet maar even bij de nick MASOKRIST aankloppen, een finse maat van me, die vertaalt dat wel. (doe de groeten)

Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com