IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Muziek algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Laïs Vorige pagina
Arachnia
"de hippie"
Usericon van Arachnia
Posted 26-01-2003 19:46 by Arachnia Wijzig reactieProfiel van ArachniaQuote dit bericht

ik weet niet wat undernet is, maar ik heb op een ander forum het volgende antwoord:
quote:
Can't really translate... It's a poem. A man picks up a girl to dance, they fuck and the girl leaves!

edit: typo

[Dit bericht is gewijzigd door Arachnia op 26-01-2003 19:47]

HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 25-01-2004 23:06 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

laïs heeft een nummer samen met spinvis gespeeld.... klinkt heel appart

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Aerpel
Fear no Beer
Usericon van Aerpel
Posted 26-01-2004 17:49 by Aerpel Wijzig reactieProfiel van AerpelQuote dit bericht

Op Lowlands 2001 kwamem ze op met de "geniale" woorden HALLO PINKPOP.

Hoe dom.

Half zat is ook maar weg gegooid geld.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 26-01-2004 18:18 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 26 januari 2004 17:49 schreef Aerpel het volgende:
Op Lowlands 2001 kwamem ze op met de "geniale" woorden HALLO PINKPOP.

Hoe dom.

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 26-01-2004 18:23 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

quote:
Op 25 januari 2004 23:06 schreef DaVinz het volgende:
laïs heeft een nummer samen met spinvis gespeeld.... klinkt heel appart

Laïs heeft op het """""""folkfestival"""""" (overdreven "'s, maar het is nodig, iedereen noemt het een folkfestival maar dat is het al lang niet meer ) van Dranouter eens een nummer gebracht met Flip Kauwlier , hoe durven ze, Kadril (heel fijne Belgische ambience folkband, heerlijk live ) laten vallen en dan met zo'n pipo het podium op gaan , Laïs was dan volledig in mijn achting gezakt, nu heb ik niet veel respect meer voor hen.

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 27-01-2004 6:28 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 24 januari 2003 0:42 schreef beli mawr het volgende:
ooooooooh, De Wijn, idd een mooi nummer
Barbagal is ook heel mooi, T'Smidje natuurlijk ook, leuk volksdansen daarop, heerlijk.

Wat is dit? Dit kan niet.
Doe je soms ook aan vinkenzetting en ga je wel wekelijks naar de kerk?

Uit liefde voor ZM.

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 27-01-2004 6:29 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

dubbelpost

[Dit bericht is gewijzigd door adder op 27-01-2004 6:29]

Uit liefde voor ZM.

Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 27-01-2004 22:01 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

Lees de titel van deze site nog eens goed. Zware metalen! En jullie beginnen over drie zeverende Vlaamse madammekes die vrolijke olijke volkse lalalaliedjes zingen? En doen ze daar ook nog een leuk dansje bij dan of zo? Huppelen en hupsen en zo? Leuke pronte borstjes en korte rokjes? Engelengezichtjes en lieve glimlachjes? Voorzichtige toespelingen op ondeugende onderonsjes met koene blonde ridders op witte paarden? Van die muziek waar de blijheid vanaf spat? Waar je vrolijk en opgewekt van wordt?

Ben 8 maanden zwaar depressief geweest na het beluisteren van deze huppeltrutjes. Zelfmoordneigingen, lithium, prozac, hielp allemaal niet, rohypnol, pretnison, shocktherapieën, onder voortdurend toezicht van 3 medisch psychologen en een neuroloog. Niets hielp.

Toen hoorde ik het o zo opbeurende "Fucked with a knife" van Cannibal Corpse, en toen verscheen er langzaamaan weer kleur op mijn wangetjes en het begin van een vertederende grimas werd ook klinisch aangetoond. Met mij gaat het inmiddels weer uitstekend, dank jullie wel!

Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)

DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 27-01-2004 22:02 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

God, I already hate you...

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 27-01-2004 22:03 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 22:02 schreef DarknessThere het volgende:

Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 27-01-2004 22:04 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Lais? Dat zijn toch chips..?
Heb je ook in een light-versie.

Sloeber
Zoembas
Usericon van Sloeber
Posted 27-01-2004 22:09 by Sloeber Wijzig reactieProfiel van SloeberQuote dit berichthttp://home.planet.nl/~fuzzbass

quote:
Op 27 januari 2004 22:02 schreef DarknessThere het volgende:

Of bedoel je dat je God haat?

Nee, hoor

Rost er lekker op los op z'n 6-snarige basbijl in FENRIS (black/viking metal)

adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 27-01-2004 22:12 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 27 januari 2004 22:09 schreef Sloeber het volgende:
Nee, hoor

Hmm,...
even hield ik je voor iemand anders. Maar bij nader inzien ben je er te vriendelijk voor.

Uit liefde voor ZM.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Muziek algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com