|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk van niet maar ik weet wel dat er hele volksstammen zijn die het nooit zullen snappen,nou die modderen maar lekker aan. Ik weet toch wel hoe het zit. Maar ik denk wel dat er veel zijn die metal luisteren omdat dat stoer is en om zich ergens tegen af te zetten,en ik weet zeker dat er daarvan ook een bericht op deze site gezet hebben ookal denken ze nu van niet. Metal is een levensstijl en is"for life"en niet voor even. Ik ben zelf trouwens 31 en de trotse vader van een zoon. Voor de ouderen onder ons 2 september speelt Stormrider in 013,vette metalcovers uit de jaren 80 en 90,en voor de jongeren onder ons,idem. [Dit bericht is gewijzigd door lestat op 17-08-2001 22:16] God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves. |
|
quote: Stormrider Hier speel gitarist Marcel Coenen in (ex-Lemur Voice, Sun Caged, Time Machine, Form). Als iemand die songs goed kan coveren, dan Marcel Coenen Btw.. ook aan te bevelen voor de jongeren (je mot wel Bay Area Thrash en Annihilator e.d. waarderen) |
|
Leeftijd zegt geen hol!!!!! (zegt een meisje van 13) Ik vergiet als zeef hebben |
|
Metal als muzieksmaak blijft (tenzij je een pubertje bent dat naar zichzelf op zoek is en over een jaar strak staat te hakken). Ik merk wel bij mezelf dat ik metal uiterlijk steeds minder belangrijk vind. Dit jaar zijn mijn jas met patches, mijn broekketting en klauwring de kast in gegaan. Mijn lange haar blijf ik wel zo lang mogelijk trouw aan (mijn opa en vader waren op hun 30e al zo goed als kaal *jank*...) |
|
quote:Jawel, het zegt hoe oud je bent .. [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-08-2001 10:00] |
|
Lol. Dead things grow from deep inside... |
|
Sorry .. ben af en toe melig en zeer flauw (zo eens in de vijf minuten) |
|
Vinnut wel grappig. Dead things grow from deep inside... |
|
En nu weer kappen met slowchatten anders wordt tante suzanne weer boos |
|
quote:Nu ben ik boos omdat je me tante noemt ik doe alleen maar mijn werk! I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Dat wordt ook gewaardeerd hoor... Dead things grow from deep inside... |
|
quote:[fluistermodus]Niet aan Jenje vertellen hoor, maar ik was niet echt boos [/fluistermodus] I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Pfew gelukkig, kan ik weer onder mijn bedje vandaan kruipen .... om het goed te maken |
|
quote: Dat was duidelijk. Dead things grow from deep inside... |
|
quote: Hehehe dat vind ik nou gaaf om te horen!! Zelf ben ik over een paar weekjes (11 sept) 20, en ik denk dat ik de rest van m'n leven wel metal blijf luisteren, het zal ongetwijfeld wat minder ruig worden, ik luister nu erg veel brute death metal enzo, 't zal vast iets rustiger worden wat ik luister, maar ik kan me niet voorstellen dat ik metal aan de kant zou doen zeg maar... Please give blood. Vampires are an endangered species! |
|
metal is niet leeftijd gebonden, want op graspop metal meeting is het overgroote deel van de bezoekers tussen de 30 en 45, de beste metal komt namelijk uit de tijd dat zij jong waren the mercy of the lord is neverending |
|
Metal is TOTAAL NIET leeftijdgebonden!! Geen enkele muzieksmaak en/of subcultuur, vindek. |
|
Amen! No regrets and no remorse... |
|
zeker weten |
|
ja, iedereen moet zelf weten naar welke muziek ie luistert. En iedereen is ook zelf verantwoordelijk voor de consequenties die het behoren tot een subcultuur met zich meebrengt... Wrath, hate, pain and death the code we live by its in our souls Metal is the way Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes |
|
Onlangs zei iemand me het volgende:"Metalfan ben je voor het leven"en ik gaf hem geen ongelijk... Heb wat cijfermateriaal meegebracht... dit zijn een aantal mensen die ik goed ken en die van Metal houden: ik:27 jaar JD:23 jaar JII:16 jaar C:36 jaar DD:46 jaar Je ziet maar...er staat geen leeftijd op!! [Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 27-08-2001 19:22] Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Sterker nog; 2 jr geleden op vakantie stonden we naast een gezin met o.a. een jochie van 6jr of zo, en die vond Old Man's Child wel cool klinken!!!!! |
|
Laatst in den trein vroeg een klein ventje (jaar of vijf ofzow) terwijl ik mijn discman uit mijn tas haalde "Ik horen?". Het kereltje heeft zeker twee minuten uitbundig staan swingen... Dead things grow from deep inside... |
|
Cool!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |