|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
*schop* Morgen |
|
Heb dr zin in! BEUKEN!!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: Voor mezelf ging het daar niet zo fantastisch, maar ik zal m'n best doen om dit keer toon te houden met zingen , wordt wel feest! Heb gehoord dat de toko vol gaat zitten dus: MOSH IT UP HIPPIES!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik ben er in ieder geval |
|
quote: mosh it up apen... jullie lee out is bijna klaar |
|
Bleah! Ik ook. |
|
Over 15 minuten ga ik op weg erna toe! Ben te herkennen aan Dimmu Borgir shirt + bril + haar tot ongeveer kaak |
|
Weet iemand hoe laat welke bands beginnen, ik moet nml werken tot 17:00. Ik wil nog wel gaan, maar niet voor maar één band ofzo BLASTBEATS FOREVER |
|
Ik zou het niet weten, maar denk dat Cock and Ball Torture als laatste is (zie volgorde lijst, misschien houden ze die volgorde aan, lijkt me het meest waarschijnlijkst) |
|
Enig idee dan hoe laat het afgelopen is ?? Gaat het door tot 01:00 of is het al rond een uur of 23:00 afgelopen ?? Ik trek het niet om maar voor één band te gaan. Ik denk dat ik er pas rond een uur of 20:30 kan zijn ofzo BLASTBEATS FOREVER |
|
hmm... denk dat je dan een heel groot deel mist |
|
Tsja, de zaal ging al om 13:30 open. Godverdomme man, nou ja volgende keer beter. BLASTBEATS FOREVER |
|
hehe, toen we gingen eten dacht iedereen dat timmy (de mini grinder) wee man was... er begon zelfs iemand engels te praten tegen hem... MOSH.. ik heb gezien: rompeprop (wel oke, wat een goed geluid!!), suppository (lekker bruut, redelijk goed geluid voor een grindband), last days (kom me niet zoveel boeien), cliteater (niks mis mee, misschien af en toe teveel van t goede) en aborted (SUPER!) |
|
Timmy als Wee Man Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
altijd leuk als hij dan zijn ass toont aan de keurige massa die aan t eten is |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Was leuk gister Alleen op laatst erg moe... misschien beetje te veel |
|
t was zeker gezellig :D goeie sfeer ook... afgezien van een enkele irritatie aan een iets te dronken/lompe toeschouwer. leuke bands gezien... voor mij was toch rompeprop samen met CBT het hoogtepunt van de dag. last days of humanity ontzettende tegenvaller. k had er meer van verwacht. zeer benieuwd naar die cd van cliteater als ie over een tijdje uitkomt. vet gave band :D gewoon een toffe dag gehad!!! REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
het geluid was gewoon bijzonder goed voor een grind concert |
|
quote: He, stond jij bij "weeman" trouwens? omdat je het over hem had |
|
ja, ik was die 'sloopkogel' (dankjewel suppository)... ik was met wee man daar |
|
quote: Diegene waar ik aan vroeg of hij een aansteker had? zo ja: nog bedankt hehe |
|
ik was die aap met dat insult shirt |
|
Ik eerst met Dimmu Borgir - Enthroned Darkness Thriumphant tshirt, daarna die uitgedaan en Grief of Emerald longsleeve |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |