|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
laïs heeft een nummer samen met spinvis gespeeld.... klinkt heel appart I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Op Lowlands 2001 kwamem ze op met de "geniale" woorden HALLO PINKPOP. Hoe dom. Half zat is ook maar weg gegooid geld. |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Laïs heeft op het """""""folkfestival"""""" (overdreven "'s, maar het is nodig, iedereen noemt het een folkfestival maar dat is het al lang niet meer ) van Dranouter eens een nummer gebracht met Flip Kauwlier , hoe durven ze, Kadril (heel fijne Belgische ambience folkband, heerlijk live ) laten vallen en dan met zo'n pipo het podium op gaan , Laïs was dan volledig in mijn achting gezakt, nu heb ik niet veel respect meer voor hen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Wat is dit? Dit kan niet. Doe je soms ook aan vinkenzetting en ga je wel wekelijks naar de kerk? Uit liefde voor ZM. |
|
dubbelpost [Dit bericht is gewijzigd door adder op 27-01-2004 6:29] Uit liefde voor ZM. |
|
Lees de titel van deze site nog eens goed. Zware metalen! En jullie beginnen over drie zeverende Vlaamse madammekes die vrolijke olijke volkse lalalaliedjes zingen? En doen ze daar ook nog een leuk dansje bij dan of zo? Huppelen en hupsen en zo? Leuke pronte borstjes en korte rokjes? Engelengezichtjes en lieve glimlachjes? Voorzichtige toespelingen op ondeugende onderonsjes met koene blonde ridders op witte paarden? Van die muziek waar de blijheid vanaf spat? Waar je vrolijk en opgewekt van wordt? Ben 8 maanden zwaar depressief geweest na het beluisteren van deze huppeltrutjes. Zelfmoordneigingen, lithium, prozac, hielp allemaal niet, rohypnol, pretnison, shocktherapieën, onder voortdurend toezicht van 3 medisch psychologen en een neuroloog. Niets hielp. Toen hoorde ik het o zo opbeurende "Fucked with a knife" van Cannibal Corpse, en toen verscheen er langzaamaan weer kleur op mijn wangetjes en het begin van een vertederende grimas werd ook klinisch aangetoond. Met mij gaat het inmiddels weer uitstekend, dank jullie wel! Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
God, I already hate you... |
|
quote: I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Lais? Dat zijn toch chips..? Heb je ook in een light-versie. |
|
quote: Of bedoel je dat je God haat? Nee, hoor Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal) |
|
quote: Hmm,... even hield ik je voor iemand anders. Maar bij nader inzien ben je er te vriendelijk voor. Uit liefde voor ZM. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina |