IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : is metal leeftijd gebonden ? Vorige pagina | Volgende pagina
Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 03-09-2001 16:36 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

me pa (51 fzo) vind COB/In Flames/HF ook cool

NecRomantica
Usericon van NecRomantica
Posted 03-09-2001 21:12 by NecRomantica Wijzig reactieProfiel van NecRomanticaQuote dit bericht

En mijn moeder (bijna 50) vind Stratovarius prachtig en Rhapsody ok wel leuk.

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 03-09-2001 21:21 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

mijn moeder (42) houdt van metallica, nightwish, paradise lost, iced earth, en megadeth te gek, en cof(!) mag ze ook wel graag naar luisteren

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 03-09-2001 21:44 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

De mijne niet-helaas...

Ze verstaat maar niet hoe het komt dat ik naar Metal en (zware)New Wave luister...zij houdt meer van Barry Manilow,maar die gast bezorgt me de seskes...

Parodie op één van zijn platen(?):

Oh Mandy,and you came and you brought me a turkey,but it made me throw up,oh Mandy...

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 04-09-2001 1:02 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

here in the coca, cocacobana

Bazzio Attacks!!!

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 07-08-2002 3:26 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Leuk topic: metal is for life idd.

Ben zelf 26 en luister Maiden vanaf mijn 12de; en het is nooit meer minder geworden; eerder een ziekelijke veslaving.

Ik ben muzikaal wel verder gaan kijken buiten metal; da's lekker makkelijk als bijna al je vrienden metal min of meer laten vallen (kreeg al hun metal LP's dus zo erg vond ik het niet ) na de pubertijd en naar jazz, symfo, (hard)rock, ambient, dance en weet ik veel wat nog meer gaan luisteren; dan krijg je vanzelf een tik mee.

Ik ben er zelf altijd standvastig metal gebleven en heb vooral veel metals gabber zien worden (zat nogal in het coffeeshopwereldje) maar die zijn ondertussen allemaal weer gabber af; so much for hardcore wil never die

Ook merk ik in mijn omgeving een herwaardering voor metal aangezien het studentenwereldje waar ik nu zo'n beetje in zit de trend voornamelijk van die weke alternatieve pinkpop-zeurrock zoals oasis en ander meuk is. Ja dan was metal zo slecht nog niet.

Enniewee; ik luister dus vrij veel non-metal ernaast en daardoor vind ik dat ik kan zeggen dat metal de beste muzieksoort is die er bestaat!

METAL REIGNS SUPREME

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 07-08-2002 11:43 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Leeftijd heeft er denk ik weinig mee te maken.Ik kan me niet voorstellen dat ik over 20 jaar ( ben nu 26) opeens de muziek die ik nu luister takkeherrie zou vinden.Dat in de loop der jaren je smaak iets veranderd okeej,maar ik denk niet dat als je iets geweldig vind je dat als krasse knar opeens niet meer ziet zitten.

Some cause happiness wherever they go , others whenever they go

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 07-08-2002 11:49 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Mijn mams 40 nu geloof ik, houdt wel van heavy metal en oude hard rock (duh ze voedde me ermee op) dus Manowar, Deep Purple Status Quo enzo

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 07-08-2002 11:49 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

mijn ma vraagt zich altijd af waarom ik toch zoveel van die "troep" koop. Een paar jaar geleden zei ze nog dat ik er binnen een paar jaar overheen zou groeien. Denk het niet dus!

wel raar is dat zij Rammstein wel leuk vin. zijn samen nog naar het concert geweest. kadootje van mij voor haar verjaardag.

M'n ouders vinden alle keyboard stukken uit de metal nog wel te luisteren, misschien omdat ik het zelf ook speel.

Ik weet wel zeker dat ik over 40 jaar nog steeds wel metal zal luisteren

mcoenen
Sun Caged and Stormider Guitarist
Usericon van mcoenen
Posted 07-08-2002 12:08 by mcoenen Wijzig reactieProfiel van mcoenenQuote dit berichthttp://www.marcelcoenen.com

quote:
Op 18 augustus 2001 0:32 schreef Myth of Fury het volgende:
Stormrider
Hier speel gitarist Marcel Coenen in (ex-Lemur Voice, Sun Caged, Time Machine, Form).
Als iemand die songs goed kan coveren, dan Marcel Coenen

Btw.. ook aan te bevelen voor de jongeren (je mot wel Bay Area Thrash en Annihilator e.d. waarderen)

2 september ? dan weet je meer dan ik, 2 september is een maandag ..... lijkt me geen optie voor een optreden, we gaan er wel spelen maar niet op die datum zover ik weet ...

En verder: thenks voro de nice comments MOF

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 07-08-2002 12:25 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

hehe metal is niet leefdtijd gebonden.
Me moeder vind gothic metal leuk. En daar heeft ze ook cd's van.
Daarnaast vind ze folk metal ook cewl.
Dus ga ik maar weer is wat cd's voor haar branden, effe mijn orignele cd's kopieren hehe.

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 07-08-2002 12:39 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Ik luister naar 'metal' sinds ik 6/7 ben.. Ben begonnen met Bon Jovi, Europe, enzo.. Toen ik 10 was kreeg ik mijn 1e plaat van Guns & Roses (Lies).. Al snel kwamen Metallica, Slayer, Morbid Angel..

In de tussentijd ben ik naar meer metal gaan luisteren, maar ook andere muziek kan ik waarderen (zolang het geen top40 zooi is)

Ik schijt op mensen die zeuren op anderen dat ze 'te oud zijn' voor de muziek waar ze naar luisteren.. Dat zijn veelal mensen die vrij mainstream zijn, terwijl de gemiddelde metalfan daar SCHIJT aan heeft.. Kijk altijd naar wie het zegt, als een top 40 sloerie tegen mij zegt dat ik over 5 jaar niet meer naar metal luister, lach ik daar alleen maar om..

Ik denk dan ook niet dat metal leeftijdsgebonden is, ik ben al zo lang fan van dit genre dat het gewoon verankerd in mijn hoofd zit.. Dat verandert nooit meer

Ik ben ook totaal ongevoelig voor hoe anderen tegen mij aankijken, ik leef mijn leven zoals ik dat wil En dat leven bestaat voor een groot deel uit METAL, METAL en METAL!

Laat de domme massa maar fijn op mij zeiken, met hun CD'tjes van René Froger en rijtjeshuizen met dezelfde tuinhekjes, bla bla bla, jullie weten wel wat ik bedoel..

Maar goed, ik geloof ook wel dat er hier een aantal mensen zijn die het nu met mij eens zijn, en die toch over een paar jaar achter de kinderwagen lopen en van man/ vrouwlief van de metal af gebracht zijn.. Net wat je zelf wilt (of waar je gevoelig voor bent)

Als ik van mijn partner geen metal meer zou mogen luisteren is het einde verhaal; dat maak ik godverdomme zelf wel uit.. Een ander beslist niet voor mij waar ik wel of niet naar zou mogen luisteren

Morbid Death
JAMMIE!!
Usericon van Morbid Death
Posted 07-08-2002 13:25 by Morbid Death Wijzig reactieProfiel van Morbid DeathQuote dit bericht

Als d'r eenmaal "echt" in verdiept hebt, geloof ik idd dat Metal for life is.

Met een aantal vrienden kwam ik een jaar of 12 geleden in aanraking met Iron Maiden (No prayer), uiteraard omdat we de cover er stoer uit vonden zien. Al die vrienden zijn nooit echt verder gegaan met metal en nu dus ook geen metalheads meer.

Anders kan het ook. Een andere vriend van mij is al wat ouder (richting de 40 geloof ik) en bracht zijn jeugd door met AC/DC, Black Sabbath, Motorhead, Status Quo, (oude) Queen en meer van die shit. Op een gegeven moment echter kende hij alleen maar vrienden die in de "disco-scene" zaten. Echter het bloed kruipt waar het niet gaan kan...... Dus toen wij mekaar ontmoetten brak de pleuris algauw weer los, en gaat ie weer regelmatig mee naar concerten. Ondertussen is zijn smaak wel iets gewijzigd ........ Voornamelijk richting Death metal!!! Dus de stelling dat je als je ouder wordt naar rustigere muziek gaat luisteren wordt bij deze ook gelijk ontkracht

*edit: typvout*

[Dit bericht is gewijzigd door Morbid Death op 07-08-2002 13:26]

Drink met matuh............., nooit alleen.

IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 07-08-2002 17:00 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

Nu...voor mij is het metal en dat zal het blijven!!!!!al wordt ik 100!!!!

Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 07-08-2002 18:50 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 7 augustus 2002 12:08 schreef mcoenen het volgende:
2 september ? dan weet je meer dan ik, 2 september is een maandag ..... lijkt me geen optie voor een optreden, we gaan er wel spelen maar niet op die datum zover ik weet ...

HAHAHAHahahaha....

Kijk nog eens naar de datum man, je quote iets van vorig jaar

Nog ff on-topic:

Ik ben net mijn 10e jaar van metal luisteren ingegaan, dus ik denk dat ik ook wel kan zeggen dat ik metal blijf luisteren. Ik hoop ook dat mijn haar meewerkt en ik lang haar kan blijven houden.
Verder luister ik af en toe ook niet-metal dingen (beetje gothic, beetje rock, beetje house), maar da's altijd al geweest en zal ook altijd wel blijven denk ik...

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 07-08-2002 18:54]

Zenial

hannibal
Metal heerscht!!
Usericon van hannibal
Posted 07-08-2002 19:38 by hannibal Wijzig reactieProfiel van hannibalQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/hannibal-van-zm

Neej ik ben zelf 12 en als je van metal houdt wat maakt de leeftijd dan uit.

Metal heerst

LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 07-08-2002 19:45 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Metal is het neusje van de zalm onder de muziekgenre's

Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-08-2002 19:57 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Mijn moeder houd nu weer van andere dingen
penumbra, dakrua , finntroll, en zelfs burzum kan ze naar luisteren

echt heersch!

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-08-2002 19:58 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

oja rhapsody is haar grote favoriet

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 07-08-2002 20:05 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Ben zelf beginnen luisteren toen ik 10 was (ben er nu 20,5) en ik zeg je: de wereld zag er compleet anders uit door metal-ogen. Ik denk overigens wel dat veel jongere gastjens wel eens claimen naar metal te luisteren omdat dat stoer is. Maar kom, als ze uitgroeien tot echte metalfans heb ik daar geen probleem mee. De jeugd van vandaag is de toekomst van gisteren of zoiets...

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 07-08-2002 20:07 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Heb trouwens een oom van 65 ofzo die graag naar Emperor, Ancient Rites, ... luistert. Zelf die tweede Gotmoor-demo vond hij te gek!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 07-08-2002 20:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

mijn pa is afgelopen jaar naar dio en naar rammstein geweest, heeft last van een midlife criseé

hij is meer rock/ hardrock luisteraar dan metal luisteraar, maar hij heeft een zeer muzikale muziek smaak, dat moet ik hem meegeven. misschien scheelt het dat hij vroeger muzikant is geweest.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-08-2002 20:41 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 20:07 schreef Count Usher het volgende:
Heb trouwens een oom van 65 ofzo die graag naar Emperor, Ancient Rites, ... luistert. Zelf die tweede Gotmoor-demo vond hij te gek!

Count Usher
Usericon van Count Usher
Posted 07-08-2002 20:43 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

Jaja, sinds ik hem een paar jaar geleden heb meegenomen naar de 'Gentse Bieste' en hij daar Enthroned aan het werk zag gaat hij volledig uit zijn dak bij black-metal! Bovendien is ie één van de weinige familieleden waar ik mee overweg kan. Black metal... dat schept een band é!

chrishetmetaalhoofd
pokt
Usericon van chrishetmetaalhoofd
Posted 08-08-2002 17:50 by chrishetmetaalhoofd Wijzig reactieProfiel van chrishetmetaalhoofdQuote dit berichthttp://www.error-band.tk

ik ben bijna 14 en ik luister ook naar metal. mijn moeder (56 ofzo ) vind metallica - and justice voor al(het album) best goed klinken, zo lang er niet in gezongen wordt maar het is niet zo alsof ze uit zichzelf die cd zou pakken en lekker zou gaan luisteren..

NEE metal is niet leeftijd gebonden denk ik

www.error-band.tk - Melodic Death Metal

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com