IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : is metal leeftijd gebonden ? Vorige pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 08-08-2002 19:03 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 17:50 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
ik ben bijna 14 en ik luister ook naar metal. mijn moeder (56 ofzo ) vind metallica - and justice voor al(het album) best goed klinken, zo lang er niet in gezongen wordt maar het is niet zo alsof ze uit zichzelf die cd zou pakken en lekker zou gaan luisteren..

NEE metal is niet leeftijd gebonden denk ik
Laat ut maar mooi klinken, jong

the wounded immortal
twi rocks
Usericon van the wounded immortal
Posted 08-08-2002 19:14 by the wounded immortal Wijzig reactieProfiel van the wounded immortalQuote dit berichthttp://www.chiromariakerke.be

tuurlijk is metal niet leeftijdsgebonden. Want binnen 30 jaar luister ik nog altijd naar metal en dan ben ik 50. Kweet wel niet of ik dan zo modern zal zijn om op Zm te zitten maarja we zien wel

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 08-08-2002 19:23 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 8 augustus 2002 19:03 schreef Iskariot het volgende:
Laat ut maar mooi klinken, jong

Wilde net zeggen. Niks bijna 14, die kid is net 13!

1965motorman
Usericon van 1965motorman
Posted 22-08-2002 16:41 by 1965motorman Wijzig reactieProfiel van 1965motormanQuote dit bericht

I'm STILL MENTAL AFTER ALL THIS METAL !
ofte ik ben nog altijd niet gestoord omdat ik meer dan 20 jaar naar metal luister (oké de eerste favoriete bands waren Led Zep en Black Sabb en DiepPurper (neen dat is niets van prince), ben nadien Rainbow,AC/DC, Motörhead, GIRLSCHOOL en zo steeds ruigere muziek blijven volgen (ANVIL, VENOM,SLAYER,MERCYFUL FATE,... )en zal zo lang er goeie bands blijven optreden , zal ik blijven naar concerten gaan (laatste Graspop stond ik bij IMMORTAL vooraan)en zolang er nieuwe goeie bands goeie cd's blijven uitbrengen zal ik die blijven kopen en beluisteren.( en anders luister ik wel naar alle ouder werk dat ik ondertussen al verzameld heb) METAL is gelukkiglijk wel wat meer dan je haar laten groeien en wat spijkers rond je vel hangen. METAL COMES FROM WITHIN en ...metal on metal - the only way, to hell with tomorrow - let's live for today!

free as the wind !

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 22-08-2002 16:45 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Yeah!!!!!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 22-08-2002 16:52 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Tsja, ik ben pas 24 en de laatste twee a drie jaar is mijn smaak alleen maar heftiger geworden. Drie jaar geleden kon ik extreme vocalen (grunt/scream) bijv. nog helemaal niet waarderen en was Iron Maiden ongeveer de heftigste band in mijn cd-collectie. Nu is Iron Maiden zo'n beetje de rustigste...
Voorlopig zie ik het niet gebeuren dat mijn smaak weer de andere kant (dus weer richting het rustigere werk) op zal gaan.

Metal forever!

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 22-08-2002 16:53 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

tuurlijk is metal niet leeftijd gebonden, de moeder van mijn vriendin luistert ook naar metal en die zal ook wel over de 40 zijn

als mensen zeggen dat je te oud bent voor metal laat ze dan maar lullen en een dikke schijt aan hebben, metal zit in je bloed

if it's not in your blood, you can never understand

Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 22-08-2002 17:01 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

op de vraag of metal leeftijd gebonden is: NEE. Maar dat is bij geen enkele muzieksoort zo. tuurlijk zijn er bij bepaalde muziekstijlen bepaalde leeftijdsgroepen die het meest voorkomen, maar dat ligt aan de tijd waarin die muziek 'populair' werd. verder vind ik dat je mensen niet mag beoordelen op muzieksmaak of leeftijd (of allebei) en dus ook niet mag zeggen "oh hij is zo oud dus hij zal .... wel goed vinden"

Nou, ik hoop dat het allemaal nog een beetje sense maakt

I was me but now he's gone

hellbanger
Usericon van hellbanger
Posted 22-08-2002 17:04 by hellbanger Wijzig reactieProfiel van hellbangerQuote dit bericht

quote:
Op 22 augustus 2002 17:01 schreef Burz het volgende:
op de vraag of metal leeftijd gebonden is: NEE. Maar dat is bij geen enkele muzieksoort zo. tuurlijk zijn er bij bepaalde muziekstijlen bepaalde leeftijdsgroepen die het meest voorkomen, maar dat ligt aan de tijd waarin die muziek 'populair' werd. verder vind ik dat je mensen niet mag beoordelen op muzieksmaak of leeftijd (of allebei) en dus ook niet mag zeggen "oh hij is zo oud dus hij zal .... wel goed vinden"

Nou, ik hoop dat het allemaal nog een beetje sense maakt

mee eens, ik luister ook veel oude shit als: led zeppelin, black sabbath, uriah heep, deep purple enz enz
allemaal bands uit de jaren 60/70 en ik ben 20 dus zou ik daar anders te jong voor mowten zijn
nou, niet dus

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 22-08-2002 17:11 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

een minimum leeftijdsgrens van 20 zou niet verkeerd zijn overigens... ben je discussies over true/niet true ook meteen kwijt

None of us are saints - Albert Fish

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 22-08-2002 17:26 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 22 augustus 2002 17:11 schreef Arson het volgende:
een minimum leeftijdsgrens van 20 zou niet verkeerd zijn overigens... ben je discussies over true/niet true ook meteen kwijt

denk ja dat ??? aahwhahwahahaha! niet dusch! er zijn genoeg mensen die heeeel wat ouder zijn en die zich ook zo gedragen...

Suck my piss

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 22-08-2002 18:35 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

metal leeftijdsgebonden? denk het niet, al hoewel kinderen onder de 10 er weinig van begrijpen is mijn ervaring. ik denk zelf dat ik tot mijn dood goede metal wel kan blijven luisteren, top 40 verveelt veel sneller.

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Burz
pure holocaust
Usericon van Burz
Posted 22-08-2002 19:44 by Burz Wijzig reactieProfiel van BurzQuote dit berichthttp://geen

mensen die denken dat bepaalde muziekstromingen alleen voor een bepaalde leeftijdsgroep zijn zijn een stelletje sukkels met bezittingsdrang en een laag iq

I was me but now he's gone

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 22-08-2002 20:05 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 22 augustus 2002 19:44 schreef Burz het volgende:
mensen die denken dat bepaalde muziekstromingen alleen voor een bepaalde leeftijdsgroep zijn zijn een stelletje sukkels met bezittingsdrang en een laag iq

En zeker als ze zeggen dat je later toch wel naar andere muziek gaat luisteren

Don't blush when I rip you open

Rectum Lobotomy
Usericon van Rectum Lobotomy
Posted 22-08-2002 20:06 by Rectum Lobotomy Wijzig reactieProfiel van Rectum LobotomyQuote dit bericht

Te oud voor metal? nee
Te jong voor metal? ja.

Zal ik even verklaren voor jullie:
Als je als baby elke dag een paar uur de muziek zou horen die ik luister, da's hoofdzakelijk de extreme rand van de metal om het zo maar uit te drukken, dan zou je vast wel een of andere vage tick of afwijking krijgen.
Dat kan niet goed zijn voor de ontwikkeling van zo'n jonge geest.

(alhoewel je het natuurlijk altijd een keer kan uitproberen... )

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 22-08-2002 20:09 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 22 augustus 2002 20:06 schreef Rectum Lobotomy het volgende:
dan zou je vast wel een of andere vage tick of afwijking krijgen.

Dude... die heb iedereen die naar metal luisterd.......

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 22-08-2002 20:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Te oud voor metal? nee
Te jong voor metal? ja.

Als je als baby elke dag een paar uur de muziek zou horen die ik luister, da's hoofdzakelijk de extreme rand van de metal om het zo maar uit te drukken, dan zou je vast wel een of andere vage tick of afwijking krijgen.

als ik ooit eens tel peuters en kleuters heb rondlopen heb ik liever dat ze uit hun dak gaan van darkthrone dan K3! dus te jong??? geloof het niet!

Wishmaster
grrrr..
Usericon van Wishmaster
Posted 22-08-2002 20:11 by Wishmaster Wijzig reactieProfiel van WishmasterQuote dit berichthttp://www.vincearts.com

quote:
Op 22 augustus 2002 20:10 schreef attila_de_hun het volgende:
als ik ooit eens tel peuters en kleuters heb rondlopen heb ik liever dat ze uit hun dak gaan van darkthrone dan K3! dus te jong??? geloof het niet!

haha, ik wil wel eens weten hoe het met die kids van Bazzio zit

Arson
1010010110
Usericon van Arson
Posted 23-08-2002 11:22 by Arson Wijzig reactieProfiel van ArsonQuote dit bericht

quote:
Te oud voor metal? nee
Te jong voor metal? ja.

mijn dochter van 7 maanden moet dagelijks toch enkele uurtjes metal luisteren. En als ze er geflipt van raakt,... nou ja dan lijkt ze toch nog een beetje op haar pa.

None of us are saints - Albert Fish

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-08-2002 11:35 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Mijn hondje van 3 maanden genaamd James (Hetfield) staat al bij velen bekend als de metallitriever.

heavydebby
eeuwige dwarsligger
Usericon van heavydebby
Posted 23-08-2002 11:40 by heavydebby Wijzig reactieProfiel van heavydebbyQuote dit berichthttp://come.to/heavydebby

metal is gewoon mooie muziek

dus voor alle leeftijden.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 23-08-2002 11:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ik merk wel dat mijn smaak veranderd kwa metal. de eerste keer dat ik een grunt hoorde kreeg ik de slappe lach, nu vind ik het super.

Count
arch enemyyy!
Usericon van Count
Posted 23-08-2002 12:45 by Count Wijzig reactieProfiel van CountQuote dit berichthttp://komt eraan...

me OUWE pa van 45 luisterd nog steeds naar "rock" en die heeft ook lang haar maar nog geen 1 grijs haartje

en BV. op feestjes bij hem thuis ofzo zitten er nog maar 4/5 mensen waaronder ik me stief moeder en nog 2 jongens en dan gaat me pa queen ofzo opzetten of deep purple naja tis wat je leuk vindt maar dat ik dan zo'n oude man nog zie headbangen echt cool

fear me! why?..just do it!

DCLXVI
Usericon van DCLXVI
Posted 23-08-2002 12:55 by DCLXVI Wijzig reactieProfiel van DCLXVIQuote dit bericht

Nou, misschien word ik wel te oud om naar metal te luisteren. Laat ik er maar mee stoppen. moehahahahaha.

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com