IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : is metal leeftijd gebonden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Hawk
Hovering above waiting to strike...
Usericon van Hawk
Posted 17-08-2001 21:58 by Hawk Wijzig reactieProfiel van HawkQuote dit bericht

quote:
Op 11 augustus 2001 21:01 schreef Paul het volgende:
Ergo. We moeten die kinderen eens wat meer gaan indoctrineren

Wordt aan gewerkt!! Sommige van mijn leerlingen vinden NeverMore al beter dan al die NuMetal bands. Dit jaar ga ik Cd's met ze uitwisselen. Langzaam opbouwen en dan luisteren ze na een jaar naar het hele heavy spectrum

Hawk. Living and breating metal since 1976

lestat
I assume I need no introduction...
Usericon van lestat
Posted 17-08-2001 22:15 by lestat Wijzig reactieProfiel van lestatQuote dit berichthttp://www.aeternus-darkermonument.tk

Ik denk van niet maar ik weet wel dat er hele volksstammen zijn die het nooit zullen snappen,nou die modderen maar lekker aan.
Ik weet toch wel hoe het zit.
Maar ik denk wel dat er veel zijn die metal luisteren omdat dat stoer is en om zich ergens tegen af te zetten,en ik weet zeker dat er daarvan ook een bericht op deze site gezet hebben ookal denken ze nu van niet.
Metal is een levensstijl en is"for life"en niet voor even.
Ik ben zelf trouwens 31 en de trotse vader van een zoon.
Voor de ouderen onder ons 2 september speelt Stormrider in 013,vette metalcovers uit de jaren 80 en 90,en voor de jongeren onder ons,idem.

[Dit bericht is gewijzigd door lestat op 17-08-2001 22:16]

God kills indiscriminately and so shall we. For no creatures under god are as we are, none so like him, as our selves.

Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-08-2001 0:32 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

quote:
Op 17 augustus 2001 22:15 schreef lestat het volgende:
Voor de ouderen onder ons 2 september speelt Stormrider in 013,vette metalcovers uit de jaren 80 en 90,en voor de jongeren onder ons,idem.

Stormrider
Hier speel gitarist Marcel Coenen in (ex-Lemur Voice, Sun Caged, Time Machine, Form).
Als iemand die songs goed kan coveren, dan Marcel Coenen

Btw.. ook aan te bevelen voor de jongeren (je mot wel Bay Area Thrash en Annihilator e.d. waarderen)

ro=zizboos
Ogetfer De Onreine
Usericon van ro=zizboos
Posted 19-08-2001 16:00 by ro=zizboos Wijzig reactieProfiel van ro=zizboosQuote dit bericht

Leeftijd zegt geen hol!!!!!

(zegt een meisje van 13)

Ik vergiet als zeef hebben

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 19-08-2001 22:02 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Metal als muzieksmaak blijft (tenzij je een pubertje bent dat naar zichzelf op zoek is en over een jaar strak staat te hakken). Ik merk wel bij mezelf dat ik metal uiterlijk steeds minder belangrijk vind. Dit jaar zijn mijn jas met patches, mijn broekketting en klauwring de kast in gegaan. Mijn lange haar blijf ik wel zo lang mogelijk trouw aan (mijn opa en vader waren op hun 30e al zo goed als kaal *jank*...)

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 10:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 19 augustus 2001 16:00 schreef ro=zizboos het volgende:
Leeftijd zegt geen hol!!!!!

(zegt een meisje van 13)
Jawel, het zegt hoe oud je bent ..

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 20-08-2001 10:00]

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-08-2001 13:25 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Lol.

Dead things grow from deep inside...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 14:24 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Sorry .. ben af en toe melig en zeer flauw (zo eens in de vijf minuten)

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-08-2001 14:58 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Vinnut wel grappig.

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 15:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

En nu weer kappen met slowchatten anders wordt tante suzanne weer boos

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 15:14 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 15:04 schreef Jenje het volgende:
En nu weer kappen met slowchatten anders wordt tante suzanne weer boos
Nu ben ik boos omdat je me tante noemt ik doe alleen maar mijn werk!

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-08-2001 15:39 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Dat wordt ook gewaardeerd hoor...

suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 20-08-2001 15:41 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 15:39 schreef SheRa het volgende:
Dat wordt ook gewaardeerd hoor...
[fluistermodus]Niet aan Jenje vertellen hoor, maar ik was niet echt boos [/fluistermodus]

I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...

Jenje
Usericon van Jenje
Posted 20-08-2001 15:55 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 15:41 schreef suzanne het volgende:
[fluistermodus]Niet aan Jenje vertellen hoor, maar ik was niet echt boos [/fluistermodus]

Pfew gelukkig, kan ik weer onder mijn bedje vandaan kruipen .... om het goed te maken

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 20-08-2001 16:09 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

quote:
Op 20 augustus 2001 15:41 schreef suzanne het volgende:

Dat was duidelijk.

HagratH
Usericon van HagratH
Posted 20-08-2001 19:06 by HagratH Wijzig reactieProfiel van HagratHQuote dit berichthttp://hagrath.cu2.nl

quote:
Op 17 augustus 2001 21:54 schreef Hawk het volgende:
Hey blacksoul666

Ik wordt in Oktober 43 en luister nog naar COF, COB. Verder geef ik les op een VMBO en mijn leerlingen van 15 en 16 vinden mijn muziek te hard!

Draai gewoon wat je lekker vindt en verder kan iedereen opzouten

Stay fucking heavy til death

Hehehe dat vind ik nou gaaf om te horen!!

Zelf ben ik over een paar weekjes (11 sept) 20, en ik denk dat ik de rest van m'n leven wel metal blijf luisteren, het zal ongetwijfeld wat minder ruig worden, ik luister nu erg veel brute death metal enzo, 't zal vast iets rustiger worden wat ik luister, maar ik kan me niet voorstellen dat ik metal aan de kant zou doen zeg maar...

Please give blood. Vampires are an endangered species!

The Black-FoX
Buaidh no bàs
Usericon van The Black-FoX
Posted 21-08-2001 21:37 by The Black-FoX Wijzig reactieProfiel van The Black-FoXQuote dit bericht

metal is niet leeftijd gebonden, want op graspop metal meeting is het overgroote deel van de bezoekers tussen de 30 en 45, de beste metal komt namelijk uit de tijd dat zij jong waren

the mercy of the lord is neverending

Nebel
The dark wave is the only wave.
Usericon van Nebel
Posted 25-08-2001 23:06 by Nebel Wijzig reactieProfiel van NebelQuote dit bericht

Metal is TOTAAL NIET leeftijdgebonden!! Geen enkele muzieksmaak en/of subcultuur, vindek.

Amarantha
Usericon van Amarantha
Posted 26-08-2001 0:58 by Amarantha Wijzig reactieProfiel van AmaranthaQuote dit bericht

Amen!

No regrets and no remorse...

satanos
Usericon van satanos
Posted 26-08-2001 3:02 by satanos Wijzig reactieProfiel van satanosQuote dit berichthttp://www.feestopmaat.nl

zeker weten

Volthor Kahn
Wolf among sheep
Usericon van Volthor Kahn
Posted 27-08-2001 16:00 by Volthor Kahn Wijzig reactieProfiel van Volthor KahnQuote dit bericht

ja, iedereen moet zelf weten naar welke muziek ie luistert. En iedereen is ook zelf verantwoordelijk voor de consequenties die het behoren tot een subcultuur met zich meebrengt...

Wrath, hate, pain and death
the code we live by
its in our souls
Metal is the way

Eyes the mirror of the soul, in mine the reflection of the world in my head. A world where everything is ancient, where all weak things die. Cursed are all who look into these eyes

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 27-08-2001 19:17 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Onlangs zei iemand me het volgende:"Metalfan ben je voor het leven"en ik gaf hem geen ongelijk...

Heb wat cijfermateriaal meegebracht...
dit zijn een aantal mensen die ik goed ken en die van Metal houden:

ik:27 jaar
JD:23 jaar
JII:16 jaar
C:36 jaar
DD:46 jaar

Je ziet maar...er staat geen leeftijd op!!

[Dit bericht is gewijzigd door madeline usher op 27-08-2001 19:22]

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 27-08-2001 20:14 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Sterker nog; 2 jr geleden op vakantie stonden we naast een gezin met o.a. een jochie van 6jr of zo, en die vond Old Man's Child wel cool klinken!!!!!

SheRa
Usericon van SheRa
Posted 27-08-2001 20:28 by SheRa (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van SheRaQuote dit bericht

Laatst in den trein vroeg een klein ventje (jaar of vijf ofzow) terwijl ik mijn discman uit mijn tas haalde "Ik horen?". Het kereltje heeft zeker twee minuten uitbundig staan swingen...

HJBS
Usericon van HJBS
Posted 27-08-2001 20:32 by HJBS Wijzig reactieProfiel van HJBSQuote dit berichthttp://www.obscenery.myweb.nl

Cool!!

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com