|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *knuffel* effe ademhalen meissie I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Hmz, jammer dat ik niet gewoon mijn verhaal kan ventileren, dat ik gelijk moet sterven ofzo Over dat voorbeeld Tooske, wie weet is zij wel heel goed in het uitvoeren van haar vak? Dat weet jij toch verder ook niet. Iig was het niet mijn bedoeling om je een pesthumeur te bezorgen, ik wilde alleen even zeggen dat ik het niet met je eens was. Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
Ghoulliette: ga je weer...weten = NIET slimheid. |
|
Hihi, wat een grappig topic |
|
quote: laat mijn moeder er dan buiten ja. errug laag quote: slimheid is inzicht maar feit blijft dat slimheid in je studie in dergelijke wordt bepaald aan de hand van testen waarin je moet laten blijken hoeveel je weet, feitjes stampen enzo. hoe slim je ook kunt zijn als je niets weet wordt dat iig op je tentamens niet erkend. bij mij op de middelbare school; zat een hyperinteligente jongen, verveelde zich rot deed niets is daarom ook blijven zitten. terwijl hij dus velen malen slimmer is dan vele anderen van ons jaar. dat is dus ongetwijfeld een duidelijk voorbeeld van "te slim" zijn maar niet "te veel weten" |
|
Ja dus? Hoe is dat relevant voor de topic? |
|
ok, teveel weten kan dus niet. teveel denken, en dus denken dat je teveel weet - kan weer wel, toch? zoals het topic begon: quote: |
|
quote: KOM OP! Zij zat op het Windesheim in Zwolle, en dat is GEEN UNIVERSITEIT!!! een HBO. Sjongejonge Dit slaat nergens op. |
|
quote: Maar daarvoor zat ze op het Meander College in Zwolle, dus is ze toch wel erg intelligent. |
|
quote: Ja, dat is waar! Five Million christians On A Ride Towards Us. Oh, I Slaughtered The Bunch With One Single Hit (With My Spear) |
|
Want ik heb gehoord, dat zekere personen hier ook heel intelligent zijn he! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Komt dit nou niet weer neer op teveel weten in verhouding tot hoeveel je kan denken? |
|
quote: volgens mij wil jij gewoon niet dat er een antwoord komt. bang om teveel te weten? teveel weten kan niet als je het betrekt op alle feitelijke kennis die er is op deze wereld. teveel denken kan al heel snel, vooral als 1 iets dat je weet je aan het denken zit. dan maakt het verders niet uit wat je iq is, hoeveel je weet ed. teveel denken is wanneer je "vast zit" met een gedachte en er hinder van ondervindt en er geen uitweg uit kan vinden (uit je denk patroon) |
|
Humz, ik heb sebiet examen en ik weet er niet teveel van Nu is de vraag: ga ik in mijn bed gaan liggen stressen, of ga ik aan mijn buro zitten indommelen ... I can't win In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ik heb het niet doorgelezen... maar teveel weten heeft over het algemeen te maken met teveel denken. Ik heb er zelf "last van". Ik heb het zelfs zo erg gehad dat ik voor een aantal (5 of 6 dacht ik) bijna niet geslapen heb, zo'n 7 tot 8 uur in de week en voor de rest lag ik te denken. Hierdoor werd ik ook best wel down en heb ik last gekregen van angst aanvallen, na een 2 jaar lang deze kwelling ben ik aan de anti-D gegaan. Ik heb er toen mee leren omgaan en ben momenteel net 1 maand van de anti-D af, en dat gaat erg goed. Het heeft dus een hele tijd geduurt voor dat ik het onder controle kreeg. Nu denk ik nog steeds veel maar ik heb er structuur in en kan er het relativeren. Niet makkelijk maar het kan |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |