|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik was diegene die er niet was. |
|
roermond was inderdaad WAARDELOOS vertegenwoordigd |
|
in de alto disco van de azijn?! |
|
Heb t erg naar m'n zin gehad! Misschien iets te veel , oh nee dit is niet mogelijk volgens mij. Erg vet festival met vette bands. Cliteater was voor mij de verassing van de dag. Had er niet veel van verwacht, maar dit blaast! Gaat zien! Voor zover ik nu weet, zijn er gisteren geen gewonden gevallen bij ons optreden. Weer es wat anders. Of wee-man moet gevallen zijn nadat van het podium sprong Geslaagd daggie, en weer vol blauwe plekken. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
k vraag me af hoe het is afgelopen met die gozer die tijdens pigsty ging stagediven zonder dat er mensen waren die em opvinden... wel lef hebben hoor.... diven zonder vangnet REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote: Die ligt daar nog steeds! Heb gehoord dat ze hem nu met acht man van de grond aant afbeitelen zijn! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
er zijn wel gewonden gevallen.. Sacha van TARTAROS (rip) / UR heeft zijn been gebroken en ging 4 uur (!!!!) later pas naar eht ziekenhuis omdat meneer ABORTED nog wilde zien.,.. kijk, das pas metal! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
quote: Is dat die man die op die kruk naast de box aan de linkerkant van het podium zat? Die had namelijk wel pijn aan zijn voet of zo. |
|
Whahaha. Zo te horen had ik gewoon moeten gaan... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Haha, ja heb m zien zitten ja. Hoop dat Aborted de moeite waard was dan! En ik hoop dat ie niet bij ons gewond geraakt is. Hoewel, het zou de traditie hoog houden! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ook weer aardig wat ge-moond gister vanaf de vensterbank backstage! Leuk die stadsbussen die er precies voor het stoplicht moeten stoppen!!! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Ik was rustig begonnen met bier drinken, maar een hele dag door, dat merk je toch wel. Twas druk en gezellig, de burger King was ook blij volgens mij. had ik dat van die t-shirts eerder moeten lezen, dan had ik er op kunnen letten |
|
quote: LOL Hoe was LDOH trouwens, menschen? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: LDOH = LDOH Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
Live dusch iets minder dan op CD. I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Dan heb je de CD met mij erop nog nooit gehoord zeker Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: LOL. Is dat de eerste dan? I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Nee die is nooit uitgekomen. Heb ze uigeholpen voordat deze zanger erbij zat. Er staat wel een nummer met mij op de Impetigo tribute CD. Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
jaaa, t was ruig gisteren!! , baal wel dat ik duf was van de vorige avond!! maar k heb het toch goed naar mijn zin gehad..... [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 13-04-2003 18:49] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Kwam dat door Luc Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote:onder andere, we zijn nog door het bed gezakt haha .....die dwangbuis was wel ruig trouwes [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 13-04-2003 18:51] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: hehe, je moet wat he. Door het bed gezakt? Daar heeft ie niks van gezegd Maggots was trouwens erg goed gisteren! Worden steeds beter! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
|
quote: haha ja maar daar kan hij zich zelf niks meer van herinneren , wel balen dat er zo veel geschuif was in het programma, ze speelden al om 3 uur....was trouwens een teringzooi op het laatste backstage!!! [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 13-04-2003 18:54] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Van dat laatste distantieer ik me bij deze haha. Max de violator was weer goed op dreef ja. Pantera style! Suppository: www.suppository.nl Leng Tch'e: www.razorgrind.com |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |