IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Teveel weten Vorige pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-01-2003 21:41 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2003 13:39 schreef Sjaan het volgende:


Ghouiliette, ik ben het weer eens 100% oneens met je psychologie geblaat. Bekijk eerst eens de studie en bedenk dat maar een klein deel echt depressieve mensen gaat helpen (klinische psychologie). En domme dozen op Universiteiten zie ik zelden



het grote bewijs: TMF VJ Tooske

slim zijn is niet alleen goed kunnen lere'/stampen
quote:

, het is vaak meer het onbegrip bij de patiënt dat de psycholoog niet goed kan helpen. Maarja, dat kan dus ook aan je moeder liggen, misschien wil ze wel niet geholpen worden.

1 woord: Sterf
dokters hebben geen begrip voor mentale ziektes het zit tussen je oren dus kop dicht, mijn ma heeft dit 10 jaar moeten aanhoren, verschillende huisartsen geprobeerd, steeds naar huis gestuurd en letterlijk gek geworden.

bovendien ze loopt al lang niet meer bij een psycholoog maar bij een psychiater, dat zijn de intelligente psychologen zeg maar.

en nu heb ik genoeg van dit topic al dat arrogante gezwets, natuurlijk zijn er ook slimmem studenten psychologie, zoals generaalschedelneuker van dit forum, hij is een van de velen die toegeeft dat het een debiele makkelijke studie is.

maar goed iedereen hier is zoooooooo slim en weeeeeeeeeeeet zo veeel ik hoop dat zich dooddenken en verdrinken in hun overmatige intelligentie


@ eternal darkness ben het helemaal met je reactie eens.

en nu ga ik hier echt weg want mijn humeur is ver beneden nul nu

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 11-01-2003 21:44]


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 11-01-2003 21:44 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 21:41 schreef ghoulliette het volgende:
:heel verhaal:


*knuffel* effe ademhalen meissie


I spy with my little and verrry evil eye.....


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 11-01-2003 21:53 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Hmz, jammer dat ik niet gewoon mijn verhaal kan ventileren, dat ik gelijk moet sterven ofzo

Over dat voorbeeld Tooske, wie weet is zij wel heel goed in het uitvoeren van haar vak? Dat weet jij toch verder ook niet. Iig was het niet mijn bedoeling om je een pesthumeur te bezorgen, ik wilde alleen even zeggen dat ik het niet met je eens was.


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 11-01-2003 21:59 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Ghoulliette: ga je weer...weten = NIET slimheid.


Asherah
Usericon van Asherah
Posted 11-01-2003 22:02 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

Hihi, wat een grappig topic


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-01-2003 23:33 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2003 21:53 schreef Sjaan het volgende:
Hmz, jammer dat ik niet gewoon mijn verhaal kan ventileren, dat ik gelijk moet sterven ofzo
[...]. Iig was het niet mijn bedoeling om je een pesthumeur te bezorgen, ik wilde alleen even zeggen dat ik het niet met je eens was.

laat mijn moeder er dan buiten ja. errug laag

quote:
Ghoulliette: ga je weer...weten = NIET slimheid.


slimheid is inzicht maar feit blijft dat slimheid in je studie in dergelijke wordt bepaald aan de hand van testen waarin je moet laten blijken hoeveel je weet, feitjes stampen enzo. hoe slim je ook kunt zijn als je niets weet wordt dat iig op je tentamens niet erkend.

bij mij op de middelbare school; zat een hyperinteligente jongen, verveelde zich rot deed niets is daarom ook blijven zitten. terwijl hij dus velen malen slimmer is dan vele anderen van ons jaar. dat is dus ongetwijfeld een duidelijk voorbeeld van "te slim" zijn maar niet "te veel weten"


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 12-01-2003 17:26 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

Ja dus? Hoe is dat relevant voor de topic?


XPositiveX
Usericon van XPositiveX
Posted 12-01-2003 19:23 by XPositiveX Wijzig reactieProfiel van XPositiveXQuote dit berichthttp://www.myspace.com/timxsmit

ok, teveel weten kan dus niet.

teveel denken, en dus denken dat je teveel weet - kan weer wel, toch?

zoals het topic begon:

quote:
Op 8 januari 2003 23:43 schreef Egregius het volgende:
Heeft iemand anders hier de ervaring gehad dat ze voelden alsof ze meer wisten dan ze wilden weten?







mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-01-2003 20:15 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 11 januari 2003 21:41 schreef ghoulliette het volgende:
het grote bewijs: TMF VJ Tooske



KOM OP!

Zij zat op het Windesheim in Zwolle, en dat is GEEN UNIVERSITEIT!!!

een HBO.

Sjongejonge


Dit slaat nergens op.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 12-01-2003 20:22 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2003 20:15 schreef mörke het volgende:
KOM OP!

Zij zat op het Windesheim in Zwolle, en dat is GEEN UNIVERSITEIT!!!

een HBO.

Sjongejonge


Maar daarvoor zat ze op het Meander College in Zwolle, dus is ze toch wel erg intelligent.


Fedaykin
Where next to conquer...
Usericon van Fedaykin
Posted 12-01-2003 20:24 by Fedaykin Wijzig reactieProfiel van FedaykinQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2003 20:22 schreef B6R6A6M het volgende:
Maar daarvoor zat ze op het Meander College in Zwolle, dus is ze toch wel erg intelligent.

Ja, dat is waar!


Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear)


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-01-2003 20:50 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Want ik heb gehoord, dat zekere personen hier ook heel intelligent zijn he!


Dit slaat nergens op.


Egregius
Usericon van Egregius
Posted 13-01-2003 0:58 by Egregius Wijzig reactieProfiel van EgregiusQuote dit bericht

quote:
Op 12 januari 2003 19:23 schreef XPositiveX het volgende:
ok, teveel weten kan dus niet.

teveel denken, en dus denken dat je teveel weet - kan weer wel, toch?





Komt dit nou niet weer neer op teveel weten in verhouding tot hoeveel je kan denken?


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 13-01-2003 1:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 13 januari 2003 0:58 schreef Egregius het volgende:
Komt dit nou niet weer neer op teveel weten in verhouding tot hoeveel je kan denken?

volgens mij wil jij gewoon niet dat er een antwoord komt. bang om teveel te weten?


teveel weten kan niet als je het betrekt op alle feitelijke kennis die er is op deze wereld.

teveel denken kan al heel snel, vooral als 1 iets dat je weet je aan het denken zit. dan maakt het verders niet uit wat je iq is, hoeveel je weet ed. teveel denken is wanneer je "vast zit" met een gedachte en er hinder van ondervindt en er geen uitweg uit kan vinden (uit je denk patroon)


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 13-01-2003 2:11 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

Humz, ik heb sebiet examen en ik weet er niet teveel van
Nu is de vraag: ga ik in mijn bed gaan liggen stressen, of ga ik aan mijn buro zitten indommelen ...
I can't win


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Grimnir
Wodans leger rijdt door de nacht.
Usericon van Grimnir
Posted 13-01-2003 2:53 by Grimnir Wijzig reactieProfiel van GrimnirQuote dit berichthttp://www.myspace.com/RowanRoodbaert

Ik heb het niet doorgelezen...

maar teveel weten heeft over het algemeen te maken met teveel denken. Ik heb er zelf "last van".

Ik heb het zelfs zo erg gehad dat ik voor een aantal (5 of 6 dacht ik) bijna niet geslapen heb, zo'n 7 tot 8 uur in de week en voor de rest lag ik te denken. Hierdoor werd ik ook best wel down en heb ik last gekregen van angst aanvallen, na een 2 jaar lang deze kwelling ben ik aan de anti-D gegaan. Ik heb er toen mee leren omgaan en ben momenteel net 1 maand van de anti-D af, en dat gaat erg goed. Het heeft dus een hele tijd geduurt voor dat ik het onder controle kreeg.
Nu denk ik nog steeds veel maar ik heb er structuur in en kan er het relativeren.

Niet makkelijk maar het kan



Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen