|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
-Moordlustige Hamster -Slechtheid -MBMarduk -Valorian -Cadaveria -witch -Wishmaster -Jenje & SheRa (misschien) -Shredhead |
|
quote: |
|
wil dr heel graag heen maar heb (nog) geen vervoer... Nabua Vonveilla |
|
NS |
|
Moordlustige Hamster -Slechtheid -MBMarduk -Valorian -Cadaveria -witch -Wishmaster -Jenje & SheRa (misschien) -Shredhead -Filthgrinderr -Schedeltrapper |
|
Helaas kan ik niet.Ik ben dan op tour met Windir Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Prioriteiten.... |
|
quote: Inderdaad.Als tourmanager kan ik er niet zo maar een dagje tussenuit hehe. Vorig jaar met Bile was extreem geweldig trouwens.Beer,beuke & Tjokkefoll Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: *offtopic* hmm...komt die nog in Arnhem? [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 16-01-2003 20:42] |
|
quote: Binnenkort de data hier op ZM Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Als ik geld had gehad, dan was ik op zeker gegaan, maar helaas kan ik niet zoveel geld uitgeven, omdat ik een nieuwe pc moet gaan kopen!... maar zodra ik weer geld heb moeten jullie oppassen, want dan ga ik ook komen! FREEZE |
|
presnet.. hopleijk minder bezopen als de vorige keer Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: kgaat zeker me best doen om daar te zijn... [Dit bericht is gewijzigd door Malagthot op 19-01-2003 17:21] |
|
Moordlustige Hamster -Slechtheid -MBMarduk -Valorian -Cadaveria -witch -Wishmaster -Jenje & SheRa (misschien) -Shredhead -Filthgrinderr -Schedeltrapper -Malagthot ( OVB ) -XdeckX!!!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
|
|
Het grindfest was vorig jaar ook wel gaaf met blood boil en Gore Rotted -Slechtheid -MBMarduk -Valorian -Cadaveria -witch -Wishmaster -Jenje & SheRa (misschien) -Shredhead -Filthgrinderr -Schedeltrapper -Malagthot ( OVB ) -XdeckX!!!! -Metalheus ben zeker dabei ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
-Slechtheid -MBMarduk -Valorian -Cadaveria -witch -Wishmaster -Jenje & SheRa (misschien) -Shredhead -Filthgrinderr -Schedeltrapper -Malagthot ( OVB ) -XdeckX!!!! -Metalheus -Inside-Lie + The Slayer (denk ik) |
|
-Moordlustige Hamster -Slechtheid -MBMarduk -Valorian -Cadaveria -witch -Wishmaster -Jenje & SheRa (misschien) -Shredhead -Filthgrinderr -Schedeltrapper -Malagthot ( OVB ) -XdeckX!!!! -Metalheus -Inside-Lie + The Slayer (denk ik) He werd ik zomaar van de lijst geflikkerd |
|
-Moordlustige Hamster -Slechtheid -MBMarduk -Valorian -Cadaveria -witch -Wishmaster -Jenje & SheRa (misschien) -Shredhead -Filthgrinderr -Schedeltrapper -Malagthot ( OVB ) -XdeckX!!!! -Metalheus -Inside-Lie + The Slayer (denk ik) -Demogorgon bijna wel zeker dak er ga zijn..... |
|
willemeen moet zich eens achter de oren krabben. de laatste drie grind festen heeft Aborted steeds gespeeld. niets tegen Aborted maar willemeen heeft een beetje het "laten we steeds de zelfde bands progameren probleem" maggots heeft vorig jaar ook al gespeeld. en plaatslijke bands (metal bands) die krijgen geen kans om op grote avonden te spelen. die worden op de zaterdag middag in het cafe gegeooit het is gewoon zonde want het is de mooiste zaal die we hebben in Arnhem voor metal avonden. |
|
maggots heeft 1 1/2 jaar geleden gespeeld, maar ze krijgen een herkansing, omdat 1 1/2 jaar wel erg lang is, btw... ze spelen nu supervet... aborted inderdaad huisband, maar wel een vette huisband |
|
quote: is dat al zo lang geleden......tjee quote: das waar. binnenkort btw recensie online van 20 december |
|
quote: Maggots is hedendaags ook vet! |
|
Maggots Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |