|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Alleen in de randstad (en leeuwarden dan) de 'echte ' gothic is weer een beetje uitgeraakt .. |
|
hhmmzzz hoer heet die toco in utrecht ook weer , naja daar ben ik een paar maandjes geleden nog ff geweest. |
|
quote:Waar precies in de randstad? Kan mij niet schelen dat het uit is I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Mij ook niet, maar das de reden dat ze stukken minder gaan. Waar precies wete ik niet, maar in Amsterdam wel volgens mij .. |
|
Ik denk dat deze link in het vorige topic ook vermeld stond: http://www.kagankalender.com/ [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
In Amsterdam heb je natuurlijk feesten als Medusa. In Nijmegen heb je Insula Avalonia (oid). Ik meen dat er in Delft in de Korenbeurs nog regelmatig iets voorbij komt. http://www.kagankalender.com/ http://www.network54.com/Hide/Forum/66144 Zijn goede bronnen voor dergelijke feesten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Hmm, interessante link...bedankt! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Graag gedaan. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
Medusa en Gotham in Amsterdam. Hier in Haarlem heb je ook wel gothic feesten in het patronaat, is altijd wel gezwellig. [Dit bericht is gewijzigd door Y Draig Goch op 09-01-2003 15:49] We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: Bij die arroganten mensen he? |
|
quote: de korenbeurs is zwaar klote met dat soort dingen in den haag heb je nog wel shockfront, dat is echt gaaf, en zodra het paard weer opengegooid wordt heb je weer een Blitz feest, dat is ook echt gaaf, maar misschien iets te ver weg denk ik... Kankerlul |
|
Den Haag, Rotterdam en Amsterdam zijn qua afstand nog wel te doen I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
aaah ok, dan zou je dat echt eens moeten proberen, vooral de Blitz feesten zin echt zoo onwijs gaaf, ik zal je wel ff laten weten wanneer er weer 1 is, ze hebben nu helaas geen locatie meer Kankerlul |
|
quote:Graag, lijkt me gezellig! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Hoi, Je zou dan toch weer eens naar Baroeg moeten komen hoor. De gothic erotic is dan wel afgeschaft, veel van dat publiek zie je nu op de Downward Spiral. Het is dan wel iets elektronischer gericht, maar nog steeds leuk. Maar misschien ben ik als vrijwilleger/vaste klant bevooroordeeld. |
|
In JH De Bogaard worden toch ook met regelmaat Gothic fuiven gedaan... Op vrijdag 7 feb is er weer eentje... http://go.to/the-event |
|
quote: ACU? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: tivoli ? Kankerlul |
|
regemlmatig in The Steeple in Waregem zijn meestal wel amusant, zolang er geen hermafrodieten en ander raar ras voor mn neus komt huppelen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
in Den Haag zijn er regelmatig gothic feesten. Vooral Stahlform vind ik zeer gaaf, daar wordt vooral Neo-folk gedraaid. Het is niet erg groot in de Sowieso, maar wel erg gezellig. en bier voor een euro |
|
quote:Ik vind die elekto-muziek wel een paar nummertjes leuk, maar niet de hele avond...beetje meer Tristania/The Sins of thy Beloved/My Dying Bride/Therion/After Forever/enz zou fijn zijn I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
tja, dan meot je naar een metal avond gaan. of een "gothic night" in de bazart. Daar draaien ze verder alleen Melodic Metal en een beetje ambient. |
|
hmm mwahahah oeps dan zou ik ook maar niet naar de blitz komen en naar shockfront, want dat is vooral elctro/noise enzovoorts Kankerlul |
|
aye 14 februari ofzo is er Stahlform geloof ik. |
|
Kankerlul |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |